تجربه سفر

پرطرفدارترین اقامتگاه‌های بوم‌ گردی ایران

 

پرطرفدارترین اقامتگاه‌های بوم‌ گردی ایران

اقامتگاه بوم‌گردی وارش

این خانه محلی در روستای براگور، از توابع شهر رشت، قرار گرفته است و فضایی روستایی و صمیمی دارد. بنای این خانه روستایی متعلق به ۵۰ سال قبل است و چشم‌انداز زیبایی به شالیزارهای دور‌تا‌دورش دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اقامتگاه امکان سفارش غذاهای محلی و اصیل گیلانی است. با اقامت در این خانه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن مثل رودخانه سفیدرود، آبشار آلوبن، مرداب سراوان و دریاچه سد شهر بیجار دیدن کنید.

عکس‌های بیشتر از اقامتگاه بوم‌گردی وارش

بوم گردی چیست؟

اقامتگاه بوم‌ گردی کلبه سوتراش

کلبه سوتراش یکی از خانه‌های روستایی است که در شهر عباس آباد قرار دارد. اتاق‌های این خانه با وسایل قدیمی تز‌یین شده‌اند و حال‌و‌هوای زندگی در گذشته‌ را برایمان تداعی می‌کند. مهمان‌های این اقامتگاه بوم‌گردی با صبحانه پذیرایی می‌شوند. کلبه سوتراش در منطقه‌ای جنگلی قرار گرفته است و به همین دلیل آب‌و‌هوای مطبوعی دارد.

قیمت و موقعیت جغرافیایی کلبه سوتراش

کلبه سوتراش

اقامتگاه بوم‌ گردی فلاحتی

کاشان شهری تاریخی است که خانه‌های سنتی‌اش شهرت زیادی دارد. اقامت در این عمارت‌های قدیمی لذت سفر به این شهر را بیشتر می‌کند خصوصا اگر این خانه متعلق به دوره قاجار باشد و اتاق‌هایش دور‌تادور حیاطی با صفا ساخته شده باشند. خانه آقا بزرگ، حمام فین و بازار سنتی از جاهای دیدنی کاشان هستند که در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارند.

ارزان‌ترین زمان اجاره اقامتگاه بوم‌گردی فلاحتی

هتل سنتی فلاحتی

اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست

جزیره قشم یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است که روزانه افراد زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی و خرید از بازارهایش به آن سفر می‌کنند. طبیعت‌گردان می‌توانند در اقامتگاه‌ بوم‌گردی خانه دوست برای چند شب اقامت کنند و از حضور در فضای سنتی آن که بر اساس معماری خانه‌های جنوبی ساخته و تزیین شده است لذت ببرند. این خانه محلی به ساحل خلیج فارس و دره ستارگان خیلی نزدیک است.

عکس‌های دیدنی از اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست

اقامتگاه بوم گردی در قشم

اقامتگاه بوم‌گردی انار

انار یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی بین گردشگران است که در شهر عقدا، از توابع یزد، قرار دارد. در بام این مجموعه فضای مناسبی برای نشستن و رصد آسمان در شب وجود دارد که اقامت در آن را دلنشین‌تر می‌کند. پذیرایی با صبحانه یکی دیگر از امتیازهای این اقامتگاه بوم‌گردی است. با اقامت در این خانه سنتی به بناهای تاریخی مثل باغ دولت آباد،‌ مسجد جامع یزد، زندان اسکندر و میدان امیر چخماق نزدیک خواهید بود.

تماشای منظره‌های اطراف اقامتگاه‌ بوم‌گردی انار

اقامتگاه بوم‌گردی در یزد

 

5/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *