جاهای دیدنی

معرفی 5 منطقه برتر ساحلی ایران برای سفر و اجاره ویلا

اجاره ویلا در ۵ منطقه برتر ساحلی ایران

اجاره ویلا در 5 منطقه برتر ساحلی
عکس از گوگل

چشم‌هایتان را ببندید و صدای موج‌ها، بوی خوب دریا و نرمی شن‌های ساحل را تصور کنید. دریا و ساحل از نمادهای آرامش‌اند و اولین مقصدهایی‌اند که برای سفر به ذهنمان می‌رسد. سفر به منطقه‌های ساحلی و اجاره ویلا در شهرهای نزدیک دریا یکی از پرطرفدارترین انواع سفر است که در ایران علاقه‌مندان زیادی دارد.

محیط تمیز و خلوتی ساحل‌ها از مهم‌ترین عواملی است که گردشگران آن‌ها را برای تفریح و ورزش انتخاب می‌کنند. ما می‌خواهیم در این مطلب ۵ منطقه برتر ساحلی ایران را به شما معرفی کنیم تا با شناخت بیشتری مقصد سفر بعدیتان را انتخاب کنید.

ساحل مرجانی کیش
عکس از گوگل

ساحل مرجانی کیش، مروارید خلیج فارس

کیش دنیای تفریح‌های مدرن آبی و پر از هیجانی است که هرکسی دوست دارد آن‌ها را امتحان کند. در سفر به کیش می‌توانید در بازارها و پاساژها ساعت‌ها بگردید و متوجه گذشت زمان نشوید اما باز در آخر گشت‌‌و‌گذار‌ها می‌توانید به ساحل این جزیره بروید و در کنار دریای مرجانی آن از وسایل پر‌هیجان تفریحی گروهی و انفرادی استفاده کنید. دوچرخه‌سواری لب دریا در کیش یکی از ورزش‌های محبوب این جزیره است.

یکی دیگر از دلیل‌های محبوبیت این جزیره وجود مرجان‌های آبی است که باعث شفافیت آب می‌شوند و در هنگام شنا می‌توانید کف دریا را ببینید، تجربه‌ای که شاید در ساحل‌های دیگر ایران کمتر اتفاق بیوفتد.

اجاره ویلا در کیش
عکس از گوگل

برای رزرو ویلای ساحلی در کیش اینجا کلیک کنید.

ساحل نقره‌ای رامسر، پیوند دریا و جنگل

انتخاب بین اینکه برای سفر به منطقه‌های جنگلی برویم یا ساحل را مقصدمان قرار دهیم کار خیلی سختی است. اما با سفر به رامسر می‌توانید خیلی راحت و سریع به دریا و جنگل دسترسی داشته باشید. جاذبه‌های دیدنی رامسر که شهری ساحلی و جنگلی است کم نیست. بعد از اجاره ویلا ارزان در رامسر برای دیدن جاهای دیدنی این شهر مثل تله کابین، پارک جنگلی صفارود، جنگل دالخانی، غار یاغی لوکا و آبشار ایج وقت کافی دارید.

اگر هم اهل روستاگردی و رفتن به منطقه‌های ییلاقی‌اید روستای جواهرده که مانند جواهری در رامسر می‌درخشد یکی از روستاهای پرطرفدار این شهر است. منطقه ییلاقی گرسماسر و دهستان جنت‌ رودبار از روستاهای خوش آب‌و‌هوای رامسرند که طبیعتی بکر و تماشایی دارند.

اجاره ویلا در رامسر
عکس از گوگل

برای اجاره سوئیت مبله در رامسر اینجا کلیک کنید.

ساحل نوشهر، جواهری در خزر

نوشهر بهشت گردشگران است. برای رسیدن به این شهر ساحلی و اقامت در خانه‌های نزدیک دریا باید از جاده‌ای پر پیچ‌و‌خم و زیبا به اسم جاده چالوس بگذرید. ویلاهای ساحلی نوشهر برای سفر و اقامتی نزدیک به دریا انتخاب خوبی است. قدم زدن در ساحل، تماشای موج‌های خروشان خزر، قایق‌سواری و بازی‌های گروهی لب دریا از کارهایی است که باعث می‌شود سفر خوبی داشته باشید. نوشهر چون با دریا فاصله کمی دارد وهوای آن در فصل‌های بهار و تابستان رطوبت زیادی دارد برای مسافرت‌ در پاییز و زمستان مقصد خوبی است.

اجاره ویلا ارزان در نوشهر
عکس از گوگل

برای دیدن اقامتگاه‌های ارزان در نوشهر اینجا کلیک کنید.

ساحل چابهار، کشف دریاهای ناشناخته

تصور کنید در کویری خشک قدم می‌زنید و اطرافتان تا چشم کار می‌کند شن و ماسه است و ناگهان در برابرتان دریایی آبی رنگ ظاهر می‌شود که رنگ آبش با همه دریاهایی که دیده‌اید تفاوت دارد. اینجا چابهار است جایی که ساحلش در جنوب شرقی ایران و در حاشیه دریای عمان قرار دارد و یکی از تمیز‌ترین ساحل‌ها را دارد. به چابهار که رسیدید با اقامت در یک خانه نزدیک دریا شاهد زیباترین غروب آفتاب و تلالو نور فیتوپلانگتون‌ها در شب باشید و سفری به‌یاد‌ماندنی بسازید.

عکس از گوگل

برای رزرو خانه ارزان در چابهار وارد این لینک شوید.

ساحل قشم، سفر به سرزمین شن‌های درخشان

به جزیره عجایب هفتگانه قشم سفر کنید و در یکی از دیدنی‌ترین ساحل‌های ایران چند روزی اقامت داشته باشید. اطراف جزیره قشم جزیره‌های زیبایی مثل ناز، هنگام و هرمز قرار دارد که هر کدام یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره‌اند. جزیره هرمز با خاک سرخش، جزیره هنگام که خانه دلفین‌هاست و جزیره ناز که با جزر‌و‌مد به قشم می‌پیوندد و از آن جدا می‌شود فقط یکی از قسمت‌های دیدنی ساحل قشم است. ماهیگیری، غذاهای خوشمزه محلی و جنوبی و قایق‌سواری در ساحل این جزیره لذت سفر به آن را چند برابر می‌کند.

ویلای ارزان و مبله در قشم
عکس از گوگل

برای دیدن ویلا و آپارتمان ارزان در قشم اینجا کلیک کنید.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

3.5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *