اتاقک چه خبر؟

دنیای اتاقک به کام تو می‌چرخه؛ یه گردونه که سفرت رو می‌گردونه

برای سفر کردن، دل ماجراجو می‌خواهید و البته دلخوشی. دلخوشی سفر بعدی‌تان با اتاقک. برای اینکه راهی سفر شوید و چمدان‌های‌تان را ببندید، در اتاقک گردونه سفری راه افتاده که سرگرم‌تان می‌کند، به شما جایزه می‌دهد و تازه، دوستان‌تان را هم در این تجربه چرخان و خوشایند همراه می‌کند. با گردونه اتاقک، همه خوش‌شانس‌اند. کافی است که:

  • وارد صفحه بازی شوید؛
  • شماره موبایل‌تان را وارد کنید؛
  •  کد ارسال‌شده به موبایل‌تان را بنویسید؛
  •  گردونه را بچرخانید و ببینید که چه جایزه‌ای نصیبتان می‌شود.

دنیایی از شانس و فرصت در اتاقک

گردونه اتاقک را که حرکت بدهید، می‌چرخد و می‌چرخد و روی یکی از گزینه‌های زیر می‌ایستد:

قرعه‌گردون اتاقک

با اتاقک خوش‌شانس‌تر از همیشه‌اید!

با اتاقک سفرکردن راحت‌تر از همیشه است. با گشت‌وگذار درمیان گزینه‌های پیشنهادی مختلف آن، برای انتخاب اقامتگاه در مقاصد گردشگری مختلف، دیگر جایی برای دلواپسی بابت محل اسکان و مکان در طول سفرها باقی نمی‌ماند. با هر بودجه‌ای و برای رزرو اقامتگاه از هر نوعی و در هر شهری (رزرو ویلا، سوئیت و…)، اتاقک کنارتان است. 

با اتاقک که دست دوستی بدهید، هم برنامه‌های سفرتان راحت‌تر چیده می‌شوند و هم از دلخوشی‌ها و برنامه‌های جذابش مانند شانس‌های گردونه بهره‌مند می‌شوید. در سفر به هر شهری و هر مقصدی، اتاقک برایتان بهترین پیشنهادهای رزرو سوئیت و ویلا و … را دارد. کافی است، نگاهی به خواسته‌ها و ترجیحات‌تان داشته باشید و  از میان فهرست توصیه‌های موجود در اتاقک، مورد مناسب را آنلاین و بی‌دردسر انتخاب و رزرو کنید. 

دوستان‌تان را هم صدا بزنید!

اگر دوست دارید که تعداد شانس‌هایتان برای چرخاندن گردونه اتاقک بالاتر برود، دوستان‌تان را هم خبر کنید. برای گرفتن شانس دوباره، باید دوست خود را به این گردونه و شرکت در آن، دعوت کنید. اگر:

  •  دوست‌تان هم اتاقکی باشد، یک شانس مجدد برای چرخاندن گردونه از آن شما می‌شود.
  • دوست‌تان اتاقکی نباشد و حساب کاربری نداشته باشد، سه شانس مجدد برای چرخاندن دوباره خواهید داشت.

هرچقدر که تعداد افراد بیشتری را به گردونه دعوت کنید، احتمال اینکه در فهرست «برترین معرف‌ها» اتاقک قرار بگیرید، بیشتر می‌شود.«برترین معرف‌ها» چه کسانی هستند؟  منظورمان کسانی هستند که شمار بیشتری از افراد دیگر را به این کمپین قرعه گردون و چرخاندن گردونه دعوت می‌کنند. هرچقدر که شمار دوستان‌تان بیشتر شود و به‌واسطه شما، تعداد کاربران بیشتری به سمت چرخ گردون بیایند، فرصت‌‌تان برای چرخاندن دوباره گردونه و البته دریافت جوایزی جذاب بیشتر می‌شود. جایزه‌های جذابی در انتظار دعوت‌کنندگان برتر خواهد بود:

برترین معرف‌های قرعه‌گردون

چیزی به شروع گردونه و گردونه‌بازی نمانده است!

از دهم شهریور می‌توانید وارد صفحه اتاقک شوید و گردونه را بچرخانید. با صرف چند ثانیه مفرح و شاد، شانس‌تان را در گرفتن جایزه‌های رنگارنگ و جذاب امتحان کنید. برای اینکه پیگیر اخبار گردونه و برنده‌های قرعه‌کشی و دعوت‌کنندگان برتر باشید، به صفحه اینستاگرام اتاقک سر بزنید. شما برای شرکت در این تجربه‌های شاد، فقط به چند کلیک و لمس چند گزینه روی تبلت، موبایل یا کامپیوتر نیاز دارید. به قرعه گردون بیایید و شانستان را امتحان کنید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
اتاقک

مهرارا تفتی

از وقتی فهمیدم تو این دنیا چه خبره و از کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود، قلم و کاغذ عضو جدانشدنی زندگیم بوده و هست. قدرت جادویی کلمات به‌قدری بهم انرژی میده که انگار به یه سفر خیالی با مخاطب اون محتوا میرم. سفر به دنیای کلمات از وقتی که کارم رو شروع کردم، من رو در دریای محتوا غرق می‌کرده. الان که دارم به‌عنوان مدیر محتوا کار می‌کنم،‌ علاوه‌بر نوشتن کارهای جذاب دیگه‌ای مثل: تدوین تقویم محتوایی،‌ مدیریت فریلنسرها و برنامه‌ریزی کارها، تدوین استراتژی محتوا، تحلیل محتوا با ابزارهای مختلف و گزارش‌دادن رو هم انجام میدم. یکی از تجربیات خوبی که کسب کردم، همکاری با نویسند‌ه‌هاییه که مثل خودم عاشقانه محتوا رو دوست دارن و تلاش همیشگی‌شون انتقال محتوای درست متناسب با هدف مخاطبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا