شهرها

مکان های گردشگری و جاذبه های توریستی و تفریحی جویبار

معرفی شهر جویبار

جویبار در استان مازندران قرار دارد. این شهر در نزدیکی بابلسر و قائمشهر است. سفر به شهر جویبار مثل دیگر شهرهای ایران سرشار از تجربه‌های ناب است. این شهر سابقه‌ای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد. جویبار شهری ساحلی است و ساحل آن آرامشی مثال‌زدنی دارد. وجود نهرهای زیادی که از این شهر به دریای خزر سرازیر می‌شوند باعث شده که نام جویبار را بر روی آن بگذارند.

معرفی شهر جویبار

جاذبه گردشگری چپکرود

طولانی‌ترین ساحل دریای خزر ساحل چپکرود است، این ساحل به دلیل شرایط طبیعی یکی از سالم‌ترین ساحل‌های استان مازندران است. در این ساحل امکانات رفاهی مناسبی مانند رستوران، آلاچیق‌های تابستانی و پارک ساحلی با وسایل بازی و ورزش قرار دارد، همچنین برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مکان بسیار مناسبی است. ساحل چپکرود به‌عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری معرفی شده است.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در جویبار و نزدیک به ساحل چپکرود در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه گردشگری چپکرود

جاذبه توریستی تکیه کردکلا

تکیه کردکلا در دوران قاجار و در سال ۱۲۰۸ هجری قمری ساخته شده است. نمای این بنا از جنس آجر است و سقفی سفالین دارد. نقاشی‌های داخل ساختمان که مربوط به جنگ‌آوری و مراسم مذهبی است از ویژگی‌های زیبای این تکیه است، این نقاشی‌ها مربوط به دوره قاجار هستند. تکیه کردکلا به واسطه ارزش بافت تاریخی و قدیمی آن در فهرست آثار ملی ثبت شده  و هم‌اکنون تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی است.

جاذبه توریستی تکیه کردکلا

جاذبه توریستی و تفریحی خشت پل

خشت پل در دوران قاجار ساخته شده است .این پل  روی سیاهرود قرار دارد و دارای پنج پایه و موج‌شکن‌هایی به شکل مثلث است. طاق‌های آجری این پل نمای متفاوتی به آن بخشیده است.  این پلبه جمعه بازار نیز معروف است.

جاذبه توریستی و تفریحی خشت پل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر جویبار

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در جویبار و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

3.8/5 - (9 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *