شمال

معرفی بهترین رستوران‌های کلاردشت | جشنواره‌ای از طعم‌ ها و رنگ‌های جدید

کلاردشت شهری مملو از رنگ‌ها، عطرها و طعم‌های دلنشین است. این جواهر زیبا در دل دامنه‌های البرز، از شهرهای قدیمی استان مازندران محسوب می‌شود و از فرهنگ، تاریخ و آداب‌و‌رسوم محلی غنی است.

 پس به‌جاست که در این شهر شگفت‌انگیز رستوران‌های زیادی برای پذیرایی از گردشگران احداث شده باشد. رستوران‌هایی که زاییده‌ فرهنگ و هنر آشپزی محلی هستند؛ بنابراین رستوران‌گردی در شهر کلاردشت خالی از لطف نیست؛ اما برای انتخاب بهترین‌شان توصیه می‌کنیم با این مقاله از سایت اتاقک همراه شوید.

رستوران اسماعیل آشپز

رستوران اسماعیل آشپز کلاردشت
‌ رستوران اسماعیل آشپز یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های کلاردشت محسوب می‌شود-عکاس: بهار پولادی

اگر به‌دنبال یکی از قدیمی‌ها و  خوش‌ سابقه‌های کلاردشت می‌گردید؛ حتما سری به رستوران اسماعیل آشپز بزنید. این رستوران به‌‌دلیل عرضه غذاهای باکیفیت، با حجم و قیمت مناسب و پرسنل خوش برخورد، میان اهالی و مسافران حسابی جا باز کرده است و حتی در ایام تعطیل و روزهای آخر هفته شاهد صف طولانی در جلوی رستوران و انتظار مردم برای خالی شدن میزها هستیم.

شما از منوی آن می‌توانید انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، اکبر جوجه، غذاهای دریایی و خوراک‌های متنوع را همراه با غذاهای محلی مازندران سفارش دهید و در محیط ساده و بی‌آلایش رستوران از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید؛ البته ماهی کبابی‌ و کباب برگ را در لیست سفارش‌تان حتما قرار دهید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، جاده مرزن آباد- کلاردشت، جنب شهرداری کلاردشت

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۳۷۳۱

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

رستوران محلی گیلدا

رستوران محلی گیلدا کلاردشت
گیلدا رستورانی است که فقط غذاهای محلی کلاردشت و استان مازندران را سرو می‌کند.

بسیاری از افراد سفر می‌کنند تا با چشیدن طعم‌های جدید، تجربه‌ای به کوله‌بار سفرشان اضافه کنند. رستوران گیلدا در کلاردشت مکانی مناسب برای چنین افرادی است. در این رستوران منویی متنوع از انواع غذاهای محلی استان مازندران سرو می‌شود و شما می‌توانید غذاهای این خطه را با طعم واقعی‌شان نوش‌جان کنید. راز موفقیت این رستوران، سرآشپز حرفه‌ای آن است که با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه غذاهایی بی‌نظیر خلق می‌کند.

فضای این مجموعه بسیار شیک و دل‌انگیز است و با وجود پارکینگ اختصاصی نگرانی بابت جای پارک نداشته باشید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، لامو، روبروی پمپ بنزین، جنب  سوپر سوغات حیدر بابا

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

رستوران البرز

رستوران البرز کلاردشت
دیوارهای شیشه‌ای رستوران، چشم‌اندازی زیبا از طبیعت زیبای اطراف را برای شما فراهم می‌کند.

وقتی به مناطق خوش آب‌وهوایی چون کلاردشت سفر می‌کنیم، دلمان می‌خواهد از زیبایی طبیعت در تمام لحظه‌های سفر لذت ببریم. به‌همین علت بهتر است، برای خوردن غذا، مکانی مانند رستوران البرز را انتخاب کنید که چشم‌انداز زیبایی داشته باشد.

این رستوران یکی از بهترین‌های کلاردشت است. دیوارهای شیشه‌ای رستوران، چشم‌انداز بسیار زیبایی از محیط سرسبز بیرون را در جلوی چشمان‌تان نمایان می‌کند و شما می‌توانید در این محیط دلنشین، انواع غذاهای ایرانی و محلی را با بهترین طعم و کیفیت نوش‌جان کنید. در رستوران البرز انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی سرو می‌شود که همه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و کمتر کسی است که از آن ناراضی بیرون بیاید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار پاسداران، نرسیده به دوراهی رودبارک

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۲۸۰۴

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

اجاره ویلا شمال
  • ۵۰ هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران آرش

رستوران آرش کلاردشت
محیط آرام، فضای زیبا، دسترسی راحت و کادر حرفه ای مجرب رستوران آرش را زبانزد بومیان و غیربومیان منطقه  کرده است – عکاس: علی مقتدری

رستوران پنج ستاره آرش در کلاردشت مازندران خیال شما را از هر بابت راحت می‌کند؛ زیرا در این مجموعه می‌توانید منویی متنوع از غذاهای ایرانی باکیفیت را سفارش دهید و غذای مورد علاقه خود را در محیط شیک و تمیز رستوران میل کنید. از دیگر مزایای این مجموعه پرسنل خوش‌برخورد و کارآزموده آن هستند.

با وجود پارکینگ اختصاصی، حتی در روزهای شلوغ سال هم که جمع زیادی از گردشگران این‌جا را برای غذا خوردن انتخاب کرده‌اند، نگران جای پارک خودروهای‌تان نباشید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار امام خمینی، بن بست مخابرات

شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۶۲۸۱۱۲

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ شب

محدوده قیمت: گران

رستوران خلیفه

رستوران خلیفه کلاردشت
رستوران خلیفه یکی از رستوران‌های همیشه شلوغ کلاردشت است.

برای شما هم پیش‌آمده در زمان سفر آن هم هنگام خوردن غذا، هر کس ساز مخالف بزند. یکی هوس کباب کرده باشد، دیگری می‌خواهد غذاهای محلی آن خطه را امتحان کند و معمولا کودکان هم که عاشق پروپا قرص غذاهای فست‌فودی هستند.

برای فرار از چنین مشکلاتی، زمان سفر به کلاردشت، رستوران خلیفه را انتخاب کنید. در این رستوران با دنیایی از طعم‌ها و رنگ‌ها مواجه می‌شوید. این مجموعه در دو طبقه با دکوراسیونی شیک و دیوارها و ستون‌های آجری پذیرای شماست. وقتی وارد محیط رستوران می‌شوید، بنابر تعداد خود می‌توانید میزهای دو تا هشت نفره را انتخاب کنید؛ البته در ایام تعطیل، این مجموعه بسیار شلوغ است و بهتر است از چند روز قبل از مراجعه، میز مورد نظرتان را رزرو کنید.

منوی این رستوران هم، مجموعه‌ای متنوع از انواع غذاهای ایرانی، فست‌فودی و محلی است و پیش‌غذاهای آن هم که از نظر تنوع و خوشمزگی حرف ندارند. در این رستوران شما می‌توانید از میرزا قاسمی گرفته که غذای محلی شمال است تا انواع پیتزا، برگر و ساندویچ‌ها را نوش جان کنید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار پاسداران

شماره تماس: ۵۲۶۲۹۲۹۳-۰۱۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

محدوده قیمت: گران

رستوران وی سنسو کلاردشت

رستوران وی سنسو کلاردشت
وی سنسو بهترین کافه رستوران با موسیقی زنده در کلاردشت محسوب می‌شود.

در طبیعت زیبای کلاردشت با آب‌وهوای مطبوعش جای تعجب نیست که مرتب احساس گرسنگی می‌کنید، اشتهای‌تان چند برابر می‌شود و دل‌تان غذاهای خوشمزه می‌خواهد. در چنین مواقع وی سنسو بهترین انتخاب است.

این رستوران، یا کافه رستوران وی سنسو از مکان‌های محبوب اهالی کلاردشت و گردشگران محسوب می‌شود. این مجموعه از سه بخش مختلف تشکیل شده است. سالن بزرگ مجموعه که مخصوص رستوران است، بخش دیگر با میز و صندلی‌های راحتی و فضایی رمانتیک برای کافه در نظر گرفته شده است و اتاق وی آی پی آن هم که برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی است.

 در این رستوران انواع غذاهای فست‌فودی مانند استیک، بشقاب مرغ و سبزیجات، انواع پیتزا، لازانیا، سوخاری، برگر، انواع پاستا و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای مختلف به چشم می‌خورد.

رستوران برای وعده صبحانه، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ ظهر هم پذیرای شماست. شما در وعده صبحانه می‌توانید، صبحانه ایرانی، مکزیکی، انگلیسی، فرانسوی شکم پر، املت گوجه، سوسیس تخم مرغ، املت رول آلمانی، وافل ساده و وافل فول تاپینگ را همراه با ۵ مدل پنینی و نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه یا آبمیوه طبیعی سفارش دهید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، شهید دلفان آذری، خیابان بهارستان، مجتمع امیر شایا

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۷۳۸۸۰

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    رستوران‌های کلاردشت نه تنها مکانی برای لذت بردن از غذاهای لذیذ ایرانی، محلی و فرنگی به‌شمار می‌آیند، بلکه شما را با گذشته و فرهنگ این خطه سرسبز مازندران هم آشنا می‌کنند. از باغ‌های دلنشین گرفته تا رستوران‌های سنتی و مدرن کلاردشت، هر یک داستانی در خود نهفته دارند و عاشقان طبیعت را از جای‌جای ایران به‌سمت خود می‌کشانند.

    شما هم اگر قصد گشت‌وگذار در این خطه سرسبز شمالی را دارید، بهتر است قبل از حرکت، سری به سایت اتاقک بزنید. در سایت اتاقک اقامتگاه‌های متنوع مطابق با نیاز و بودجه شما وجود دارند. شما می‌توانید هر یک از این اقامتگاه‌ها را بعد از بررسی عکس‌ها و مشخصات به‌صورت آنلاین و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت اجاره کنید و دیگر نگران محل سکونت خود در زمان سفر نباشید.

    ۳/۵ - (۲ امتیاز)

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا