خبرهای اتاقکی

معرفی اقامتگاه‌ های اتاقک

معرفی اقامتگاه‌ های اتاقک

این روزها صنعت گردشگری از حالت سنتی و قدیمی خارج شده و به شکل جدیدی درآمده است و گردشگران هم ترجیح می‌دهند در اقامتگاه‌ های متنوع، امن و امروزی اقامت کنند و با استفاده از روش‌های آنلاین، بدون اتلاف وقت و با هزینه مناسب سفر خود را آغاز کنند. سامانه اتاقک تلاش می‌کند تا همه کاربران با هر سلیقه و بودجه‌ای امکان انتخاب اقامتگاه‌های مورد نظرشان را داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی انواع اقامتگاه‌های اتاقک بپردازیم.

اتاقک‌ های ساحلی

ساحل دریای شهرهای شمالی و جنوبی از معروف‌ترین مقصدهای گردشگری در ایران است. هر سال مسافران زیادی به سمت شهرهای ساحلی حرکت می‌کنند و بعد از رسیدن به مقصد با مشکل کمبود اقامتگاه مناسب و یا گرانی بیش از حد آن‌ها مواجه می‌شوند. کاربران اتاقک می‌توانند پیش از آغاز سفر با رزرو آنلاین اقامتگاه‌های مناسب و خیالی آسوده به سمت شهر مورد نظرشان حرکت کنند و سفری به یاد‌ماندنی را تجربه کنند.

اتاقک ساحلی

اتاقک‌ های اقتصادی

یکی از هدف‌های اتاقک ترویج سفرهای ارزان است تا که کاربران با بودجه‌های مالی متفاوت امکان سفر به شهر مورد نظرشان را داشته باشند. هتل آپارتمان‌ها و مهمان‌سراهای متعددی در سراسر ایران امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهند. شما می‌توانید به‌راحتی از طریق اپلیکیشن و یا سایت اتاقک برای مشاهده امکانات و رزرو آنلاین این اقامتگاه‌ها اقدام کنید.

اقامتگاه اقتصادی
عکس از اتاقک

اتاقک‌ های بوم گردی

بوم‌گردی یکی از سبک‌های گردشگری است که در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته. اقامتگاه‌های بوم‌گردی معمولاً بومی و محلی‌اند و امکانات آن‌ها مطابق با شرایط و آب‌و‌هوای منطقه‌ای است که در آن قرار دارند. اگر قصد دارید لذت اقامت در یک محیط صمیمی و سنتی را تجربه کنید اتاقک امکان رزرو این اقامتگاه‌ها را در بیشتر شهرهای ایران برایتان میسر کرده است و شما می‌توانید به‌راحتی قبل از شروع سفر اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

اقامتگاه بومگردی
عکس از اتاقک

هتل‌ های سنتی

هتل‌های سنتی در کنار امکانات رفاهی مناسب فضایی قدیمی و ایرانی دارند و برای افرادی که به حال‌و‌هوای سنتی علاقه‌مندند مناسب است. تزیینات و معماری هتل‌های سنتی باعث می‌شوند تا گردشگران تصور کنند که وارد یک موزه تاریخی شده‌اند و قرار است مدتی را در آن سپری کنند. بعضی از هتل‌های سنتی خانه‌ها و یا عمارت‌های قدیمی‌اند که مرمت شده‌ و تغییر کاربری داده‌اند.

هتل سنتی
عکس از اتاقک

اتاقک‌های عشایری و روستایی

شاید در این دوره روستاها دیگر شرایط گذشته را نداشته باشند اما همچنان روستاگردی به دلیل نزدیک بودن به طبیعت و صمیمیت روستاییان به یکی از سبک‌های سفر تبدیل شده است. آشنایی با معماری‌های دست‌کند و صخره‌ای، روستاهای تاریخی، شنیدن افسانه‌ها و تماشای جاذبه‌های بکر طبیعی را می‌توان از مزایای روستاگردی و اقامت در منطقه‌های عشایری دانست. ما در اتاقک با ارائه اقامتگاه‌های روستایی و عشایری آماده پاسخگویی به نیاز و سلیقه شما مسافران عزیز هستیم.

اقامتگاه روستایی و عشایری
عکس از اتاقک
5/5 - (2 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *