سفرگردی با اتاقک

همه چیز درباره پلاژ بانوان کیش + قیمت در سال ۱۴۰۳

  • قیمت پلاژ بانوان کیش چقدر است؟
    برای ابتدای سال ۱۴۰۳ بلیط پلاژ بانوان جریزه کیش نفری ۸۰ تومان است.
  • پلاژ بانوان کیش کجاست؟
    پلاژ ساحلی بانوان در جزیره کیش، خیابان سنایی ۵، انتهای خیابان آریان واقع شده است.
  • ساعت استفاده از پلاژ بانوان کیش کی است؟
    این پلاژ از ۹ صبح تا ۱۶ عصر خدمات گوناگون را ارائه می‌دهد.

جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری جنوب ایران است. جایی پر از تفریح‌های متنوع که می‌توانند در هر فصلی برای‌تان جذاب باشند. یکی از معروف‌ترین نقاط گردشگری در این جزیره زیبا، پلاژ اختصاصی بانوان در کیش است. یک محوطه عالی با فضایی بزرگ، تفریح‌ها و امکاناتی که این ساحل اختصاصی را جذاب‌تر می‌کند. اگر قرار است به سفر کیش بروید و به‌دنبال تفریح‌ها و جاهای گردشگری خاص کیش می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.

معرفی پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش، برای تامین رفاه و آسایش بانوان کشورمان در سایه امنیت و رعایت شئونات اسلامی ساخته شده تا بانوانی که علاقه به تفریحات ساحلی و آبی دارند بتوانند از این خدمات به سادگی استفاده کنند. پلاژ بانوان کیش در یک فضای بسیار بزرگ بالغ بر بیست هزار مترمربع در شمال شرقی جزیره ساخته شده است. طراحی دیوارهای این پلاژ و سایبان‌های آن‌ها به گونه‌ای است که مانع از دیده شدن داخل پلاژ از بیرون می‌شود. همچنین پرواز هواپیماهای مسافری و آموزشی، پرواز انواع پهباد و جایروکوپتر‌ها نیز حتی در اطراف این مجموعه ممنوع شده تا بانوان بتوانند با خیال راحت در فصای پلاژ شنا کنند؛ آفتاب بگیرند یا از امکانات آن بهره‌مند شوند.

معرفی پلاژ بانوان کیش
هتل نزدیک پلاژ بانوان کیش

خوشبختانه جزیره کیش با ماهیت توریستی خود و حضور بسیار زیاد مسافران، دارای تعداد کافی هتل است که هرکدام ویژگی‌ها و امکانات مخصوص به‌خود را دارند. پیدا کردن هتل‌هایی که نزدیک پلاژ بانوان کیش باشند نیز کار سختی نخواهد بود. ضمنا علاوه‌بر هتل شما می‌توانید با رزرو خانه در کیش یا اجاره اقامتگاه در کیش نیز از امکانات این پلاژ استفاده کنید.
از بهترین هتل‌هایی که در اطراف پلاژ بانوان کیش ساخته شده، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش مدت‌هایی بسیار طولانی است که جز یکی از مشهورترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود که با طراحی الهام گرفته شده خود از ایران باستان محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است. این هتل را می‌توان یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره نیز در نظر گرفت که علاوه بر قرار گرفتن در شمال شرقی جزیره و نزدیکی پلاژ بانوان کیش دارای دسترسی بسیار عالی به سایر نقاط جزیره است.
هتل داریوش کیشعکاس: حمیدرضا فاتحی

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل‌های تازه تاسیس در جزیره کیش است که به دلیل دسترسی بسیار راحت خود به مراکز خرید و ساحل، بسیار در نزد گردشگران این جزیره محبوب است همچنین فاصله بسیار نزدیکی به پلاژ بانوان کیش دارد که می‌تواند این هتل را به گزینه مناسبی برای اقامت بانوانی که قصد استفاده از پلاژ بانوان کیش را دارند تبدیل کند.

هتل میراژ کیش

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش یک هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی بسیار زیاد در سطح بسیار بالایی است. این هتل زیبا و پنج ستاره با دسترسی آسانی که به مراکز خرید معروف کیش و دسترسی اختصاصی به سواحل نیلگون خلیج فارس یکی از بهترین گزینه‌های برای افرادی است که تمایل به استفاده از خدمات با سطح بالایی از امکانات را دارند.

هتل کوروش کیش
هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و همچنین باسابقه در میان هتل‌های کیش محسوب می‌شود. این هتل در مجاورت یکی از اسکله‌های زیبا کیش قرار گرفته است که چشم اندازی بی‌نظیر را برای مسافران خود پدید آورده است. همچنین نزدیکی این هتل به مراکز خرید و پلاژ بانوان کیش یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل است.

هتل شایان کیشعکاس: سلمان میرزایی

اگر که برای اقامت خود علاقه‌ای به استفاده از هتل‌های پنج ستاره ندارید لازم نیست نگران باشید زیرا هتل‌ شایلی کیش، هتل پارس نیک کیش و هتل صدف کیش از مشهورترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شوند که با توجه به امکانات و خدمات بسیار مشهور خود، پذیرای مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری هستند.

قیمت پلاژ بانوان کیش

هزینه‌های پلاژ بانوان کیش به دو هزینه ورودی و هزینه تفریحات ساحلی و آبی به صورت جداگانه تقسیم می‌شود. بر طبق آخرین اطلاعات هزینه ورودی به پلاژ بانوان کیش نیز برای افراد محلی و مسافران و گردشگران تفاوت دارد. این هزینه برای مسافران در سال ۴۰۳، نفری ۸۰ هزار تومان است که احتمال افزایش هزینه ورودی به پلاژ بانوان کیش در روزهای خاص و تعطیلات آخر هفته نیز وجود دارد.
شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مجموعه اقدام به تهیه بلیط ورودی کنید تا بتوانید از خدمات پلاژ بانوان استفاده کنید. همچنین امکان تهیه بلیط ورودی به مجموعه نیز گاهی اوقات در سایت‌های تخفیف گروهی یا ازطریق متصدیان هتل نیز میسر است.

تلفن پلاژ بانوان کیش

حتما به یاد داشته باشید که قبل از مراجعه به مجموعه پلاژ بانوان کیش با شماره‌های تماس مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.
شماره پلاژ بانوان کیش: ۴۴۴۲۲۵۱۱-۰۷۶، ۴۴۴۲۴۶۲۴-۰۷۶

ساعت کار پلاژ بانوان کیش

ساعت کار مجموعه پلاژ بانوان کیش از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر است. این زمان با‌توجه به آب‌وهوا و اقلیم کیش ساعت کاری مناسبی محسوب می‌شود اما ممکن است در شرایطی ساعت استفاده از پلاژ تغییرانی داشته باشد. اگر در فصل‌هایی که مسافران زیادی به کیش آمده‌اند می‌خواهید از این مجموعه استفاده کنید بهتر است در ساعات صبح به پلاژ بانوان کیش مراجعه کنید که بهترین ساعت برای استفاده از این مجموعه در ساعات خلوت بودن آن است. اما اگر در فصل‌های سرد سال به کیش رفته‌اید و می‌خواهید از خدمات پلاژ بانوان کیش بهره ببرید بهتر است که در ساعات ۱۲ تا ۱۶ بعد از ظهر از این مجموعه استفاده کنید.

امکانات پلاژ بانوان کیش

این مجموعه با ظرفیت پذیرش ۸۰۰ نفر در روز امکانات و تفریحات بسیاری را شامل می‌شود که طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب می‌کند. از مجموعه خدمات رفاهی و تفریحی پلاژ بانوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمین بازی کودکان
یکی از دغدغه‌های مادران در زمان استفاده از تفریحات کیش، کودکانی هستند که ممکن است خسته شوند یا نیاز به فضایی جهت استراحت و بازی داشته باشند. در پلاژ بانوان کیش یک فضای بازی اختصاصی برای بچه‌ها تعبیه شده تا مادران بتوانند راحت‌تر از خدمات این پلاژ استفاده کنند.

حمام آب شیرین
حساسیت به آب شور دریا یک موضوع بسیار مهم است که ممکن بسیاری از افراد مخصوصا بانوان را آسیب‌پذیرتر کند. از همین رو دوش‌های صحرایی و سشوارهایی در این مجموعه تعبیه شده‌اند که می‌تواند باعث کاهش حساسیت در بانوان شوند و کمک کنند که پس از شنا بتوانید راحت دوش بگیرید.

سالن ماساژ پلاژ
یکی از محبوب‌ترین تفریحات مجموعه پلاژ بانوان کیش را می‌توان سالن ماساژ آن در نظر گرفت. با حضور افراد حرفه‌ای در این زمینه افراد بسیاری از خدمات این سالن ماساژ استفاده می‌کنند.

تفریحات دریایی
در این مجموعه در کنار فعالیت‌های ساحلی و شنا کردن در ساحل، امکان غواصی در کنار حرفه‌ای‌ترین بانوان غواص کیش امکان‌پذیر است که تجربه‌ای بی‌نظیر در نظر گرفته می‌شود. همچنین تفریحاتی مثل موج سواری و… نیز در این مجموعه امکان‌پذیر هستند.

والیبال و بدمینتون ساحلی

اگر یه صورت گروهی با دوستان خود به این مجموعه می‌روید می‌توانید از زمین والیبال و بدمینتون ساحلی برای انجام ورزش‌های ساحلی نیز بهره ببرید. همچنین اگر هم به ورزش‌های باشگاهی علاقه‌مند هستید می‌توانید به باشگاه بدنسازی پلاژ رفته و از خدمات آن استفاده کنید.

خدمات دیگر
از خدمات دیگر مجموعه می‌توان به یک سالن آرایشی بزرگ، فروشگاه لوازم شنا، حوضچه‌های ساحلی آب گرم، صندوق امانات و… اشاره کرد.

امکانات پلاژ بانوان کیش

رستوران پلاژ بانوان کیش

در این مجموعه علاوه بر بوفه مواد غذایی که خوراکی‌های متنوعی می‌فروشد، رستورانی بسیار با کیفیت قرار دارد. اگر علاقه به میل کردن وعده‌های غذایی خود در کنار خلیج فارس داشته باشید، رستوران پلاژ بانوان کیش، مکان مناسبی برای شکم‌گردی است. این رستوران غذاهای دریایی و سنتی ایرانی را با کیفیت قابل قبولی سرو می‌کند.

بهترین فصل برای رفتن به پلاژ بانوان کیش

در جواب این سوال که بهترین فصل برای رفتن به کیش و پلاژ بانوان آن چه زمانی است؟ باید بگوییم که هیچ جواب کاملی وجود ندارد. اما بر حسب تجربه بهترین زمان برای استفاده از زیبایی‌های جزیره کیش اوایل فصل بهار و اوایل فصل پاییز است. با این حال شما می‌توانید بر حسب علاقه خود و مشورت با دیگران نیز زمان سفر خود به جزیره زیبا کیش و استفاده از امکانات بسیار زیاد پلاژ بانوان آن را تنظیم کنید.

رزرو اقامتگاه در کیش با بهترین قیمت

در این مقاله از پلاژ بانوان کیش، امکانات پلاژ بانوان، بهترین زمان سفر به کیش و هتل‌هایی گفتیم که می‌توانید آنها را در نزدیک پلاژ خانم‌ها در کیش پیدا کنید.
اگر به‌دنبال تجربه‌های نو هستید، دوست دارید در فضایی امن، شیک و زیبا شنا کنید و نمی‌خواهید به جاذبه‌های قدیمی جزیره کیش بروید، پلاژ بانوان کیش برای شماست و بی‌شک خاطراتی خوب را برای‌تان باقی خواهد گذاشت.

در آخر خوب است بدانید که اقامتگاه‌های کیش را می‌توانید در سایت اتاقک با بهترین قیمت و دسترسی آسان پیدا کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اتاقک

نیوشا امینیان

قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا