شهرها

معرفی جاهای دیدنی حاجی آباد هرمزگان

جاهای دیدنی حاجی آباد هرمزگان

حاجی‌آباد در استان هرمزگان قرار دارد. حاجی‌آباد در نزدیکی استان کرمان قرار گرفته و به همین دلیل نسبت به دیگر شهرهای استان هرمزگان آب‌و‌هوای خنک‌تری دارد. تابستان‌های این شهر بسیار گرم و زمستان‌های آن بسیار سردند. حاجی‌آباد از شهرهای تاریخی است و بعضی از آثار تاریخی‌اش از دوره ایلخانان به یادگار مانده. سفر به شهر حاجی‌آباد و آشنایی با فرهنگ و رسوم مردم این دیار خالی از لطف نیست. در ادامه از جاهای دیدنی حاجی آباد و جاذبه های گردشگری حاجی آباد برایتان بیشتر می‌گوییم.

جاهای دیدنی حاجی آباد هرمزگان
عکس از سایت sh-hajiabad

آبشار تزرج یکی از جاهای دیدنی حاجی آباد

تزرج منطقه‌ای کوهستانی در روستای آفتاب از توابع شهر حاجی‌آباد است. تزرج ییلاقی خوش آب‌وهواست و رود و آبشاری که در آن جریان دارد طراوت بیشتری به طبیعتش بخشیده است.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در حاجی‌آباد و نزدیک به آبشار تزرج در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

آبشار تزرج یکی از جاهای دیدنی حاجی آباد
عکس از گوگل

چشمه سبز پوشان یکی از جاذبه های گردشگری حاجی آباد

چشمه سبز‌پوشان از جاذبه‌های شگرف شهر حاجی‌آباد است. چشمه سبز‌پوشان در نزدیکی یک کوه کوچک در نخلستان‌ها قرار گرفته و جلوه‌ای تماشایی دارد. با تغییر فصل دمای آب این چشمه نیز تغییر می‌کند، در تابستان خنک است و در زمستان دمایی بیشتر از دمای بدن انسان دارد و برای شنا کردن بسیار مناسب است. سیاه‌ماهی، کامبوزیا و باربوس از ماهی‌های عجیب چشمه سبز‌پوشان هستند.

چشمه سبز پوشان
عکس از گوگل

قلعه حاجی آباد 

قلعه تاریخی حاجی‌آباد در ورودی شهر قرار دارد و یادگاری از دوران ایلخانان است. از این بنا در دوره تیموری و صفوی هم استفاده می‌کردند. این قلعه بالای یک صخره بنا شده است. ارتفاع دیوارهای بنا در حدود ۳۰ متر است و دارای چهار برج است. متأسفانه بخش زیادی از قلعه از بین رفته است بااین‌حال همچنان مورد بازدید گردشگران شهر حاجی‌آباد قرار می‌گیرد.

قلعه حاجی آباد
عکس از گوگل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر حاجی آباد

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

برای اجاره ویلا در حاجی‌آباد و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

4/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *