خبرهای اتاقکی

اتاقک، حامی استارتاپ‌ های ایران در الکام‌ استارز 97

حضور اتاقک در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ ششم تا نهم مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشه و مجموعه اتاقک هم به عنوان یکی از بهترین سامانه های آنلاین رزرو و اجاره محل اقامت در سفر، در این نمایشگاه حضور داره. غرفه اتاقک به شماره S303 در سالن ۸ قرار گرفته و با معرفی خدمات جدید اتاقک، بحث و گفتگو درباره رضایت شما از مجموعه، انجام تست شخصیت سفر در غرفه، اهدای هدیه، برگزاری مسابقه و قرعه کشی، آماده میزبانی از شما همراهان گرامی هست.

الکامپ

اتاقک، حامی استارتاپ‌ های ایران در الکام‌ استارز ۹۷

 

همون طور که می دونید مجموعه اتاقک، فضایی رو برای معرفی و مقایسه اقامتگاه های باکیفیت و مطمئن فراهم کرده تا با اتصال مهمان و میزبان قبل از سفر، محیطی امن رو در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت برای اقامت در سفر فراهم کنه.
در واقع شما می تونید از طریق وبسایت اتاقک و اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی ما، از بین صدها واحد اقامتی در سراسر ایران، بعد از بررسی و مقایسه، پرداخت و رزرو آنلاین داشته باشید.
به همین خاطر هم، مجموعه اتاقک برای استارتاپ‌ های شرکت‌ کننده در حوزه خدمات آنلاین اقامت نمایشگاه الکامپ، تخفیف ۷۰% اقامتگاه های تهران رو در نظر گرفته که از طریق نظام صنفی رایانه ای کشور تقدیم عزیزان شده است.
علاوه بر این، برای بازدیدکنندگانی که از شهرستان راهی نمایشگاه هستن نیز، تسهیلات ویژه اقامتی در نظر گرفته شده. بنابراین شما می تونید برای داشتن اقامتی راحت تر، از تاریخ ۵ تا ۹ مرداد ماه، با مراجعه به سایت اتاقک و یا با استفاده از اپلیکیشن، با وارد کردن کد elecomp24 از ۱۰٪ تخفیف رزرو آنلاین اقامتگاه در تهران استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *