شهرها

معرفی جاهای دیدنی و گردشگری رضوانشهر

معرفی جاهای دیدنی رضوانشهر

رضوانشهر شهری کهن است که در استان گیلان قرار دارد و نزدیک به تالش است. علاوه‌بر جاذبه‌های طبیعی وجود مکان‌ها و بناهای تاریخی نشانگر قدمت و گذشته پر اهمیت این شهر است. رضوانشهر بین دریای خزر و کوه‌های تالش قرار دارد. سفر به طبیعت بکر و سرسبز رضوانشهر، سفری رویایی و خاطره‌انگیز است. در ادامه از جاذبه های گردشگری رضوانشهر و جاهای دیدنی رضوانشهر برایتان بیشتر گفته‌ایم.

معرفی جاهای دیدنی رضوانشهر
عکس از گوگل

آبشار ویسادار یکی از دیدنی های رضوانشهر

آبشار ویسادار با ۱۵ متر ارتفاع جزو بلندترین آبشارهای استان گیلان است. ویسادار در زبان تالشی به معنی سایه درخت بید است. طبیعت اطراف آبشار ویسادار بی‌همتاست. دیوار صخره‌ای آبشار و حوضچه‌ مخصوص شنا این مکان را تبدیل به یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری کرده‌ است.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در رضوانشهر و نزدیک به آبشار ویسادار در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

آبشار ویسادار
عکس از گوگل

مسجد اسپیه مزگت

مسجدی زیبا که باستان‌شناسان قدمتش را مربوط به دوران سلجوقیان و یا ایلخانی دانسته‌اند. این بنای تاریخی در دوران قبل از اسلام عبادتگاه زرتشتیان بوده است. وجود کتیبه‌های کوفی و سفال‌های موجود در بنای مسجد حکایت از عمر بالای ۸۰۰سال این اثر تاریخی دارد. این مسجد به مسجد‌ سفید نیز معروف است و به‌عنوان اولین مسجد گیلان شناخته می‌شود.

مسجد اسپیه مزگت
عکس از گوگل

روستای ارده

روستای ارده ییلاقی بهشتی در رضوانشهر است. طبیعت آرام و صفا و صمیمیت روستاییان برای گردشگران بسیار دلچسب است. روستای ارده به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری شناخته می‌شود. روستایی در کوهستان با طبیعتی قابل توجه از مقصدهای گردشگران و طبیعت‌گردان است.

روستای ارده
عکس از گوگل

پل تاریخی شفارود، گذر از تاریخ

پل شفارود از جاذبه‌های تاریخی رضوانشهر است. پل خشتی شفارود در زمان قاجار بر روی رودخا شفارود ساخته شده است. از ویژگی‌های خاص این بنا شکل و سبک معماری آن است. ساخت پلی با پایه‌های مخروطی و دو گنبد با آجرهای افقی، نمایی زیبا از پل و رود را به نمایش درآورده است. ساختمان پل و محیط اطرافش مکانی بسیار زیبا برای ثبت خاطرات به‌‌یادماندنی است.

پل تاریخی شفارود
عکس از گوگل

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر رضوانشهر

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در رضوانشهر و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

2.6/5 - (9 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. ممنون از راهنمایی و اطلاع رسانی. واسه ما که از تهران رفتیم جالب بود با جاذبه شهرهای مختلف آشنا میشیم.تنکس

  2. آبشار ویسارا هیچ جذابیتی واسه گردشگر نداره,یه جاده بسیار درب و داغون رو بعد کلی مسافت طی میکنی و به یه پل میرزسی که پایینش یه آبشاره>فقط همین,عوضش ماسال و ماسوله فوق العاده هستن…

  3. علیرغم تعریف زیادی از روستای ارده بخاطر طبیعت و بکر بودنش خونده بودم،اصلا روستای جالبی نبود و آسفالت مسیرش هم خیلی خراب بود و در کل به نظرم اصلا ارزش رفتن نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *