شهرها

جاهای دیدنی و گردشگری کلاله

کلاله کجاست؟ معرفی دیدنی های کلاله

کلاله کجاست ؟ در این مطلب از جاذبه های گردشگری کلاله و جاهای دیدنی کلاله برایتان می‌گوییم. کلاله شهری حوش آب‌وهواست که در استان گلستان قرار دارد. به‌ دلیل بارندگی زیاد، این شهر بسیار سرسبز و حاصلخیز است و شغل بیشتر اهالی آن دامداری و کشاورزی است. اگر برای سفر به کلاله نیاز به اطلاعاتی درباره مکان‌های گردشگری آن دارید با خواندن این مطلب ما را همراهی کنید.

کلاله کجاست؟ معرفی دیدنی های کلاله
عکس از سایت katoul-afraz.persianblog.ir

جنگل پلکانی کلاله

جنگل پلکانی کلاله در روستای گونیلی قرار دارد. ویژگی منحصر‌به‌فرد این جنگل مسیر سنگی و پلکانی آن است. در طول مسیر پیاده‌روی در جنگل شاهد منظره‌ای کم‌نظیر از سنگ‌های پلکانی خواهید بود. چشمه‌هایی که در بستر جنگل جریان دارند باعث سرسبزی آن شده‌اند. جنگل پلکانی منطقه‌ای بکر و زیبا برای کوه‌پیمایی، جنگل‌نوردی و استراحت است.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در شهر کلاله و نزدیک به جنگل پلکانی در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جنگل پلکانی کلاله
عکس از گوگل

زیارتگاه خالد نبی یکی از جاهای دیدنی کلاله

خالد نبی یکی از پیامبرانی است که بعد از حضرت عیسی و قبل از حضرت محمد (صلوات‌الله علیه) مبعوث شده است. آرامگاه این پیامبر در قله کوه گوگجه داغ، معروف به کوه خدا، قرار دارد. زیبایی و سرسبزی این منطقه باعث شده است که گردشگران برای استفاده از منظره‌های طبیعی و زیارت قبر خالد‌ نبی به این مکان سفر کنند. در نزدیکی آرامگاه خالد نبی گورستانی با قدمت طولانی قرار دارد که به‌ دلیل داشتن سنگ قبرهای عجیب و جالب مورد توجه گردشگران است.

زیارتگاه خالد نبی
عکس از گوگل

چشمه زاو

یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهر کلاله چشمه زاو است. این چشمه در روستای زاو قرار دارد. به دلیل اینکه در محوطه اطراف چشمه ساخت و سازی انجام نشده طبیعت آن دست‌نخورده باقی‌مانده است. این چشمه در روزهای نخستین فصل بهار پر‌آب و خروشان است و بیشتر گردشگران همین زمان را برای بازدید از آن انتخاب می‌کنند اما متاسفانه امکانات رفاهی و گردشگری مانند محل استراحت، پارکینگ یا سرویس بهداشتی در این منطقه فراهم نشده و راه دسترسی به این چشمه هم خاکی و ناهموار است.

چشمه زاو
عکس از www.golestanchto.ir

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر خالد نبی

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در خالد نبی و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *