شهرها

آشنایی با جاهای گردشگری بندر گز

معرفی جاهای دیدنی بندرگز

شهر ساحلی بندرگز با جاذبه‌های طبیعی فراوان در استان گلستان قرار دارد. چشمه‌ها، جنگل‌ها و آبشارها در کنار دریای خزر مجموعه‌ای از جاذبه‌های طبیعی را در سفر به بندرگز به گردشگران هدیه می‌دهند. بندرگز شهری تاریخی است. مار‌قلعه، عروس‌قلعه و قدیم‌قلعه از بناهای تاریخی این شهرند. همچنین تپه‌های باستانی زیادی نیز در بندرگز به چشم می‌خورد.

جاهای دیدنی بندرگز
عکس از گوگل

آبشار چلم ریز یکی از جاذبه های گردشگری بندرگز

آبشار چلم ریز در بندرگز قرار گرفته است. این آبشار ۱۵ متر ارتفاع دارد و برای رسیدن به آن نیاز به کوهنوردی و سنگ‌نوردی است. آب آبشار چلم ریز بسیار زلال و شفاف است حتی در هنگام بارش باران و طغیان رودهای اطراف آب آن گل‌آلود نمی‌شود و همچنان زلال است. جنگل‌ پیرامون آبشار بسیار زیبا و پوشیده از گیاهان باطراوت است. چلم نوعی گیاه است که در جنگل نزدیک آبشار می‌روید و آبشار را به همین دلیل چلم‌ ریز نامگذاری کرده‌اند.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در بندرگز و نزدیک به آبشار چلم‌ ریز در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

آبشار چلم ریز
عکس از گوگل

جنگل جهان مورا

استان همیشه سبز گلستان پوشیده از جنگل‌های سرسبز و کهنسال است که زیبایی قابل تحسینی را به شهرهای این استان بخشیده‌اند. بندرگز یکی از شهرهایی است که و آرامش خود را مدیون هم‌جواری دریا و جنگل است. جنگل جهان مورا یکی از جنگل‌های بندرگز است. این جنگل در دامنه کوه جهان مورا قرار دارد و پوشیده از درختان توسکا، راش، ممرز، زالزالک و برخی از گیاهان دارویی است. جانورانی مثل خوک، شغال، روباه، خرگوش و پرندگان زیادی در این جنگل زندگی می‌کنند و برکه‌ها و رودخانه‌ها لطافت دوچندانی به منطقه جهان مورا بخشیده‌اند.

جنگل جهان مورا
عکس از گوگل

ساحل بندرگز ، ساحل نوکنده

نوکنده یکی از توابع بندرگز است که به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی بین گردشگران مکانی شناخته‌شده است. ساحل زیبای دریای خزر در شهر نوکنده یکی از بهترین منطقه‌های این شهر برای تفریح و استراحت است. موج‌های خروشان دریا آرامشی دلچسب را برای شما به ارمغان می‌آورد. آلاچیق‌، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه و قایق‌سواری از امکانات رفاهی و تفریحی ساحل نوکنده است که برای گردشگران فراهم شده است.

ساحل نوکنده
عکس از گوگل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر بندرگز

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در بندرگز و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

4.1/5 - (12 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام من بیش از ده بار به بندر گز سفر کردم هیچ جا مثل بندر گز برام خوش نگذشت مردمان بسیار مهربان مودب مهمان نواز در کل بگم عروس ایران -بازارچه ساحلی دارد سوغاتی های مخصوص خودش را دارد آب هوای عالی دارد هر بار به مشهد سفر میکنم حتما در آنجا میمانم مدرسه دارد به نام مدرسه خرمن گدا دوبار درآن اسکان گرفتم جای بسیار خوب و سرایدار با معرفت دارد هرچی بگم از این شهر کم گفتم

  2. من متوجه نشدم چطوری برای اقامتگاه در شهر بندرگزاقدام کنم میشه راهنمایی کنید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *