شهرها

مکان های گردشگری و جاذبه های توریستی و تفریحی شاهین شهر و میمه

معرفی شهر شاهین شهر و میمه

شاهین شهر و میمه در استان اصفهان قرار دارد. شاهین‌ شهر بخش جدید  و میمه بافت تاریخی این شهر است. جاذبه‌های تاریخی این شهر از نظر باستان‌شناسی بسیار ارزشمند است. مطمئن باشید که با سفر به شاهین شهر و میمه  سفر متفاوتی را تجربه می‌کنید.

معرفی شهر شاهین شهر و میمه

جاذبه گردشگری ارگ مورچه خورت

مورچه خورت دومین قلعه بزرگ ایران است و در شاهین‌شهر و میمه قرار دارد. بنایی بسیار زیبا و کهن که نشانگر زندگی شهری در روزگاران قدیم بوده است. شکوه بنای قلعه باعث جذب توریست‌ها و گردشگران شده است. قدمت این قلعه به سال نهم هجری قمری بازمی‌گردد.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در شاهین شهر و میمه و نزدیک به ارگ مورچه خورت در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

جاذبه گردشگری ارگ مورچه خورت

جاذبه توریستی مسجد جامع میمه

این مسجد از مکان‌های مقدس روستای میمه است که در دوره سلجوقیان ساخته و در زمان صفویه مرمت شده است. معماری قدیمی این مسجد را به یکی از جاذبه‌های توریستی تبدیل کرده است. گلدسته‌ها، درهای زیبا،‌ کاشی‌های فیروزه‌ای و نقاشی‌های داخل محراب مسجد تصویری چشم نواز را آفریده اند.

جاذبه توریستی مسجد جامع میمه

جاذبه توریستی و تفریحی روستای وزوان

یکی از قدیمی‌ترین آبادی‌های شهر شاهین‌ شهر روستای وزوان است.  از مکا‌ن‌های ارزشمند روستا قنات وزوان است. گفته می‌شود این قنات مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش است. سد زیرزمینی قنات باعث جمع شدن آب می‌شود که برای زراعت و آبیاری قابل استفاده است. این قنات تاریخی در سال ۲۰۱۶ در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است.

جاذبه توریستی و تفریحی روستای وزوان

راهنمای اجاره ویلا، سوئیت و اتاق برای اقامت در شهر شاهین شهر و میمه

برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

برای اجاره ویلا در شاهین شهر و یا اقامتگاه، سوئیت و اتاق می‌توانید از طریق سایت اتاقک اقدام کنید و با گذراندن چند مرحله ساده اتاقک مناسب را در تاریخ مورد نظرتان، با قیمتی مناسب، رزرو کنید.

اقامت دلچسبی برای شما آرزو می‌کنیم.

3.9/5 - (7 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام با عرض پوزش از نویسنده محترم شهر وزوان نه روستا وزوان چون هر کجا که شهر دار ی داشته باشد جمعیت بالای 5000نفر شهر محسوب می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *