جاهای دیدنی

جاهای دیدنی خزرشهر | شهرک دیدنی در نزدیکی دریا خزر

خزرشهر یکی از زیباترین شهرک‌های مسکونی در مازندران است. این شهرک از اولین شهرک‌های مسکونی قبل از انقلاب بود که در کنار دریای خزر ساخته شد. در این مقاله سعی داریم جاهای دیدنی و تفریحی یکی از معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین شهرک‌های مازندران، یعنی خزرشهر را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم.

برای آشنایی بیشتر مقاله خزرشهر کجاست؟ را مطالعه کنید.

جاهای دیدنی شهرک خزرشهر شمالی 

ویلایی زیبا با نمای سفید

خزرشهر مساحتی حدود 600 هکتار را در برگرفته و دارای دو قسمت شمالی و جنوبی است. قسمت جنوبی تقریباً چهار برابر قسمت شمالی وسعت دارد، به طوری که وسعت خزرشهر شمالی 120 هکتار و خزرشهر جنوبی 400 هکتار است. این دو قسمت توسط جاده اصلی از هم جداشده‌اند و ارتباط بین آن‌ها از طریق یک پل عابر پیاده صورت می‌گیرد. رفت‌وآمد وسایل نقلیه‌ای همچون موتور، دوچرخه و در مواردی حتی عبور ماشین نیز از روی پل امکان‌پذیر است.

خزرشهر شمالی در مجاورت دریا و خزرشهر جنوبی دقیقاً روبروی آن و در آن‌طرف جاده قرار دارد. دو بخش شمالی و جنوبی خزرشهر کاملاً از هم مستقل بوده و هرکدام دارای امکانات تفریحی و رفاهی جداگانه هستند. امکانات خزرشهر شمالی، علی‌رغم کوچک‌تر بودن آن بیشتر است. ساحلی بسیار زیبا و دنج با فضایی آرام و دل‌نشین معروف به سی‌ساید در خزرشهر شمالی وجود دارد که در قسمت جنوبی نظیر آن را نمی‌بینیم. در ادامه مهم‌ترین دیدنی‌های خزر‌شهر را معرفی کرده‌ایم.

ساحل و دریای خزرشهر

سر در ورودی یک شهرک در شب

خزرشهر در کنار جاده اصلی بابلسر به فریدون‌کنار قرار دارد. دسترسی به آن از شهرهایی نظیر تهران و ساری بسیار آسان است. دسترسی راحت و نزدیکی این شهرک به دریا و ساحل، این امکان را فراهم آورده که ساکنین آن از بهترین ورزش‌ها و تفریحات آبی بهره‌مند شوند. همان‌طور که گفتیم ساحل خزرشهر به سی‌ساید معروف است که به دلیل وسعت زیاد و امکانات متنوع بسیار زیباست و در هر فصلی از سال، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از کم‌هزینه‌ترین و آسان‌ترین تفریحات در شهرک خزرشهر می‌توان به قدم‌ زدن در ساحل شنی یا نشستن در کافه‌رستوران‌های کنار ساحل لذت بردن از آب‌وهوای دلپذیر و زیبایی‌های بی‌نظیر طبیعت مازندران اشاره کرد.

شهرک خزرشهر در حدود 200 تا 300 متر ساحل اختصاصی دارد و بقیه نوار ساحلی سنگ‌ریزی شده است. اگر جزو افرادی هستید که به قدم زدن در ساحل و لذت بردن از هوای تازه همراه با بوی دریا علاقه دارید، این محدوده پارک ساحلی کاملاً متناسب با علاقه‌مندی شما فراهم‌شده است.

اجاره ویلا خزرشهر کاملا لاکچری
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

امکانات تفریحی و رفاهی خزرشهر

نمای بالا از محوطه چمن کاری و تزیین شده بین دو ویلا

امروزه گردشگرانی که به شمال کشور مسافرت می‌کنند علاوه‌ بر طبیعت زیبا، به امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز اهمیت بسیاری می‌دهند. مالکین و مسئولین خزرشهر تمام تلاش خود را کرده‌اند که انواع خدمات رفاهی و تفریحی را در بهترین شکل ممکن به گردشگران و مردم این منطقه ارائه دهند. به‌طوری که نیاز تمام مسافرین و ساکنین با توجه به سلایق مختلف، برآورده شود.

از امکانات این شهرک می‌توان به زمین‌های بازی، زمین فوتبال، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال و انواع رستوران با غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و خارجی اشاره کرد. همچنین مجتمع‌های تجاری، موتورسواری، گاری‌ها یا دوچرخه‌های دو و چند نفره از دیگر تفریحات هستند که در دسترس گردشگران در شهرک خزرشهر قرار می‌گیرند. علاوه بر این پارک‌ها و سالن‌های بازی متنوعی برای کودکان تعبیه‌شده تا سرگرم شده و بی‌قراری نکنند.

شنا در شهرک خزرشهر

ویلایی با سقف شیروانی یک طرفه در ساحل دریای خزر

یکی از فعالیت‌های محبوب در شهرک خزرشهر، شنا است. اگر شناگر ماهری هستید یا جزو افرادی هستید که دوست دارید در دریا تنی به آب بزنید، ساحل خزرشهر مکان امن و مناسبی برای شنا محسوب می‌شود. در شهرک خزرشهر، پلاژهای مناسبی برای شنا ساخته شده تا افراد با هر جنسیتی بتوانند شنا کنند. معمولاً صبح‌ها مخصوص بانوان و بعدازظهرها مخصوص آقایان است.

جت اسکی

مردی در حال سواری بر روی جت اسکی در آب

کمتر کسی هست که اسم جت اسکی را نشنیده باشد و اکثر ما در سفر خود به مناطق شمالی و جنوب کشورمان، حتی اگر شخصاً جت اسکی را از نزدیک ندیده باشیم، اسم آن را شنیده‌ایم. یکی از ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در شهرک خزرشهر وجود دارد و اتفاقاً طرفداران زیادی نیز دارد، جت اسکی است. این ورزش می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی شما باشد که در طول زندگی تجربه می‌کنید. این ورزش آبی مهیج در بسیاری از کلوپ‌های دریایی ورزشی و تفریحات آبی و برای سنین مختلف ارائه می‌شود. همچنین به دلیل هیجان و سرعتی که دارد همواره یکی از اولویت‌های مسافران برای تفریح است.

قایق‌سواری در خزرشهر

یک مرد سوار بر قایق موتوری و مردی داخل آب دریا

قایق‌سواری یکی دیگر از تفریحات آبی و پرطرفدار در اکثر شهرهای شمالی و به‌ویژه مازندران و بابلسر است شهرک که خزرشهر نیز، از این تفریح مهیج برخوردار است.

موتورسواری روی شن

یکی از تفریحات مهیج در سفر به خزرشهر که باید تجربه کنید، موتورسواری روی شن‌های نرم ساحل است. معمولاً دو نفر می‌توانند روی این موتور‌ها بنشینند. سوارشدن روی موتورهای چهارچرخ روی شن‌های نرم ساحل، می‌تواند تجربه‌ای بسیار مهیج و شیرین به‌ویژه برای افرادی که از موتورسواری می‌ترسند، باشد.

محوطه خزرشهر

سک پارک با نیمکت و چمن و درختان تزیینی

در این شهرک زیبا خبری از خیابان‌ها و کوچه‌های باریک و خانه‌ها یا آپارتمان‌های کوچک نیست. با ورود به خزرشهر اولین مواجهه‌ شما با خیابان‌های عریض، کوچه‌های پهن، محوطه‌ سرسبز، خانه‌های بزرگ و ویلایی است که باعث می‌شود فضای شهرک کاملاً شیک و مدرن به نظر برسد. در تک‌تک ویلاهای کوچک و بزرگ این شهرک، تمام امکاناتی که یک خانه‌ی لوکس می‌تواند داشته‌ باشد، وجود دارد. در بخش مربوط به خزرشهر شمالی 45 خیابان فرعی و 7 خیابان اصلی وجود دارد که تمام این مسیرها با استفاده از پوشش گیاهی زیباتر شده‌اند. اگر در این خیابان‌ها قدم بزنید، بی‌شک آب‌وهوای شمال شما را مدهوش خود کرده و تجربه بی‌بدیلی برای شما رقم خواهد خورد.

رستوران‌ها و کافه‌های خزرشهر

یک میز صبحانه آماده شده با چای، املت، گوجه و خیار، خرما، پنیر و... نزذیک به ساحل با نمای دریا

کافه و رستوران‌های زیادی در ساحل و در نقاط مختلف خزرشهر احداث‌ شده است و با انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و خارجی، آماده پذیرایی از گردشگران و ساکنین هستند. سرو غذا در کافه‌ها و رستوران‌های خزرشهر در کنار ساحل و دریای خزر می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده باشد. با توجه به موقعیت خاصی که این شهرک دارد، غذاهایی که در این کافه‌ و رستوران‌ها سرو می‌شوند، از بالاترین تنوع و کیفیت‌ها برخوردار هستند.

مراکز خرید خزرشهر

ویلایی دو طبقه با معماری مدرن، بالکنی در طبفه دوم و استخری روی به روی ویلا در دل طبیعت

مراکز خرید هر شهری، یکی از مکان‌های پرطرفداری برای مسافران محسوب می‌شوند. در خزرشهر نمایندگی فروش برندهای بزرگی مانند ال‌سی‌وایکیکی، آدیداس، نایکی، کتان‌تافته، پوشاک خانواده، ریبوک و غیره در خیابان‌های اصلی شهرک وجود دارند. در ایام نوروز و تعطیلات تابستان، شاهد مسافران و مالکین زیادی در تمام ساعت‌ها هستید.

اقامت در شهرک خزرشهر

خزرشهر در کنار جاده اصلی بابلسر به فریدون‌کنار قرار دارد. برای سفر به خزرشهر نیاز به کارت اقامت یا دعوت نامه دارید. اگر قصد سفر به شهرک خزرشهر را دارید می‌توانید با اجاره ویلا یا اقامتگاه در این شهرک زیبا اجازه ورود به خزر شهر را بگیرید. برای اجاره ویلا در خزرشهر می‌توانید به اتاقک اعتماد کنید. تنها کافی است با استفاده از امکانات سایت به جستجو در انواع اقامتگاه بپردازید و گزینه‌ی مناسب را پیدا کنید. با آروزی سفری خوش برای شما.

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

3.5/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *