شمال

شکم‌ گردی در رستوران های کلار آباد | شهری ساحلی با طبیعتی مسحورکننده

کلار آباد شهری ساحلی در میان انبوهی از درختان سربه فلک کشیده است. این سرسبزی در جوار آبی بیکران دریای خزر، تناقض بسیار زیبایی در چشم طبیعت‌دوستان ایجاد کرده است و دل هر گردشگری را آب می‌کند. وقتی این همه زیبایی یک‌جا جمع شده باشد، به‌قطع گردشگران زیادی به‌سمت خود می‌کشاند؛ بنابراین طبیعی است که رستوران‌های بسیار زیادی نیز در این شهر احداث شده باشد.

به‌همین خاطر، در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک، می‌خواهیم سفری به کلارآباد داشته باشیم و سری به رستوران‌های این دیار خوش آب‌وهوا بزنیم، یک دل سیر غذا بخوریم و میان هزاران رستورانی که در این شهر زیبای ساحلی وجود دارد، بهترین‌شان را انتخاب می‌کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مجموعه باغ رستوران ملورین

باغ رستوران ملورین کلارآباد
فضای زیبای کافه رستوران ملورین، شما را مشتری پروپا قرص آن خواهد کرد.

باغ رستوران ملورین، مجموعه‌ای نام‌آشنا میان اهالی شمال و مسافرانی است که دائم در این مسیر تردد دارند. این رستوران با محیطی سرسبز، آلاچیق و میزهای کلاسیک دل هر گردشگری را می‌برد و با غذاهایی نظیر شیشلیک شاندیز، کباب ترش، جوجه بدون استخوان، کوبیده، فیله و کباب برگ ممتاز از شما پذیرایی خواهد کرد. البته از منوی این مجموعه می‌توانید علاوه بر غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای بین‌المللی مانند استیک مخصوص، پولو پارمجا، چیز برگر ایتالیایی، گامبری روسرو و فیلتو دی مانزو هم سفارش دهید.

با رفتن به این مکان دلنشین، امکان سرو صبحانه، ناهار و شام وجود دارد. اما آن‌چه باغ رستوران ملورین را متمایز کرده است، صبحانه‌های متنوع و جذاب آن است که در قالب صبحانه ایتالیایی، صبحانه ایرانی، صبحانه کنتینانتال و صبحانه انگلیسی سرو می‌شوند. اگر به رستوران ملورین رفتید، از پیش‌غذا، چاشنی‌های خوشمزه، نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع آن غافل نشوید. حتی این مجموعه برای کسانی که اهل قلیان هستند، امکان سفارش سرویس قلیان هم فراهم کرده است.

باغ رستوران ملورین دارای چهار فضای مختلف برای سرو غذاست. میز و صندلی‌هایی که در فضای باز قرار گرفته است، آلاچیق‌های مجموعه با چشم‌اندازی زیبا و فضای سرپوشیده‌ای که شامل دو طبقه است. ناگفته نماند طبقه بالای آن امکان رزرو کامل برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه دارد.

آدرس: استان مازندران، کلار آباد، نمک آبرود، خیابان اصلی،  ابتدای بلوار شهید بهشتی

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۳:۳۰ شب

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۰۵۴۱۳

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران اکبر جوجه کلارآباد

رستوران اکبر جوجه کلارآباد
یکی از شعبات اصلی اکبر جوجه در شهر زیبای کلارآباد با چشم‌اندازی زیبا قرار گرفته است.

زمان سفر به شمال یکی از بیشترین نام‌هایی که در مسیر و شهرهای مختلف‌ به چشم‌تان می‌خورد، رستوران اکبر جوجه است. اما برای تشخیص شعبه اصلی باید به لوگوی هماهنگ، با ذکر نام اکبر جوجه و برادران کلبادی توجه کنید. جالب است بدانید که جوجه‌های استفاده شده در این غذا به صورت خاص پرورش داده می‌شوند و تنها برای شعبه‌های اصلی این برند قابل تامین هستند.

یکی از شعبات اصلی این مجموعه در شهر زیبای کلارآباد تاسیس شده است. در این مجموعه، نه تنها اکبر جوجه را با طعم و کیفیت واقعی‌اش نوش‌جان می‌کنید، بلکه وارد مجموعه‌ای تمیز، با غذاهای باکیفیت و پرسنلی خوش‌برخورد می‌شوید. در رستوران اکبر جوجه، می‌توانید علاوه بر این غذای لذیذ، کباب و ماهی هم سفارش دهید.

آدرس: استان مازندران، کلارآباد، کیلومتر ٢ متل قو

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۰۷۶۱۳

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران شهر خورشت چلویک

رستوران شهر خورشت چلویک کلارآباد
در رستوران شهر خورشت انواع غذاهای خورشتی با طعم و مزه به‌یاد ماندنی سرو می‌شوند – عکاس: مهدی حسینعلی

گاهی اوقات زمان سفر، دلمان برای خانه تنگ می‌شود. این‌جاست که خوردن یک غذای خانگی و خوشمزه می‌تواند کمی حال‌مان را جا بیاورد تا بتوانیم ادامه مسیر را با لذت و هیجان بیشتر دنبال کنیم. اگر زمان سفر به شمال  چنین حس‌وحالی به شما دست داد، سری به رستوران شهر خورشت، واقع در کلارآباد بزنید. رستوران شهر خورشت یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین رستوران‌های شمال ایران است که لذت سفر را برای شما دوچندان ‌می‌کند.

این مجموعه منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و محلی را با طعم و مزه غذاهای خانگی در اختیارتان قرار می‌دهد. بارزترین ویژگی رستوران شهر خورشت، منوی متنوع آن از انواع خورشت‌های ایرانی است که از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و توسط مجرب‌ترین سرآشپزها با بهترین طعم و مزه تهیه می‌شوند.

در این مجموعه، می‌توانید غذا را در محیط دلنشین آن سرو کنید و یا از سرویس بیرون‌بر آن استفاده کرده و غذاها را با همان کیفیت و کاملا گرم در ویلای خود نوش‌جان کنید. رستوران شهر خورشت در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت‌رسانی به شماست.

آدرس: استان مازندران، کلارآباد، میدان خوشامیان، رستوران شهر خورشت چلویک

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ شب

شماره تماس: ۰۹۱۹۷۰۵۷۰۹۲

محدوده قیمت: متوسط

پیتزا نانو

پیتزا نانو کلارآباد
منوی پیتزا نانو به‌قدری متنوع است که هر سبک‌وسلیقه‌ای را پوشش خواهد داد – عکاس: رضا بابایی

هنگام سفرهای دسته جمعی، به‌خصوص اگر کودک همراه‌مان باشد، خوردن یک پیتزای خوشمزه و باکیفیت از واجبات است. در شهر توریستی کلارآباد هم ما پیتزا نانو را به شما معرفی می‌کنیم. غذاهای این مجموعه شامل انواع پیتزاها، برگرها، سالادها و پیش غذاهای خوشمزه است که از حجم و کیفیت بالایی برخوردارند. البته میان این همه غذاهای خوشمزه، حتما یک مدل ساندویچ آن به اسم پنشتا را امتحان کنید.

ناگفته نماند پیتزاهای این مجموعه، بسیار ماهرانه درست شده‌اند، به‌طوری که تا مدت‌ها طعم و مزه آن‌ها، زیر دندان‌تان باقی خواهد ماند. فضای داخلی پیتزا نانو، بسیار زیبا و دلنشین است و مبلمان چوبی و راحت آن هم مزید بر علت شده تا غذا را در آرامش و راحتی کامل نوش‌جان کنید.

آدرس: استان مازندران، کلارآباد، بین ایران کتان و فروشگاه لایکو

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۳:۳۰ شب

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۰۷۴۹۲

محدوده قیمت: متوسط

باغ رستوران خرداد ماه (شعبه کلار آباد)

باغ رستوران خرداد ماه (شعبه کلار آباد)
فضای رستوران خرداد ماه، از سه بخش بالکن، محیط روباز و سالن سرپوشیده تشکیل شده است.

باغ رستوران خرداد ماه از آن دسته رستوران‌هایی است که خاطرات سفرتان را ماندگارتر خواهد کرد.  وقتی وارد این رستوران می‌شوید، گویی قدم در دوران‌های قدیم گذاشته‌اید و حال‌وهوای خاطرات خانه مادربزرگ‌ها برای‌تان زنده خواهد شد. فضای دو طبقه رستوران، با وسایل سنتی مزین شده است و پرسنل هم با لباس‌های سنتی قجری پذیرای شما هستند.

در رستوران خرداد ماه، امکان استفاده از فضای سرپوشیده و روباز وجود دارد. اما اگر فضای سرپوشیده آن را انتخاب کردید، بهتر است در بالکن طبقه دوم آن بنشینید تا از فضای بیرون آن هم لذت ببرید.

رسیدگی و سرویس‌دهی مناسب، رفتار مودبانه پرسنل، حجم و کیفیت بالای غذا، باعث شده تا اکثر مشتریان راضی از رستوران بیرون بروند و برای ماندگارتر کردن سفرشان، در محیط زیبای حیاط عکس‌هایی زیبا بگیرند. وجود پارکینگ غیر مسقف آن هم، خیال مشتریان را از جای پارک خودروهای‌شان راحت نگه‌می‌دارد.

آدرس: استان مازندران، کلارآباد، بین نمک‌آبرود و متل‌قو، روبه‌روی پمپ بنزین کلارآباد

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۰۰۵۰۲۲

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

 




     

    سخن آخر

    کلارآباد شهری ساحلی با طبیعتی منحصربه‌فرد است. در این شهر زیبا می‌توانید با آبی بیکران دریا آرام شوید، روح‌تان را با سرسبزی جنگل و درختان جلا دهید و یک شکم سیر غذاهای محلی مازندران را در رستوران‌هایی بی‌نظیر نوش‌جان کنید. در این مقاله، شما را با بهترین رستوران‌های کلارآباد آشنا کردیم تا زمان سفر بهترین‌شان را انتخاب کنید.

    برای اقامت هم، بهتر است قبل از سفر سری به سایت اتاقک بزنید و اقامتگاه مورد نظرتان را با بهترین قیمت و کیفیت به‌صورت آنلاین رزرو کنید. با این کار دیگر نیازی نیست تا برای پیدا کردن یک جای خوب برای اقامتی چند روزه، ساعت‌ها معطل شوید. اتاقک سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

    سوالات متداول درباره رستوران های کلارآباد

    بهترین رستوران‌های کلارآباد کدام است؟

    باغ رستوران خرداد ماه، کافه رستوران ملورین، پیتزا نانو، رستوران شهر خورشت و رستوران اکبر جوجه کلارآباد

    کدام رستوران‌ها فضای بسیار زیبایی دارند؟

    باغ رستوران‌های خرداد ماه و ملورین

    کدام رستوران خورشت‌های متنوع دارد؟

    رستوران شهر خورشت چلویک

    Rate this post

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا