جاهای دیدنی

معرفی جاهای دیدنی بندر لنگه | عروس بنادر جنوب

جاهای دیدنی بندر لنگه

جاهای دیدنی بندر لنگه

بندر لنگه در استان هرمزگان قرار دارد. این شهر از زمان هخامنشیان تا کنون از مهم‌ترین بندرهای ایران و حاشیه خلیج فارس بوده است. آب‌و‌هوای بندر لنگه گرم و مرطوب است. در ادامه از جاهای ذیدنی بندر لنگه و جاذبه های گردشگری بندر لنگه بیشتر می گوییم.

سایه خوش یکی از جاذبه های گردشگری بندر لنگه

جاذبه های گردشگری بندر لنگه

سایه‌خوش محلی است که در آن صحرا به دریا می‌پیوندد. منطقه بیابانی سایه‌خوش در نزدیکی خلیج فارس قرار دارد. این منطقه صحرایی به دلیل شکل‌ عجیب صخره‌ها و سکوت و آرامش زیادش شناخته‌شده‌ است. کلوت‌های جالب سایه‌خوش بر اثر فرسایش آب و باد شکل متفاوتی دارند. نخلستان‌ها نیز جلوه‌ای زیبا به این منطقه بخشیده‌اند.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در بندر لنگه و نزدیک به سایه‌خوش در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه توریستی عمارت فکری

عمارت فکری
عکس از علی پارسا

عمارت فکری از خانه‌های تاریخی بندر لنگه است. عمارت فکری توسط عبدالواحد فکری در دوره قاجار بنا شد. عبدالواحد از تاجرهای معروف بندر لنگه بود و این عمارت را با هدف سکونت خانواده و محلی برای تجارت و بازرگانی ساخت؛ به همین دلیل عمارت در دو بخش اندرونی و بیرونی ساخته شده است. ۲۵ اتاق،‌ دو زیرزمین و یک حیاط مرکزی از اجزای تشکیل‌دهنده عمارتند. در عمارت پنج بادگیر مشاهده می‌شود که از شاخصه‌های معماری شهرهای جنوبی است و جلوه‌ای زیبا به خانه فکری بخشیده.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

[button color=”primary” size=”big” link=”https://www.otaghak.com/province/hormozgan” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]برای رزرو اقامتگاه در استان هرمزگان کلیک کنید.[/button]

 

جاذبه توریستی و تفریحی آبشار بدو

وجود آبشار در منطقه‌ای گرم بسیار دلچسب است. آبشار بدو در روستای لمزان و سرچشمه‌اش در کوه بدو داخل بندرلنگه قرار دارد. اگرچه این آبشار فصلی است اما با حوضچه‌های پلکانی منظمی که دارد منظره‌ای تماشایی آفریده است. برای دیدن آبشار باید مسیری خاکی به طول چهار کیلومتر را از روستای لمزان طی کنید.

مسجد ملک ابن عباس

مسجد ملک ابن عباس

مسجد ملک ابن عباس در زمان تیموری ساخته و در زمان صفوی و قاجار مرمت شده است. شبستان مسجد شش ستون و دو درگاه دارد. معماری مناره مسجد سبک هندی و ایرانی دارد. از کل بنای مسجد فقط شبستان و مناره باقی‌مانده است. در قسمت‌های داخلی مسجد ملک سبک معماری هندی قابل مشاهده است.

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر بندر لنگه

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در بندر لنگه و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

3.6/5 - (10 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. عالیه خانوم شریفی واقعا دمتون گرم
    من دوساله با یه خانوم از بندر لنگه آشنا شدم و اگه خدا بخواد عید میرم برای آشنایی با خانوادش و ازدواج کنیم ایشالا
    خیلی دوست داشتم اطلاعاتی راجب بندر لنگه بدست بیارم و مطالب شما خیلی بهم کمک کرد واقعا ممنونم که اطلاعاتتون رو به اشتراک گذاشتین ??

    1. خواهش میکنیم آقای رضایی عزیز. خیلی خوش حال هستیم که از مطلب خوشتون اومده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *