جاهای دیدنی

جاهای دیدنی دوهزار شهسوار | بهشت ایران‌زمین

ایران از آن دسته مکان‌های جذاب و بی‌نظیری است که به هر سمت آن نگاه کنید، بخشی از زیبایی و شگفتی را می‌بینید!

در این کشور چهارفصل، علاوه‌بر آنکه شهرها منبع زیبایی، حیرت و هیجان‌اند، جاده‌هایی هم وجود دارند که به‌تنهایی جاذبه گردشگری به شمار می‌روند! بنابراین می‌توان با رفتن به دل جاده‌های تماشایی، از سفر به آنجا لذت برد!

حالا فکرش را بکنید که از شهر مبدا، حرکت می‌کنید و با پیش‌روی در جاده‌های دوهزار و سه هزار، به تماشایی‌ترین تصویر جنگلی ایران در نزدیکی تنکابن می‌رسید!

امروز قصد داریم همراه با شما سفری کوتاه، دلچسب و هیجان‌انگیز را به جاهای دیدنی دوهزار شهسوار داشته باشیم. اگر طرفدار زیبایی و سفر به مکان‌های بکر هستید، با ما در اتاقک همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر مقاله دوهزار شهسوار کجاست؟ را مطالعه کنید.

معرفی دوهزار سهشوار

برای آنکه بدانید دوهزار شهسوار  کجاست و جاهای دیدنی این بخش جذاب از ایران را بشناسید، باید به سمت استان مازندران حرکت کنید. پس از آن با حرکت به سمت شهسوار یا جنوب تنکابن، به خرم‌آباد برسید و وارد جاده دوهزار و سه‌هزار شهسوار شوید!

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

جاهای دیدنی دوهزار شهسوار آنقدر تماشایی هستند که هیچگاه از سفر به آنجا پشیمان نمی‌شوید و از شدت زیبایی این منطقه به وجود می‌آیید.

در فصل بهار همه چیز در دوهزار شهسوار نو می‌شود. درختان شکوفه می‌دهند. برف‌ها آب می‌شوند تا به رودخانه بپیوندند و پرندگان آواز فصلی جدید را سر می‌دهند. در این موقع از سال هوای دوهزار خنک و مطبوع است و جان می‌دهد برای نفس تازه کردن.

جاهای دیدنی دوهزار شهسوار در بهار و بهترین حالت هوا، خودشان را به‌زیبایی به نمایش می‌گذارند!

جاذبه های گردشگری دوهزار شهسوار

سفر به منطقه جذاب و تماشایی دوهزار شهسوار از آن دسته سفرهای خاطره‌انگیز و جذابی است که از رفتن به آنجا پشیمان نمی‌شوید. دیدنی های دوهزار شهسوار شگفت‌انگیزند و با تماشای هرکدام، بخشی از زیبایی را می‌بینید. ناب‌ترین جاهای دیدنی دوهزار شهسوار مکان‌های زیر هستند:

رودخانه دوهزار

رودخانه دوهزار در میان جنگل و درختانمگر می‌شوی به طبیعت سفر کرد و تنی به آب نزد؟! رودخانه دوهزار از آن دسته جاهای دیدنی دوهزار شهسوار است که زیبایی و طراوت این منطقه را دوچندان کرده است‌. ماندن در طبیعت این منطقه، نشستن کنار این رودخانه، و دل‌سپردن به صدای زیبای آن، همه چیز را برای یک لذت بی‌انتها از جذابیت دوهزار شهسوار آماده می‌کند.

این رودخانه از ارتفاعات تخت سلیمان و الموت فزوین سرچشمه می‌گیرد و درنهایت به دوهزار شهسوار می‌رسد.

اجاره ویلا دوهزار و سه هزار شهسوار
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

پارک جنگلی چالدره

جاده خاکی در پارک جنگلی چالدوره

جاذبه های گردشگری دوهزار شهسوار نظیر ندارند و بودن در هر بخش آن، می‌تواند شما را با تجربه‌ای جدید و جذاب روبه‌رو کند.
پارک جنگلی چالدره از دیگر جاهای دیدنی دوهزار شهسوار است که بخش بزرگی از جنگل دوهزار را تشکیل می‌دهد. این پارک جنگلی، در کنار طبیعت بکر و خاص خودش، امکانات رفاعی و تفریحی بسیار مناسبی برای گردشگران دارد و می‌توانید با خیال راحت در آنجا بمانید.

وجود سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌های ۲۴ ساعته و همچنین آلاچیق و کلبه‌های چوبی زیبا برای ماندن در جنگل، از جمله امکانات رفاهی پارک جنگلی چالدره به شمار می‌روند.

دشت دریاسر

دشت دریاسر پر از گل های زرددشت دریاسر نیز از دیگر دیدنی های دوهزار شهسوار است که اگر به تماشای آن بنشینید، فرق میان خیال و واقعیت را از هم تشخیص نمی‌دهید!

کوه و جنگل این دشت حیرت‌انگیز و وسیع را در بر گرفته‌اند و تصویری رویایی از این طبیعت زیبا را به نمایش گذاشته است.

قله سیالان

قله سیلان در زمستان پر از برفمگر می‌شود به طبیعت بکر و تماشایی دوهزار سفر کرد و قله سیالان را از نزدیک ندید؟!

این قله، بهشت گردشگران است و زیبایی آن هر کسی را به وجد می‌آورد. شیب ملایم قله سیالان، همه چیز را برای یک کوهنوردی جذاب آماده کرده است و می‌توانید با رفتن به آنجا و ماندن در ارتفاقات تنکابن، هوای تازه را تنفس کنید.

اقامت در دوهزار شهسوار

جاذبه های گردشگردی دوهزار شهسوار هر کسی را به سمت خودشان می‌خوانند‌. این جاذبه‌ها آنچنان زیبا هستند که یکبار سفر به آنجا و تماشای آن‌ها، می‌تواند تا مدت‌ها حال خوشی را به شما ببخشید.

اقامت در دوهزار شهسوار بسیار مهم است و اغلب کسانی که به سمت این منطقه می‌روند، به دنبال اقامتگاه‌های خوب و با قیمت مناسب می‌گردند.

اقامت در دوهزار شهسوار چندان سخت نیست و می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای مکان مناسبی را برای ماندن در آنجا انتخاب کنید. از کلبه‌های جنگلی جذاب، تا خانه‌های روستایی و اقامتگاه‌های بومگردی، سوییت‌ها و ویلاهای لوکس را می‌توانید برای ماندن در این منطقه انتخاب کنید.

اگر وارد سایت اتاقک شوید، می‌توانید انواع اقامتگاه‌ها را با هر ویژگی که دوست دارید و هر میزان بودجه‌ای که در اختیارتان است، رزرو کنید. رزرو اقامتگاه، پیش از سفر، خیالتان را برای یک سفر آرام، جذاب و امن راحت می‌کند. اتاقک، همراه سفرهای شماست و آرزوی یک سفر جذاب و به‌یادماندنی را برای شما دارد.

4.3/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

نسترن زینل‌لی

بوی روزنامه‌ی نو و جوهری که روی اون نقش بسته، خاطره‌ی کودکی منه! خاطره‌ی بچگی‌هایی که کنار بابا و توی روزنامه‌ای که کار می‌کرد گذشت و من رو عاشق کلمات و نوشتن کرد... حالا دو دهه از اون روزا گذشته؛ من روزنامه‌نگار شدم و لای کلمه‌ها وول خوردم، با واژه‌ها زندگی کردم و بین اون‌ها نفس کشیدم... و امروز که بیست‌وهشت‌ساله‌ام، هفت ساله که در حوزه‌ی محتوا قلم می‌زنم و هر روز جوششِ پایان‌ناپذیر قلبم رو به کلمه و کلمه رو به روایت تبدیل می‌کنم... "اتاقک" برای من همون حیاطِ خلوت امن و دوست‌داشتنیه که می‌تونم کنارتون روایت خلق کنم، دستتون رو بگیرم و با هم به دورترین و زیباترین گوشه‌های این جهان لایتناهی سفر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *