شهرها

مکان های گردشگری و تفریحی فلاورجان

معرفی شهر فلاورجان

شهر فلاورجان در استان اصفهان قرار دارد. فلاورجان مانند دیگر شهرهای اصفهان دارای تاریخ و تمدنی قدیمی است. تاریخ سکونت در فلاورجان به ۶۰۰۰ سال پیش می‌رسد. علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی، طبیعت زیبای شهر فلاورجان دلیل سفر بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به این شهر است. عبور زاینده‌رود از فلاورجان علاوه‌بر ایجاد  آب‌و‌هوای مساعد به کشاورزی منطقه رونق خوبی بخشیده است. سفر به فلاورجان تجربه‌‌ای به‌یادماندنی از سفر به یکی از شهرهای تاریخی ایران است.

معرفی شهر فلاورجان
عکس از گوگل

جاذبه گردشگری پارک ساحلی کلیشاد

کلیشاد از شهرهای باستانی فلاورجان است. عبور زاینده‌‌رود از کلیشاد باعث ایجاد طبیعتی چشم‌نواز شده است. پارک ساحلی کلیشاد با جلوه‌ای زیبا گردشگران و مسافران را به خود جذب می‌کند. آب‌و‌هوای معتدل و ساحل زاینده‌رود از جاذبه‌های پارک ساحلی کلیشاد هستند.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در فلاورجان و نزدیک به پارک ساحلی کلیشاد در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه توریستی مسجد جامع اشترجان

روستای اشترجان از توابع فلاورجان است و مسجد جامع فلاورجان نیز با نام همین روستا شناخته می‌شود. ساخت مسجد اشترجان به ۷۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. معماری مسجد مربوط به دوره ایلخانی و جزو آثار ملی است. برای ورود به مسجد دو در وجود دارد، یکی در قسمت شمال مسجد و دیگری در قسمت جنوب شرقی. کنار در شمالی مسجد دو مناره وجود دارند که عملکردی شبیه به منارجنبان اصفهان داشتند اما با گذشت زمان و تخریب بنا این ویژگی تقریباً از بین رفته است. نمای شبستان این مسجد از خشت خام است و داخل گنبد کتیبه‌های سنگی با خط کوفی به چشم می‌خورد.

جاذبه توریستی مسجد جامع اشترجان
عکس از صاحب نیوز

جاذبه توریستی و تفریحی پل فلاورجان

یکی از بناهای تاریخی شهر فلاورجان پل تاریخی فلاورجان است. این بنای کمتر شناخته‌ شده روی زاینده‌رود قرار دارد. پل فلاورجان با طول ۱۵۰ متر از پل‌های طولانی اصفهان است. کتیبه نصب شده روی پل نشان می‌دهد که بنا در دوران صفویه ساخته شده است. فلاورجان تنها پل قوسی اصفهان است، یعنی برخلاف سی‌وسه پل و پل خواجو ساختمان پل مستقیم نیست و کمی انحنا دارد. بنای تاریخی پل فلاورجان در مسیر زاینده‌رود نمایی خیره‌کننده دارد.

جاذبه توریستی و تفریحی پل فلاورجان
عکس از گوگل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر فلاورجان

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

برای اجاره ویلا در فلاورجان و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

2.5/5 - (18 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *