شهرها

جاذبه های گردشگری بستان آباد

معرفی دیدنی های بستان آباد

بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این شهر مانند بسیاری از شهرهای دیگر آذربایجان شرقی طبیعتی بکر و سرسبز دارد. بستان‌آباد از سه بخش بستان‌آباد علیا، بستان‌آباد وسطی و اسکی‌کند تشکیل شده است. سفر به شهر بستان‌آباد و تنفس در آب‌و‌هوای پاک و کوهستانی این شهر فرصتی بی‌نظیر برای چند روز فاصله گرفتن از زندگی شهری است. در ادامه از جاهای دیدنی بستان آباد و جاذبه های گردشگری بستان آباد بیشتر می‌گوییم.

معرفی دیدنی های بستان آباد
عکس از گوگل

تالاب قوریگل یکی از جاهای دیدنی بستان آباد

تالاب قوریگل، که در زبان ترکی به معنی استخر خشک است، جاذبه‌ای طبیعی در شهرستان بستان‌‌آباد است. قوریگل علاوه‌بر اینکه زیبایی چشم‌نوازی به محیط بخشیده است از نظر زیست‌محیطی بسیار مهم است. این تالاب جزو آب‌های راکد آذربایجان و یکی از تالاب‌های بین‌المللی ثبت‌شده در کنوانسیون رامسر است. تالاب قوریگل به دلیل اینکه میزبان پرندگان مهاجر از کشورهای اطراف است اهمیت بین‌المللی دارد. آب این دریاچه شیرین است و قسمتی از آن به عمق ۱۳ متر نیز می‌رسد. محیط زیبای تالاب قوریگل محلی مناسب برای تفریح و استراحت گردشگران است.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در بستان‌‌آباد و نزدیک به تالاب قوریگل در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

تالاب قوریگل
عکس از گوگل

آبگرم بستان آباد

آب گرم بستان‌آباد در زمان قدیم ساختمانی آجری و گنبدی‌شکل بوده که به گفته اهالی این منطقه به دستور فرزند فتحعلی‌شاه ساخته شده است. اکنون این آب گرم به مجتمعی مدرن و مجهز تبدیل شده که میزبان میلیون‌ها مهمان از سراسر کشور است. آب‌درمانی از قدیمی‌ترین روش‌های درمان بیماری است و هنوز هم قابل استفاده است. سرچشمه آب گرم بستان آباد در گسل تبریز قرار دارد. كلرو بی‌كربنات کلسیک گازدار از املاح معدنی این آب‌اند.

آبگرم بستان آباد
عکس از سایت گردشگیر ایران

پارک صبا یکی از جاذبه های گردشگری بستان آباد

پارک صبا داخل شهر بستان‌آباد قرار دارد و یکی از مکان‌هایی است که خانواده‌ها برای پیک‌نیک و استراحت به آنجا می‌روند. پارک صبا فضای مناسبی برای بازی کودکان و بازی‌ها و ورزش‌های گروهی است. این پارک برای تفریح و گشت‌و‌گذار مکان مناسبی است.

پارک صبا
عکس از سایت mapio

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر بستان آباد

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

برای اجاره ویلا در بستان‌آباد و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

5/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *