رستوران‌گردیرامسر

معرفی بهترین رستوران های رامسر | ۲۰ مورد از رستوران‌های رامسر + عکس،منو، آدرس، شماره تلفن و محدوده قیمتی

از دستپخت آشپزهای ایرانی هر چه بگوییم کم گفته‌ایم! فرقی ندارد به کدام شهر ایران سفر کرده باشید، امکان ندارد که سراغ غذاهای محلی را بگیرید و ناراضی از سر سفره بلند شوید. این‌بار قرار است سراغ دستپخت آشپزهای شهر رامسر برویم. در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران‌های رامسر را به شما معرفی کرده‌ایم؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اجاره ویلا رامسر با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم رامسر یکی از رستوران های معروف رامسر
در رستوران خاور خانم انواع غذاهای محلی سرو می‌شود.

از گذشته تابه‌حال بانوان ایرانی تمام تلاششان را کرده‌اند با دستان هنرمندشان به کمک خانواده بیایند. خاور خانم یکی از بانوان کارآفرین ایرانی است که با استعداد بی‌نظیرش در آشپزی توانسته نام و نشانی برای خودش به هم بزند. رستوران این زن هنرمند ایرانی یکی از رستوران های معروف رامسر است و آنقدر معروف شده که انگار به نوعی برند در بین بهترین رستوران های رامسر تبدیل شده است.

در رستوران خاور خانم خبری از دکوراسیون آنچنانی و ظروف لوکس نیست. اما تا دلتان بخواهد می‌توانید طعم و مزه لذیذ غذاهای ایرانی را بچشید. این رستوران که در روستای زیبای سرولات قرار دارد، امروزه میزبان گردشگران بین المللی هم شده است.

انواع و اقسام غذاهای محلی گیلان را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای خوشمزه‌ای مثل ترش کباب، مرغ شکم پر، میرزا قاسمی و ماهی شکم پر را در رستوران خاور خانم سفارش دهید.

آدرس رستوران خاور خانم رامسر: چابکسر به رامسر، مسیر فرعی سرولات

شماره تلفن:  09113444934

رستوران اکبر جوجه رامسر

رستوران اکبر جوجه رامسر یکی از بهترین رستوران های رامسر
شمال بدون یک وعده اکبر جوجه معنا ندارد!

نام رستوران اکبر جوجه را شاید در همه شهرها شنیده باشید؛ اما این بار قرار است سراغ یکی از شعبه‌های اصلی آن در رامسر برویم. اگر اهل رستوران‌گردی باشید حتما یک‌بار هم که شده طعم مرغ های اکبر جوجه را چشیده‌اید. چرا که این رستوران در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و همه آن را می‌شناسند.

رامسر هم یکی از شهرهایی است که میزبان رستوران اکبر جوجه شده است. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر، با سرو خوشمزه‌ترین جوجه‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. برای صرف یک وعده غذای خوشمزه در رستوران اکبر جوجه، باید خودتان را به بلوار امام خمینی رامسر برسانید.

آدرس رستوران اکیرجوجه رامسر: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

شماره تلفن: 01155213905

کافه دهکده رامسر

کافه دهکده رامسر نیمکت‌های غذاخوری زیر سایه درختان
عکس از گلناز قمیان

این کافه رستوران، در دهکده ساحلی رامسر قرار گرفته است و به دلیل برگزاری موسیقی زنده در تمامی ایام هفته زبانزد مسافران و ساکنین رامسر است. اگر می‌خواهید در رستورانی غذا بخورید که علاوه‌بر تماشای امواج دریا، موسیقی زنده را از نزدیک مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به کافه دهکده رامسر بزنید. برگزاری موسیقی زنده در این رستوران آنقدر جذاب و دلنشین است که بسیاری از افراد و مسافران ساعت 9 شب خود را به این رستوران می‌رسانند تا اوقاتی دلنشین را در این رستوران تجربه کنند. فضای شیک این رستوران نیز در محبوبیت آن بی‌تاثیر نیست، چراکه دکوراسیون چوبی و امکان تماشای دریا حسی دلنشین در دلتان رقم خواهد زد و مادامی که غذای خود را نوش جان می‌کنید، امواج دریا را در زیر پایتان حس خواهید کرد.

منوی این رستوران شامل تمامی غذاهای ایرانی، انواع کباب، فست‌فود و … است، بنابراین با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک وعده خوشمزه در کافه دهکده رامسر نوش جان کنید. قیمت غذاهای این رستوران کمی گران و کیفیت غذاهای آن راضی‌کننده است. ناگفته نماند، اگر فضای شیک برایتان اهمیت دارد یا به دنبال بهترین رستوران رامسر با موسیقی زنده می گردید، این رستوران گزینه خوبی است، در غیر این صورت می‌توانید وعده‌ای ارزان‌تر با همین کیفیت را در جای دیگری نوش جان کنید.

آدرس کافه دهکده رامسر: مازندران، رامسر، انتهای خیابان طالقانی، پایین تر از هتل خلج، دهکده رامسر

شماره تماس: 01155220843

رستوران دوستان رامسر

رستوران رامسر یکی از رستوران های خوب رامسر

رستوران دوستان هم یکی از بهترین رستوران های رامسر است که در محدوده بلوار امام خمینی قرار دارد. این رستوران تمام تلاشش را می‌کند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، خوشمزه‌ترین غذاهای محلی گیلانی را برای مشتریانش آماده کند. یکی از مزیت های اصلی رستوران دوستان رامسر، قیمت مناسب غذاهای آن است.

آدرس رستوران دوستی رامسر: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۶۱۰۱۲

رستوران برادران

رستوران برادران رامسر
رستوران برادران یکی دیگر از رستوران های معروف رامسر است.

رستوران برادران یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌هایی است که در رامسر فعالیت دارد. این رستوران که به اندازه 300 نفر ظرفیت دارد، نسبت کیفیت مواد غذایی که برای پخت استفاده می‌کند حساسیت زیادی دارد. شاید همین مسئله باعث شده که قیمت‌های موجود در منوی غذایی آن، کمی بیشتر از سایر رستوران های رامسر ذکر شده است.

رستوران برادران به عنوان یکی از پر جنب‌وجوش‌ترین رستوران های رامسر منوی غذایی تمام و کمالی دارد. این منو شامل انواع غذاهای ایرانی مثل کباب‌های مختلف، جوجه، خوراک دریایی و غذاهای محلی گیلانی می‌شود. برای پیدا کردن این رستوران باید خودتان را به میدان بسیج رامسر برسانید.

آدرس رستوران برادران: رامسر، رمک، خیابان شهید مطهری

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲

رستوران مظاهری

رستوران مظاهری رامسر
در فهرست بهترین رستوران های رامسر نام رستوران مظاهری هم وجود دارد.

رستوران مظاهری شاید از نظر دکوراسیون ساده به نظر برسد، اما از لحاظ کیفیت غذاهایش در سطحی بالاتر از عالی قرار دارد! این رستوران هم مثل سایر مواردی که در بالا ذکر کردیم، شهرت زیادی از نظر طعم خوب غذاهایش دارد. اصلا امکان ندارد آشپزهای شمالی آستین‌هایشان را برای پخت غذا بالا بزنند و غذا خوشمزه از آب در نیاید!

غذاهای خوشمزه‌ای مثل ماهی و کباب ترش را حتما در رستوران مظاهری رامسر امتحان کنید. اگر در بلوار امام خمینی رامسر به سمت تنکابن حرکت کنید، به رستوران مظاهری خواهید رسید.

آدرس رستوران رستوران مظاهری: رامسر، بلوار امام خمینی، جاده ساحلی به سمت تنکابن

شماره تلفن:  01155252338

رستوران ایلمیلی هتل بام رامسر

رستوران ایلمیلی
چشم‌انداز این رستوران بی‌نظیر است. – عکاس: Hosein Azakh

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی رامسر، تله‌کابین این شهر است. حالا اگر شما می‌خواهید یک تیر و دو نشان بزنید و در این مجموعه به یکی از بهترین رستوران های رامسر هم بروید، رستوران ایلمیلی هتل بام رامسر انتخاب خوبی است.

این رستوران همان‌طور که از نامش پیداست بر فراز شهر رامسر قرار دارد و به همین خاطر موقع سرو غذا، چشم‌انداز بی‌نظیری از جنگل‌های انبوه این شهر پیش چشمان شماست.

در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای دریایی وجود دارد و همین موضوع باعث می‌شود همه همسفران با هر سلیقه‌ای بتوانند غذای موردعلاقه‌شان را در این رستوران نوش جان کنند.

آدرس رستوران ایلمیلی هتل بام رامسر: رامسر، هتل بام رامسر

شماره تلفن: 55366523-011

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت 10 صبح تا 11:30 شب

محدوده قیمت: گران

رستوران ایتالیایی میلانو

رستوران ایتالیایی میلانو رامسر

خب شاید تا به این قسمت از مقاله در مورد ظاهر رستوران و دکوراسیونش خیلی برای شما تعریف و تمجید نکرده باشیم اما اگر در مورد رستوران ایتالیایی میلانو این کار را نکنیم حسابی در حق آن اجحاف کرده‌ایم.

رستوران ایتالیایی میلانو به عنوان یکی از رستوران های ساحلی رامسر، در نزدیکی دریا قرار دارد. اگر دوست دارید طعم اصیل پاستاهای ایتالیایی را در حالی‌که منظره‌ای جذاب از دریا روبه‌روی شما قرار دارد بچشید، یک راست سراغ رستوران ایتالیایی میلانو بروید.

این رستوران در دو فضای باز و سربسته آماده پذیرایی از مهمانانش است. رستوران میلانو با دکوراسیون چوبی و حصیری زیبایی که دارد، تا به‌حال توانسته دل خیلی از گردشگران داخلی و خارجی را به‌دست بیاورد. گلدان‌های شمعدانی رنگارنگ و درختچه‌های کوچک زیبایی هم برای تزئین محوطه این رستوران مورد استفاده قرار گرفته است.

حواستان باشد که برای سر زدن به این رستوران ساعت اشتباهی را انتخاب نکنید. چون بین ساعت 2 بعد از ظهر تا 12 شب این رستوران آماده پذیرایی از مشتریانش است. از طعم بی نظیر پاستا آلفرودی رستوران ایتالیایی میلانو به هیچ وجه نگذرید! برای پیدا کردن رستوران میلانو رامسر باید خودتان را به انتهای بلوار طالقانی و مجتمع تفریحی ساحلی برلیان برسانید.

رستوران هتل کوثر رامسر

رستوران هتل کوثر رامسر یکی از بهترین رستوران های رامسر

هتل کوثر یکی از بهترین هتل های شهر رامسر است که به خاطر غذاهای خوشمزه رستورانش، بین همه اهالی این شهر و گردشگرانش شهرتی برای خودش دست‌وپا کرده است. محوطه این رستوران و طاق‌های گنبدی مانندش، شما را به یاد خانه‌های تاریخی ایرانی می‌اندازد. در رستوران هتل کوثر هم می‌توانید انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را به راحتی پیدا کنید.

آدرس: رامسر، خیابان رجایی، در نزدیکی موزه کاخ رامسر

رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی رامسر

اگر به غذا خوردن در فضاهای خاص علاقه‌مند هستید، رستوران کشتی رامسر می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. شاید قیمت‌هایی که در منوی رستوران کشتی می‌بینید کمی بالا باشد، اما این قیمت‌ها امتحان کردن غذا خوردن در چنین محیطی میارزد. مثلا می توانید غذا خوردن روی عرشه یک کشتی را در رستوران کشتی رامسر امتحان کنید.

منوی این رستوران شامل غذاهایی مثل استیک گوشت، استیک ماهی و استیک مرغ و همچنین غذاهای دیگری مانند انواع سوشی ها، غذاهای لذیذ شمالی و … به همراه سوپ، سالاد، نوشیدنی و دسر است. همه‌چیز در این رستوران دست‌به‌دست هم می‌دهد تا شما را به یک سفر دریایی ببرد. برای تزئین فضای رستوران کشتی از وسایلی مثل لنگر، مجسمه‌های ناخدا و آکواریوم استفاده شده است.

آدرس: رامسر، جاده ساحلی، خیابان یاسمن

رستوران بلوط اربه کله

رستوران بلوط اربه کله رامسر

اربه کله نام یکی از روستاهایی است که در فاصله 8 کیلومتری رامسر قرار دارد. اربه در گویش محلی خرمالو ترجمه می‌شود. این روستا هم به خاطر درخت‌های خرمالوی بزرگی که دارد به این نام معروف شده است.

حالا در دل سرسبزی و طبیعت این روستا، یک رستوران دنج و عالی جا خوش کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به رامسر سفر کردید حتما برنامه‌ریزی‌هایتان را طوری انجام دهید که یکی از وعده‌های غذایی‌تان را در ایوان این رستوران نوش جان کنید.

چشیدن طعم غذاهای محلی خوش عطر و طعم گیلانی، با چاشنی منظره‌های سرسبزی که روبه‌روی شما قرار دارد، می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطره‌هایی باشد از سفرتان باقی می‌ماند. امکان سرو چای و قلیان هم در این رستوران وجود دارد.

آدرس رستوران بلوط اربه کله: ۸ کیلومتری رامسر، کیلومتر ۵ جاده اربه کله

شماره تلفن: 09115656300

ساعت فعالیت: شبانه‌روزی

محدوده قیمت: مناسب تا گران

رستوران روماک

کافه رستوران روماک

اگر در سفر به عروس شمال به دنبال کافه رستوران رامسر می‌گردید، می‌توانیم رستوان روماک را به شما معرفی کنیم. روماک همان جایی است که حتی می‌تواند میزبان جشن‌های شما هم باشد. البته برای این کار باید از قبل با پرسنل این رستوران هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

اینرستوران هم می‌تواند گزینه خوبی برای یک قرار عاشقانه دو نفره باشد و هم محیط مناسبی برای یک دورهمی خانوادگی. قیمت مناسب غذاهای آن هم در کنار کیفیت خوبش، باعث محبوبیت بیش از اندازه آن شده است. در ضمن باید بگوییم در این رستوران انواع غذاهای محلی و سنتی ایرانی سرو می‌شود.

آدرس کافه رستوران روماک: فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد، کافه رستوران روماک

شماره تلفن: 55231316-011

ساعت فعالیت: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 7:30 بعدازظهر. جمعه‌ها تعطیل است.

محدوده قیمت: مناسب

فست فود بنیتو

فست فود بنیتو رامسر

فست فود بنیتو شاید از نظر فضا و ظاهر خیلی خاص و  متفاوت به نظر نرسد. اما به شما قول می‌دهیم که اگر یک‌بار هم که شده طعم برگرهای این رستوران را بچشید برای همیشه طرفدار آن خواهید شد.

طعم پیتزا و برگرهایی که فست فود بنیتو برای مشتریانش می‌پزد را هر جایی نمی‌توان پیدا کرد. پارکینگ اختصاصی این رستوران هم نگرانی شما را برای پیدا کردن جا پارک برطرف می‌کند. به همین خاطر به گفته خیلی از مشتریان این رستوران بهترین فست فود رامسر به حساب می‌آید.

آدرس فست فود بنیتو: رامسر پلاژ ساحلی شهرداری روبروی هتل خلج

شماره تلفن: 55231723-011

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت 11 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: مناسب

آشکده باران رامسر

آشکده باران رامسر

برای چند لحظه هم که شده خودتان را در این موقعیت تصور کنید. فضایی سرسبز و جنگلی را در اطرافتان ببینید. هوای سرد و پر از مه را احساس کنید. حالا در این شرایط چه چیزی هوس می‌کنید؟ یک کاسه آش داغ و خوشمزه یا یک لیوان چای ذغالی. برای تجربه کردن تمام این لحظات کافیست خودتان را به آشکده باران رامسر برسانید. همچنین باید بگوییم منوی این آشکده باصفا فقط محدود به آش نیست و می‌توانید بیشتر غذاهای محلی و سنتی مثل انواع کباب، ماهی، میرزا قاسمی و … را هم در این رستوران محلی نوش جان کنید.

آدرس آشکده باران: رامسر، جاده جواهرده

شماره تلفن: 09119932272

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت 7 صبح تا 10 شب

محدوده قیمت: مناسب و مقرون‌به‌صرفه

كافه رستوران ایتالیایی گوستو

كافه رستوران ایتالیایی گوستو رامسر

اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید، كافه رستوران گوستو هم می‌تواند جای خوبی برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه باشد. این رستوران همان طور که از اسمش پیداست در دو بخش کافه و رستوران فعالیت دارد و سبک غذاهای آن هم ایتالیایی است.

اگر از مجتمع تجاری آرامش دیدن کرده‌اید بد نیست بدانید که این رستوران در دو قدمی آن قرار دارد. یعنی بعد از خرید کردن می‌توانید برای صرف غذا به سمت این رستوران حرکت کنید. این رستوران در دو محوطه باز و بسته آماده پذیرایی از مشتریانش است. اگر كنار پنجره بنشینید منظره روبروی كافه كوه‌های رامسر است كه بسیار چشم‌نواز است.

آدرس كافه رستوران ایتالیایی گوستو: رامسر، بلوار رزاقی

شماره تلفن: 55225409-011

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: مناسب تا گران

رستوران کدبانو رامسر

رستوران کدبانو رامسر

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های رامسر که به شما معرفی می‌کنیم، رستوران کدبانو است. این رستوران که در محدوده کمربندی فاز یک رامسر قرار دارد، با غذاهای خوشمزه‌ای که سر میز غذاخوری می‌آورد، خیلی از مسافران شهر رامسر را به طرفدار همیشگی خودش تبدیل کرده است. آشپزهای رستوران کدبانو با مهارت ویژه‌ای که در طبخ غذاهای محلی مازندران دارند، کاری می‌کنند که انگشت‌هایتان را همراه با غذا بخورید!

انواع خورشت‌ها و غذاهای محلی، کباب‌ها و ماهی‌ها در منوی این رستوران لیست شده‌اند. غذاهایی که سفارش می‌دهید در ظروف سفالی زیبایی سرو می‌شوند که به خودی خود یک امتیاز برای این رستوران محسوب می‌شود. شما می‌توانید یکی از تختهایی که در محوطه روباز این رستوران قرار داده شده را برای صرف غذا انتخاب کنید یا در محیط داخل رستوران بنشینید. این رستوران از 12 ظهر تا 11:45 شب آماده پذیرایی از مشتریانش است.

آدرس رستوران کدبانو رامسر: رامسر فاز ۱ کمربندی روبروی ترمینال

شماره تلفن: 55221750-011

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 11:45 شب

محدوده قیمت: مناسب تا نسبتا گران

رستوران سنتی ماهور

رستوران سنتی ماهور
عکاس: Amir hashemi

به نظر خیلی از مسافران و گردشگران، یک رستوران خوب رامسر باید بتواند مشتریان را با طعم و عطر خوب غذاهایش راضی نگه دارد و قیمت غذا در مقایسه با حجم و کیفیت آن قابل‌قبول باشد.

با توجه به جملات بالا تصمیم گرفتیم در بین انواع رستوران های رامسر، رستوران سنتی ماهور را معرفی کنیم. رستورانی که توانسته است به خاطر رعایت موارد بالا به فهرست بهترین رستوران های رامسر اضافه شود.

در آشپزخانه رستوران ماهور غذاهای محلی متنوعی تهیه می‌شوند و به همین خاطر این رستوران انتخاب خیلی از کسانی است که می‌خواهند در سفر به رامسر غذای محلی نوش جان کنند. همچنین فضای صمیمی و دکوراسیون رستوران سنتی ماهور هم توانسته نظر مثبت گردشگران را به دست بیاورد.

در ضمن باید بگوییم اگر قصد دارید در سفر به رامسر جشن تولد و مراسم خاصی را در رستوران برگزار کنید، می‌توانید با هماهنگی قبلی به رستوران سنتی ماهور بروید.

آدرس رستوران سنتی ماهور: مازندران، رامسر، دوراهی سادات شهر، جاده ساحلی

شماره تلفن: 09113918033

محدوده قیمت: مناسب تا نسبتاً گران

کافه‌رستوران ایتالیایی زون

رستوران ایتالیایی زون
عکاس: hononiyo.s mirmo

اگر به دنبال یک رستوران معروف رامسر یا یک رستوران خوب رامسر می‌گردید، کافه‌رستوران ایتالیایی زون انتخاب خوبی است. البته به شرطی که نخواهید غذاهای محلی نوش جان کنید. چراکه در این رستوران همان‌طور که از نامش پیداست انواع غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود. البته باید بگوییم در کافه‌رستوران زون شکل آمریکایی غذاهایی مانند پیتزا را هم می‌توانید سفارش دهید.

منوی این رستوران شامل انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، استیک و … در کنار سالادهای مختلف می‌شود. این رستوران دکوراسیون مدرنی دارد و به همین خاطر نامش در فهرست رستوران های خوب رامسر قرار گرفته است. منوی کافه هم شامل انواع نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه، دم‌نوش و …، نوشیدنی‌های سرد مانند موهیتو، شیک و … در کنار انواع کیک و شیرینی می‌شود. در ضمن باید بگوییم در این کافه‌رستوران رامسر قلیان هم سرو می‌شود.

آدرس کافه‌رستوران ایتالیایی زون: مازندران، رامسر، پلاژ شهرداری (ساحل خلج)

شماره تلفن: 55229650-011

ساعت فعالیت: هر روز هفته از ساعت 12 ظهر تا 11:55 شب

محدوده قیمت: متوسط تا گران

کافه ساعت 25

کافه رستوران 25
عکاس: shomal zamin

در فهرست رستوران های معروف رامسر خیلی از مسافران به دنبال یک کافه‌رستوران برای صرف صبحانه می‌گردند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و دلتان می‌خواهد در سفر به عروس شهرهای شمال یک صبحانه جانانه نوش جان کنید، کافه ساعت 25 انتخاب خوبی است.

البته باید بگوییم در منوی این کافه‌رستوران به‌جز صبحانه می‌توانید انواع پاستا، چیپس و پنیر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سالاد سزار، استیک و … را هم پیدا کنید. دیگر نیازی به گفتن نیست که برای صرف یک میان وعده خوشمزه مثل یک فنجان قهوه و چای یا صرف یک نوشیدنی سرد و هوس‌انگیز مثل شیک و … هم می‌توانید روی این کافه‌رستوران حساب کنید. در ضمن معماری و دکوراسیون این کافه هم بسیار جذاب است و توصیه می‌کنیم حتماً با تزیینات داخلی آن عکس بگیرید.

آدرس کافه‌رستوران 25: مازندران، رامسر، بلوار رزاقی

شماره تلفن: 55231771-011

ساعت فعالیت: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد

محدوده قیمت: مناسب

پیتزا لومانا

رستوران لومانا
عکاس: Arash Pourrahim

یکی دیگر از رستوران های معروف رامسر با غذای فست فود، پیتزا لوماناست. این رستوران یکی از رستوران‌های شیک و لوکس رامسر به حساب می‌آید و طرفداران پروپاقرصی دارد.

منوی پیتزا لومانا فقط به پیتزا محدود نمی‌شود و شما می‌توانید انواع پاستا، استیک، سوخاری، برگر و … را در کنار سیب‌زمینی سرخ‌شده، سالاد و … سفارش دهید.

آدرس پیتزا لومانا: مازندران، رامسر، بلوار امام خمینی، نرسیده به خیابان ششم

شماره تلفن: 09353602227

ساعت فعالیت: هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب

محدوده قیمت: نسبتاً گران

بهترین رستوران رامسر از نظر مردم

رستوران‌های معرفی شده در این مقاله با توجه به محتوای وب است. برای انتخاب بهترین رستوران از نظر مخاطبان نیاز به اعلام تجربه مخاطبان مجله در خصوص رستوران‌های ذکر شده در مقاله و هر رستوران دیگری است. چنانچه در خصوص رستوران‌های رامسر تجربه‌ای دارید حتما در این مقاله با ما در میان بگذارید. همچنین اگر می‌خواهید از نظرات مخاطبان آگاه شوید حتما کامنت‌های مقاله را مطالعه کنید.

 




    4.4/5 - (24 امتیاز)

    اتاقک

    نوشته های مشابه

    ‫13 دیدگاه ها

    1. ما از رستوران برادران سفارش جوجه ترش و کته کباب داشتیم . قیمت بسیار بالا ما کیفیت و حجم کاملا معمولی . مثلا کته کباب ۶۰۰ و جوجه ترش ۳۰۰ . پیشنهاد نمیکنم

    2. ما به پیشنهاد دوستان اینجا رستوران خانگی ماهور رفتیم گرون بود ولی خیلی خوشمزه و مکان شیک و تر و تمیز

    3. از نظر من رستوران برادران یعنی غذاهای بد بی کیفیت با قیمت بسیار بالا واقعا نمیدونم چه جوری همه سایت ها معرفیش کردن محیط رستوران که ساده و قدیمی ظروف هم لیوان شیشه ای نداشت اب جوش میخواستیم تو لیوان طلق اوردن غذا کباب ترش و ماهی سفید سفارش دادیم ماهی بی نمک بود و خوب هم پخته نشده بود کباب ترش اصلا شبیه کباب ترش نبود گوشت سفت و کمی شور بود من تهران کباب ترش میخرم روش پودر گردو هست با دونه های انار بسیار خوش رنگ و لعاب و خوش طعم اما اینجا واقعا بد بود زیتون پروده هم خیلی شور بود و سیر زیادی داشت فکر میکنم کباب ترش حدود ۵۰۰ بود ماهی ۶۵۰ با این کیفیت ها ابدا نمی ارزید امروز بعد خوندن این کامنت ها رفتیم ماهور جوجه ترش و کته کباب سفارش دادیم غذاها خوشمزه و خونگی بود اما نه درجه که نوشته بودن اما خوب رو به بالا بود قیمت ها هم مناسب تر بود دو تا غذا حدود ۷۰۰ شد

    4. ما چند روز پیش رفتیم ماهور همه چیزش عالی بود واقعا،خوشمزه و خونگی ،در مورد قیمت بگم که چون حجم غذاش زیاده می ارزه

    5. مارفتیم رستوران کدبانووو اصلا خبری از ظروف سفالی نیست بعد هم کیفیت غذا اصلا در حد قیمتش نیست گرونه و همچنین جوجه ترشی که من سفارش دادم اصلا گردو و سبزیجات محلی نداشت و فقط همون جوجه رو با رب انار مرینت کرده بودند و اصلا صرف نداشت که شما بخاطر یک رب انار ساده بخواهید 80 هزار تومان بیشتر از جوجه کباب هزینه کنید

    6. سلام به دوستان
      رستوران برادران قیمت ها بسیار بالا و کیفیت غذا اصلا در حد قیمت نبود فقط روی دور چین کار کرده بودن

    7. بعد از چند سال اومدن به رامسر بلاخره یه رستوران با کیفیت خوب و فوق العاده پیدا کردم،حتما امتحان کنید،خونه رستوران ماهور درجه یک بود،هم از لحاظ محیط هم کیفیت هم حجم غذا بی نظیره

      1. ممنون از کامنت‌تون
        امیدواریم دوستان دیگه هم که رستوران‌های رامسر و تجربه کردن نظراتشون رو بگن تا بتونیم انتخاب‌های خوبی داشته باشیم.

    8. من ۴ روز پیش رفتم رستوران “پر پلازا ” داخل مجموعه تله کابین رامسر ، پرسنل اونجا به اشتباه یک کباب سلطانی به مبلغ ۱۱۵ تومان اضافه داخل فاکتور من ثبت کردند و وقتی بهشون گفتم، گفتند شماره کارتتون رو بدید پولتونو براتون برگشت میزنیم.
      ولی الان بعد از ۴ روز با پیگیری و زنگ های متعدد پول رو برگشت نمیزنند و مدام دست به سر میکنند .
      واقعا پرسنل اونجا دزده و اینکار نمونه بارز دزدی در روز روشن است.

      1. نمودید شما
        تو هر سایتی میری کامنتت هست
        همون موقع باید میگرفتی ازشون دیگه
        ش کارت بده من بریزم برات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *