رستوران‌گردی

معرفی بهترین رستوران های شمال | آشنایی با ۳۰ رستوران محبوب شمال

غذاهای شهرهای شمالی ایران طرفدارهای زیادی دارند و فرقی نمی‌کند به کدام شهر سفر کنید،  حتماً غذاهای محبوبی مثل میرزاقاسمی، باقلاقاتوق و انواع ماهی را می‌توانید در لیست غذاهای بهترین رستوران‌های مقصد پیدا کنید.

اگر شما هم مثل من غذا خوردن را در صدر لذت‌های محبوبتان قرار داده‌اید، احتمالاً در سفر خوردن حداقل یک وعده غذای باکیفیت در روز برایتان اهمیت زیادی دارد. ازآنجایی‌که من هم مثل بسیاری از پایتخت‌نشینان تجربه زیادی در سفر به شهرهای شمالی دارم و علاقه من به شکم گردی باعث شده تا در هر شهر، رستوران‌ها و غذاهای مختلف را امتحان کنم، توانستم بعد از چند سال به یک لیست جامع و کامل از بهترین رستوران‌های شمال ایران درست کنم که بر اساس استان تفکیک شده است.

در ادامه این مطلب با من به تعدادی از شهرهای این استان‌ها سر می‌زنید و با بهترین رستوران‌های هر استان آشنا می‌شوید. در بعضی از این رستوران‌ها غذاهای اصیل محلی هم سرو می‌شود. پس اگر قصد اجاره ویلا در شمال را دارید حتما سری به این رستوران ها بزنید.

بهترین رستوران‌های استان گیلان

کباب‌های استان گیلان یکی از غذاهای محبوب ایرانی‌ها است که در رستوران‌های مختلف شهرهای آن می‌توانید نوش جان کنید. البته ماهی سرخ شده، خورشت‌های محلی و پیش غذاهای لذیذ این منطقه هم طعمی فراموش نشدنی دارد. در میان رستوران‌های محلی شمال، برخی از رستوران‌های جنگلی وجود دارند که غذا خوردن در آن‌ها لذتی وصف نشدنی دارد. با ما همراه باشید تا با بخشی از بهترین رستوران‌های استان گیلان آشنا شوید.

رستوران شکم‌ الملوک

رستوران شکم الملوک
لذت خوردن غذاهای محلی رشت در دکوراسیون رنگی و سنتی رستوران شکم الملوک

رستوران شکم الملوک رشت به عنوان یکی از اعضای هتل ۵ ستاره کادوس، در شهر رشت برای خودش اسم ‌و رسمی دست‌وپا کرده است. این رستوران با دکوراسیون رنگی و سنتی مانندی که دارد، فضای جذاب و پرانرژی را برای پذیرایی از مهمانانش درنظر گرفته است. انواع غذاهای سنتی شمالی و غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. ماهی قزل آلا و جوجه رشتی جزو غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند که امتحان کردنشان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: رشت، منظریه، هتل رستوران کادوس

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

شماره تماس: 1333365075 

رستوران زیتون رودبار

رستوران زیتون رودبار
غذاهای سنتی و محلی با برنج مرغوب ایرانی را در این رستوران نوش جان کنید

رستوران زیتون رودبار با فضایی مدرن و زیبا و غذاهای باکیفیت آماده‌ی پذیرایی از میهمانان و مسافران است. همانطور که رودبار به زیتون‌های خوشمزه و مرغوب مشهور است، رستوران زیتون نیز به غذاهای متنوع و لذیذش میان مسافران و مشتریان شناخته‌شده است. درواقع یکی از بهترین رستوران‌های رودبار همین رستوران زیتون است و بسیاری به‌دلیل فضای مدرن آن، انتخابش می‌کنند. در منوی غذای این رستوران می‌توانید کباب‌ ترش، جوجه ترش، چلو ماهی کبابی، میرزاقاسمی، چلو کباب محلی، زرشک‌پلو با مرغ و کباب کوبیده هستند که در کنار برنج مرغوب شمالی سرو می‌شوند. ناگفته نماند که رده قیمتی این رستوران نسبتا گران است.

آدرس: رودبار، ابتدای جاده رودبار به رشت.

شماره تماس:   9389925175

رستوران برگراد

رستوران برگراد رشت
نان تمامی برگرها در خود این رستوران پخته می‌شود-عکاس: شهرزاد نجفپور

اگر طرفدار غذاهای سنتی نیستید یا پس از چند روز از خوردن این غذاها خسته شدید و خواستید غذای متفاوتی را امتحان کنید، رستوران برگراد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. برگراد در اصل یک فست‌فود است که غذاهای آن تنوع زیادی دارد. از میان محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به برگر که نان آن در همین رستوران پخته می‌شود اشاره کرد. البته سالادهای سزار برگراد هم طرفداران پروپاقرصی دارد.

این رستوران دارای سه فضای مجزا برای سلیقه‌های مختلف است که شامل فضای روباز، فضای شیشه‌ای و فضای داخلی آن می‌شود. فضای شیشه‌ای در مجاورت فضای روباز قرار دارد و مخصوص افرادی است که دوست دارند غذایشان را در فضای باز بخورند، اما نمی‌خواهند ریسک کنند.

آدرس رستوران برگراد: رشت، کیلومتر ٢ جاده انزلی، روبروی نمایندگی تویوتا

شماره تماس: 32007016-013

رستوران‌های معروف استان مازندران

گردش در شهرهای ساحلی و جنگلی مازندران انرژی زیادی از گردشگران می‌گیرد و آب‌و‌هوای خوب این شهرها اشتهای هر فردی را بیشتر از هر وقت دیگری باز می‌کند. بوی خوب رستوران‌های استان مازندران رهگذرها را وسوسه می‌کند که وقت را هدر ندهند و یکی از آن‌ها را برای خوردن یک غذای خوشمزه انتخاب کنند. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید چند تا از  رستوران‌ های مازندران را به شما معرفی می‌کنیم. مراقب باشید با غذاهای محلی مازندران انگشتانتان را نخورید!

رستوران مارشو

رستوران مارشو
منوی این رستوران طیف وسیعی از انواع غذاها را پوشش می‌دهد

یکی دیگر از رستوران‌های محلی شمال، رستوران مارشو ساری است. این رستوران در خیابان پیوندی ساری قرار گرفته و فضای بسیار شیک و مدرنی دارد. غذاهای این رستوران اغلب غذاهای محلی و سنتی شمال هستند. این رستوران برای تهیه غذاها از مواد اولیه تازه استفاده می‌کند. کارکنان رستوران مارشو آموزش‌دیده هستند و در برخورد با مهمانان آداب اجتماعی را رعایت می‌کنند و همین باعث محبوبیت این رستوران نزد مشتریانش شده است. منوی این رستوران طیف وسیعی از انواع غذاها را پوشش می‌دهد و می‌توانید تمامی غذاهای سنتی، محلی، ایرانی و حتی خارجی را در این رستوران نوش جان کنید. از استیک مرغ گرفته تا بشقاب جوجه، انواع ته‌چین و کباب در این رستوران سرو می‌شود.

آدرس: ساری، خیابان پیوندی، روبروی خیابان فدک،ابتدای پیوند 4

شماره تماس: 1133262226

رستوران چاشت

رستوران چاشت
لذت خوردن غذا در همسایگی شالیزارهای شمال

یکی از رستوران‌های محلی شمال که اغلب گردشگران آن را می‌شناسند، رستوران چاشت است. رستوران چاشت در مسیر محمودآباد به سمت ایزدشهر در کنار شالیزارها قرار گرفته است. فضای رستوران کاملا سنتی تزئین شده است. در منوی غذای این رستوران، غذاهای سنتی و محلی شمال دیده می‌شود. از مرغ ناردون، فسنجون تا مرغ شکم‌پر که جزو بهترین پیشنهادها برای دوست‌داران غذاهای شمالی هستند. برنج در این رستوران به صورت کته طبخ می‌شود، برای همین در زمان ورود به رستوران بوی برنج شمال به مشامتان خواهد رسید. فضای بیرونی رستوران نیز به شما چشم‌انداز بی‌نظیری از شالیزار‌های اطراف رستوران می‌دهد

آدرس: محمودآباد، نرسیده به شرکت نفت، بعد از نارنجستان
شماره تماس: 01144040011

اجاره ویلا در محمودآباد با پشتیبانی 24 ساعته
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران اکبر جوجه

رستوران اکبر جوجه
اصل‌ترین شعبه اکبر جوجه!

نام و آوازه رستوران اکبر جوجه را در همه شهرهای ایران شنیده‌اید، البته تعداد زیادی از این رستوران‌ها شعبه‌های اصلی اکبر جوجه نیستند و فقط از نام آن سو ‌استفاده می‌کنند! اما قرار است با هم به سراغ شعبه اصلی رستوران اکبر جوجه در رامسر برویم. اگر خودتان را به بلوار امام خمینی شهر رامسر برسانید، می‌توانید در یکی از بهترین رستوران‌های شمال خوشمزه‌ترین اکبر جوجه‌ها را نوش جان کنید.

آدرس: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

شماره تماس: 1155213905

رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان بابلسر
رستوران میزبان بابلسر چند سالن مختلف دارد که می‌توانید برای برگزاری جشن هم از آن‌ها استفاده کنید

میزبان نام یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های محلی بابلسر است که ۲۰ سال سابقه دارد. دلیل اصلی محبوبیت این رستوران بین مردم غذاهای خوشمزه شمالی آن است. لحظه ورود به این رستوران، عطر دلنشین سبزی پلو با سیر تازه به مشام می‌رسد و اشتهایتان را چندبرابر می‌کند. منوی این رستوران علاوه‌بر غذاهای شمالی شامل سایر غذاهای ایرانی هم می‌شود.

رستوران میزبان بابلسر چند سالن مختلف دارد که می‌توانید برای برگزاری جشن هم از آن‌ها استفاده کنید و البته برای این کار باید از قبل با عوامل این رستوران هماهنگی‌های لازم را انجام داده باشید. اگر در سفرتان به شهرهای شمالی تا به‌حال سراغ بابلسر نرفته‌اید، این بار وقت آن رسیده این کار را انجام دهید. برای اجاره ویلا و سوئیت در بابلسر هم می توانید از اقامتگاه هایی که در سایت اتاقک مهیا شده استفاده کنید.

آدرس: بابلسر، مازندران، خیابان امام خمینی نبش خمینی ۶

شماره تماس: 1135557000

اجاره ویلا بابلسر با تضمین کیفیت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران میرداماد چالوس

رستوران میرداماد چالوس
فضای 200 نفری این رستوران باعث می‌شود که در صف غذا نمانید

اگر دوست دارید غذا خوردن در کنار ساحل را تجربه کنید، رستوران میرداماد چالوس گزینه خوبی برای شما خواهد بود. رستوران میرداماد به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های چالوس با ظرفیت ۲۰۰ نفری و پارکینگ اختصاصی گزینه خوبی برای برگزاری جشن به شمار می‌رود. منوی رستوران هم با غذاهای خوشمزه و متنوعی که دارد، نویدبخش یک پذیرایی خوب از شما و مهمانان‌تان است.

رستوران میرداماد چالوس هر روز از ساعت 13 تا 18 و 20 تا 24 آماده خدمت‌رسانی به مشتریانش است. از آن جایی که چالوس یکی از اصلی‌ترین مقاصد بین سفرهای شمال است، در روزهای تعطیل و حتی آخر هفته ها همیشه شلوغ و پر جنب و جوش می‌شود. اگر برای سفر به این شهر و اجاره ویلا و سوئیت در چالوس به مشکلی برمی‌خورید، می‌توانید از خدمات آنلاین اجاره ویلا و سوئیت در شمال که اتاقک برای شما فراهم کرده استفاده کنید.

آدرس: مازندران، چالوس، کیلومتر ۵ جاده چالوس به نمک آبرود، قبل از پل هچیرود

شماره تماس: 9158114564

اجاره ویلا در چالوس با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

رستوران نارنجستان محمود آباد

رستوران نارنجستان محمود آباد
منوی غذایی کامل، منظره‌ای زیبا از درختان نارنج، پرسنل حرفه‌ای و غذاهای باکیفیت، برگ برنده رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان بخشی از مجتمع معروف نارنجستان محمودآباد است. این مجتمع که شامل هتل، اقامتگاه ساحلی و رستوران و فست‌فود می‌شود، از سال ۷۹ تاکنون در حال فعالیت است. هتل ۴ ستاره نارنجستان که سال ۹۱ یک بار بازسازی و نوسازی شده، یکی از بهترین اقامتگاه‌های مازندران است.

رستوران مجموعه نارنجستان به عنوان یک رستوران خوب محمودآباد طرفداران زیادی دارد. این رستوران با منوی غذایی کامل، منظره‌ای زیبا از درختان نارنج، پرسنل حرفه‌ای و غذاهای باکیفیت توانسته دل همه مشتریانش را ببرد.

آدرس: کیلومتر۷ جاده‌ی محمود آباد به نور، ایزدشهر، رستوران نارنجستان

شماره تماس: 1144650098

رستوران سنتی یاقوت ایزد شهر

رستوران سنتی یاقوت ایزد شهر
شنیدن صدای آب که از صخره‌ها جاریست، یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران است

اگر می‌خواهید تجربه نوش‌جان کردن یک غذای خوشمزه در جاده‌ای ساحلی را امتحان کنید، یک‌راست به‌سراغ رستوران سنتی یاقوت بروید. این رستوران در جاده ساحلی بابلسر تا چالوس قرار گرفته و با ارائه غذاهای به‌روز، تازه، سالم و باکیفیت پذیرای میهمانان و مسافران است. فضای این رستوران فوق‌العاده زیبا و دلنشین است و به‌همین دلیل جایگاه ویژه‌ای میان مشتریان معروف است. شنیدن صدای آب که از صخره‌ها جاریست، یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران است که حس خانه‌های قدیمی و سنتی را القا می‌کند.

در منوی این رستوران می‌توانید انواع کباب‌های ذغالی و غذاهای اصیل ایرانی را در ظروفی زیبا و چشم‌نواز نوش‌جان کنید.

آدرس : ایزدشهر روبروی گلستان ۷۶

شماره تماس : ۰۱۱۴۴۵۸۱۰۸۱ ۰۹۱۰۰۰۳۰۱۰۸۰

رستوران همسفر مرزن‌آباد

رستوران همسفر مرزن آباد
صرف غذا در لوکیسن یک فیلم قدیمی!-عکاس: رضا نقش آفرین

اگر دوست دارید تا در لوکیشن یکی از فیلم‌های قدیمی و خاطره‌انگیز غذا نوش‌جان کنید، می‌توانید به رستوران همسفر بروید که اتفاقاً فاصله زیادی با اهالی پایتخت ندارد. نام این رستوران با نام فیلمی که پیش از انقلاب در آن ساخته شده یکی است. البته فضای بیرونی و داخلی رستوران همسفر چندان شبیه آن زمان نیست و بازسازی شده است.

بازسازی این رستوران باعث شده تا فضای داخلی آن مدرن و لوکس شود و میزها و صندلی‌های کنگره‌دار، این لوکس بودن را به رخ می‌کشند. در فضای داخلی این رستوران می‌توانید عکس‌های بازیگران و عوامل فیلم همسفر را ببینید که البته این تصاویر روی منو هم نقش بسته‌اند. در این رستوران انواع کباب و غذاهای سنتی ایرانی مثل چلو گردن و زرشک‌پلو با مرغ در کنار غذاهای محلی مثل کباب‌ ترش و کباب فسنجانی سرو می‌شود.

آدرس رستوران همسفر: استان مازندران، جاده چالوس، قبل از مرزن‌آباد

شماره تماس: 09113923003

بهترین رستوران‌های استان گلستان

به استان گلستان که سفر کنید تصور می‌کنید به دنیایی ناشناخته پا گذاشته‌اید چون بیشتر جاهای دیدنی این استان هنوز بکر مانده‌اند و پای کمتر کسی به آن‌ها باز شده است. غذاهای شهرهای این استان هم طعمی خوشایند دارند و با دو استان دیگر شمالی کمی تفاوت دارد. حالا در کدام رستوران‌های استان گلستان غذا بخوریم؟ با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های استان گلستان آشنا شوید.

رستوران عمارت گرگان

رستوران عمارت
یک رستوران با دکوراسیون شرقی و غذای باکیفیت

رستوران عمارت گرگان را به سبک مراکشی ساخته‌اند و در آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان کنید. این رستوران شهرت و محبوبیت زیادی دارد و همیشه شلوغ است. در منوی رستوران عمارت گرگان انواع غذاهای ایرانی مانند کباب برگ گوساله، فیله بره، جوجه کباب با استخوان، کباب بختیاری، کباب برگ، کته کباب و … سرو می‌شوند. لازم به ذکر است که محدوده قیمتی غذاهای این رستوران کمی بالا است. فضای دنج و دلنشین این رستوران باعث می‌‎شود غذا بیشتر به شما بچسبد.

آدرس: گرگان، خیابان ولی‌عصر، عدالت ، ۲۸ بین شهریور 3 و 5

شماره تماس:  ۰۱۷۳۲۲۴۳۸۷۲

اجاره ویلا در گرگان با بهترین قیمت
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران گندم گنبد کاووس

رستوران گندم گنبد کاووس
چلو گردن رستوان گندم را از دست ندهید

رستوران گندم در گنبد کاووس رستوران مجللی است که طعم خوب غذاهایش باعث شده افراد زیادی آن را برای خوردن یک غذای خوشمزه ایرانی یا محلی انتخاب کنند. این رستوران غذاهای سنتی گلستان را طبخ می‌کند اما افراد زیادی از چلو گردن مخصوص آن تعریف می‌کنند و آن را بهترین غذایش می‌دانند. اگر به گنبد کاووس سفر کردید و به دنبال اجاره ویلا و سوئیت در گنبد کاووس هستید می توانید از میزبان های اتاقک برای پیدا کردن محل اقامتتان کمک بگیرید.

آدرس: گنبد کاووس، امام خمینی جنوبی، پاسداران، خیام جنوبی، بین 7 و خیام هجدهم

شماره تماس: 01733382969

 

رستوران بهشت هیرکان گرگان

رستوران بهشت هیرکان گرگان
لذت خوردن غذای باکیفیت در مجاورت زیبایی جنگل نهارخوران

امکان ندارد کسی به شهر گرگان سفر کند و سری به بلوار ناهارخوران نزند. بولوار ناهارخوران منطقه‌ای جذاب و دیدنی در گرگان است که به‌دلیل فضای سرزنده و بانشاط و چشم‌اندازهای بکر و دیدنی جایگاه ویژه‌ای در قلب مسافران و اهالی گرگان دارد. حال تصور کنید در رستورانی با فضای جذاب و چشم‌نواز در این منطقه غذا بخورید، این یکی از لذت‌های وصف‌نشدنی شما خواهد بود.

منوی رستوران بهشت هیرکان گرگان بسیار متنوع و حرفه‌ای است، به‌طوری که انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب و همچنین انواع فست‌فود مانند پیتزا و ساندویچ در آن سرو می‌شود. این باعث شده افراد مختلف با هر ذائقه‌ای از غذاهای این رستوران استقبال کنند. چایخانه و کافی‌شاپ این رستوران به‌علاوه فضای بکر و سرسبز از امتیازات آن محسوب می‌شوند.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، ضلع جنوبی میدان ناهارخوران، مجموعه پذیرایی هیرکان

شماره تماس: 9111773825

کافه رستوران پیانو گرگان

کافه رستوران پیانو گرگان
یکی از خاص‌ترین رستوران‌های گرگان که در عمارتی بزرگ و دیدنی قرار گرفته است

اگر سری به کافه پیانو گرگان بزنید، متوجه شیک و خاص بودن آن خواهید شد. درواقع کافه رستوران پیانو گرگان یکی از خاص‌ترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود و در عمارتی بزرگ و دیدنی قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید با راحتی هرچه تمام غذای خود را میل کنید، چراکه به جای میز و صندلی‌های چوبی، از مبل‌های راحتی استفاده شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این رستوران، همانطور که از نام آن پیداست، پخش شدن موسیقی زنده با پیانو است و اوقاتی دل‌نشین و آرامش‌بخش برایتان رقم می‌زند. تصور کنید مادامی که روی مبل‌های راحتی آن نشسته‌اید، به صدای پیانو هم گوش می‌دهید و غذایی خوشمزه میل می‌کنید.

دو نوع منوی مختلف در کافه رستوران پیانو گرگان وجود دارد. منوی کافه‌ی آن شامل نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و کیک‌های خوشمزه است. در منوی رستوران آن، انواع غذاهای فرنگی به‌چشم می‌خورند که از مواد اولیه عالی تهیه شده‌اند، البته محدوده قیمتی آن‌ها کمی گران است. اگر می‌خواهید در رستورانی با فضای آرام غذایی نوش‌جان کنید و اوقاتی آرامش‌بخش سپری کنید، کافه رستوران پیانو گرگان گزینه مناسبی است.

آدرس : گرگان ، خیابان گلشهر ، نبش گلشهر ۹

شماره تماس: 1732544370

رستوران قصر خورشید گرگان

رستوران قصر خورشید گرگان
این رستوران فضایی باصفا و دیدنی دارد که لذت خوردن یک غذای خوشمزه را چندبرابر می‌کند

یکی دیگر از رستوران‌های خوب مسیر بولوار ناهارخوران گرگان، رستوران قصر خورشید است. این رستوران فضایی باصفا و دیدنی دارد که لذت خوردن یک غذای خوشمزه را چندبرابر می‌کند. علاوه‌بر غذای باکیفیت و خوشمزه، فضای دلنشین آن دلیلی است که بسیاری از مسافران و اهالی شهر گرگان این رستوران را برای خوردن یک غذای خوشمزه انتحاب می‌کنند. در این رستوران فضای سرپوشیده و سرباز وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم فضای باز آن را انتخاب کنید؛ چراکه بسیاری از میهمانان برای حضور در آلاچیق‌های این رستوران سر و دست می‌شکنند.

رفتار مودبانه پرسنل و تنوع منوی غذایی نیز از دلایل برتری این رستوران هستند. انواع کباب، غذاهای سنتی و ایرانی در این رستوران سرو می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید، حتما کباب بره آن را امتحان کنید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از هتل راه و ماه

شماره تماس: 1732530040

 




     

    سخن پایانی

    البته به غیر از غذاهای خوشمزه و باکیفیت و دکوراسیون جذاب، احتمالاً  شما هم مثل من به برخورد پرسنل رستوران هم اهمیت زیادی می‌دهید؛ چون لذت سفر به شمال، آب‌تنی و تماشای طبیعت این خطه شگفت‌انگیز با برخورد گرم میزبانی که یک غذای فراموش‌نشدنی را جلوی شما می‌گذارد، تکمیل می‌شود.

    رونق گردشگری شهرهای شمالی باعث شده که تعداد رستوران‌های باکیفیت در تمامی نقاط این منطقه افزایش پیدا کند و این اتفاق یعنی این که هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند در سفر به شمال هوای شکمش را داشته باشد. اگر هم مثل من در سفر تنوع‌طلب هستید، احتمالاً بهانه‌ای برای غر زدن نسبت به یکنواختی غذاها نخواهید داشت؛ چون تنوع غذاهای شمالی در هر استان و شهر بی‌نظیر است.

    برای رزرو انواع ویلا و سوئیت و تکمیل لذت شکم گردی در شمال هم می‌توانید روی اتاقک حساب کنید.

    سؤالات متداول در مورد بهترین رستوران‌های شمال

    بهترین رستوران‌های استان گیلان کدامند؟

    رستوران شور کولی رشت، نیمروی لاهیجان، حاج مرتضی بندر انزلی، شکم الملوک رشت

    بهترین رستوران‌های استان مازندران کدامند؟

    رستوران حاج حسن ساری، خاور خانم رامسر، مارشو ساری، فرزین متل قو

    بهترین رستوران‌های استان گلستان کدامند؟

    رستوران عمارت گرگان، رستوران کاسپین بندر ترکمن، گندم گنبد کاووس، بهشت هیرکان گرگان

    رستوران شور کولی کجاست؟

    رشت، گلسار، ابتدای بلوار توحید

    رستوران خاور خانم کجاست؟

    استان مازندران، ۳ کیلومتری چابکسر، روستای سرولات

    اجاره ویلا و اجاره سوئیت از اتاقک

    4.7/5 - (15 امتیاز)

    اتاقک

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    1. بهترین رستوران شمال از نظر من رستوران خاور خانومه
      در مورد رستوران یافوت ایزدشهر دکوراسیون خوبی داره و موسیقی زنده ولی غذاهاش تعریفی نداره،
      مرغ شکم پرش فاقد سینه بود
      خورشت فسنجونشم نه گوشت داره نه مرغ
      حجم غذاهاشم کلا کمه
      البته ظروفش مسی و تر و تمیزه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *