شمال

معرفی بهترین رستوران های قائمشهر | شهری زیبا میان کوه و دریا

وقتی راهی سفر می‌شویم، در کنار طبیعت‌گردی و گشت‌وگذار در میان آثار باستانی، انتخاب مکانی مناسب برای خوردن غذاهای خوشمزه، بخش عمده‌ای از فکر و ذهن‌مان را درگیر می‌کند. چرا که خوردن یک غذای با کیفیت و لذیذ، نه‌تنها لذت سفرمان را دوچندان می‌کند، بلکه ضامن سلامتی‌مان هم خواهد بود. پس در انتخاب نوع غذا و رستوران مناسب، آن هم در خطه زیبای قائم‌شهر که شهری توریستی و پرمسافر است، باید دقت و وقت زیادی به‌خرج دهیم.

قائم‌شهر یکی از شهرهای زیبا و سرسبز استان مازندران است و طبیعت بسیار زیبایی در خود جای داده است. به‌همین خاطر سالانه مسافران زیادی راهی این شهر می‌شوند. برهمین اساس تصمیم گرفتیم، این مقاله از مجله گردشگری اتاقک را به معرفی رستوران‌های این خطه خوش آب‌وهوا اختصاص دهیم تا در بتوانید زمان سفر به این دیار سرسبز شمالی، بهترین‌شان را انتخاب کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

رستوران باغ پدری قائمشهر

رستوران باغ پدری قائمشهر مازندران
رستوران باغ پدری، یکی از بهترین‌های قائم‌شهر از نظر زیبایی فضا و پخت غذاهای باکیفیت است.

اگر زمان سفر به قائم‌شهر به‌دنبال مکانی می‌گردید که علاوه بر غذاهای باکیفیت، فضایی دلنشین هم داشته باشد، ما به ‌شما رستوران باغ پدری را معرفی می‌کنیم.

در این مجموعه از انواع غذاهای محلی و ایرانی باکیفیت گرفته تا محیطی سرسبز، پرسنلی خوش‌برخورد و جای مناسب پارک خودرو برای شما درنظر گرفته شده است و همین امر باعث شده تا هر روز بر شمار مشتریانش اضافه شود. غذاهای این رستوران با حجم زیاد و در سینی‌های بزرگ سرو می‌شوند و همه از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین مواد اولیه، توسط سرآشپزی ماهر تهیه می‌شوند؛ بنابراین تا مدت‌ها طعم و مزه بی‌نظیرشان در یادها باقی خواهد ماند.

زمان مراجعه به رستوران می‌توانید از هر دو فضای روباز و سرپوشیده آن استفاده کنید. زیبایی محوطه بیرونی رستوران وصف‌ناپذیر است و شما شاهد درختانی سرسبز، زمینی چمن‌کاری شده و گل‌هایی رنگارنگ هستید. میز و صندلی‌های رستوران هم در جایی کنار حوض آب و فواره‌هایی زیبا قرار گرفته‌اند تا حین خوردن غذا، از این فضای چشم‌نواز لذت ببرید و اشتهایتان چند برابر شود.

آدرس: استان مازندران، قائم‌شهر، بزرگراه شهید مهدوی ملک کلایی

شماره تماس: ۰۱۱۴۳۱۴۴۶۶۰

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ بامداد

محدوده قیمت: گران

رستوران حاج حسن

رستوران حاج حسن قائمشهر مازندران
رستوران حاج حسن، در ایام اوج گردشگری و سفر مردم به شمال، یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های قائمشهر محسوب می‌شود.

اگر از طبیعت‌دوستانی هستید که با هر تعطیلی راهی شمال می‌شوید، حتما نام رستوران حاج حسن را زیاد دیده یا شنیده‌اید. این رستوران از آن مجموعه‌هایی است که در شهرهای مختلف شمال شعبه دارد که البته همه آن‌ها زیر نظر شعبه اصلی فعالیت دارند. هفتمین شعبه این مجموعه هم در شهر قائم‌شهر با همان کیفیت و جذابیت دایر شده است و توانسته همانند دیگر شعبات، طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

رستوران حاج حسن همیشه غذاهای خود را از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه  تهیه می‌کند و منوی آن شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و غیره است. مشتریان هم، به‌خاطر سرویس‌دهی رضایت‌بخش، محیطی لوکس و جذاب، تنوع غذایی بالا و کیفیت بالای غذاها، از این مجموعه رضایت کامل دارند. گرچه قیمت غذاها کمی بالاست که البته این مبلغ در برابر خدماتی که مشتریان دریافت می‌کنند، به‌همراه کیفیت و حجم بالای غذاها، منصفانه است.

آدرس: استان مازندران، قائمشهر، خیابان ساری، بعد از عبور چشمه سر

شماره تماس: ۴۲۰۴۷۷۷۳-۰۱۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمت: گران

اجاره ویلا شمال
  • ۵۰ هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

 

رستوران مادربزرگ

رستوران مادربزرگ قائمشهر مازندران
آش و حلیم‌های رستوران مادربزرگ، از طعمی خاطره‌انگیز و قیمتی مناسب برخوردار هستند – عکاس: امید طوسی

یکی از بی‌نظیرترین رستوران‌های قائمشهر، رستوران مادربزرگ است. چراکه این مجموعه، منویی متنوع از انواع آش‌ها و حلیم‌ها را برای شما در نظر گرفته است. گرچه این مجموعه بیشتر با آش و حلیم‌هایش شناخته شده است، اما شما می‌توانید برای وعده‌های ناهار یا شام خود، علاوه بر این دو نوع غذا، انواع غذاهای ایرانی، کباب‌ها و فست‌فودها را با طعم و کیفیتی بی‌نظیر سفارش دهید.

از نظر ظاهری هم، رستوران مادربزرگ نمای بسیار شکیلی دارد و افراد را به‌خود جذب می‌کند. جالب این‌جاست که داخل رستوران هم بسیار زیبا و مدرن است و با دکوراسیونی شبیه به رستوران‌های ایتالیایی مزین شده است. این مجموعه در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، با بهترین پذیرایی و محیطی بسیار تمیز آماده خدمت‌رسانی به‌ شماست.

آدرس: استان مازندران، قائم‌شهر، بلوار کارگر

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱:۳۰ بعدازظهر

شماره تماس:  ۰۱۱ ۴۲۰۳ ۹۹۶۰

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

رستوران و فست فود آوینا

رستوران و فست فود آوینا، قائمشهر مازندران
رستوران و فست‌فود آوینا محیطی جذاب و دلنشین دارد و با فضای سرسبز و زیبای خود بسیار دل‌نشین به نظر می‌آید – عکاس: حامی محمدی

اگر روزی گذرتان به قائم‌شهر خورد و هوس کردید غذای‌تان را در محیطی دنج و زیبا نوش‌‌جان کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران و فست‌فود آویناست. این مجموعه همان‌طور که از نامش پیداست، منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی و فست‌فود را در خود جای داده است و هر سبک‌ و سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. از این مجموعه می‌توانید بهترین کباب‌ها، جوجه‌کباب‌ها، پیتزاها، استیک و برگر را سفارش دهید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسرهای لذیذ هم از منوی کافی‌شاپ آن قابل سفارش هستند.

فضای بیرونی رستوران هم حسابی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. وقتی وارد فضای این مجموعه می‌شوید، گویی در پارک با محیطی سرسبز قدم گذاشته‌اید. جالب‌تر این‌که آلاچیق‌های اطراف محوطه هم، هر یک به اسم یکی از شاعران مشهور ایرانی اعم از سعدی، حافظ، مولوی، رودکی و غیره نام‌گذاری شده‌اند. آلاچیق‌های این مجموعه از طراحی و دکوراسیون داخلی بی‌نظیری برخوردارند و چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند. بعضی اتاق‌ها، میز دارند و در برخی اتاق‌ها هم می‌توانید، سفره پهن کنید و روی زمین بنشینید. البته علاوه بر این آلاچیق‌های جذاب، امکان نشستن بر روی میز و صندلی‌های چوبی در حیاط رستوران و ساختمان اصلی آن با فضای سنتی هم وجود دارد.

آدرس: استان مازندران، قائم‌شهر، میدان امام، ابتدای جاده کیاکلا، جنب بانک ملی

شماره تماس: ۴۲۲۴۸۰۲۷-۰۱۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه فست فود فندق

کافه فست فود فندق قائمشهر مازندران
در کافه فست‌فود فندق می‌توانید علاوه بر غذاهای فست‌فودی، غذاهای فرنگی هم سفارش دهید – عکاس: مهدی عبداللهی

کافه فست‌فود فندق، کافه‌ای نام‌آشنا در میان اهالی قائم‌شهر است، طوری‌که با هر بار رفتن به این مجموعه، با محیطی شلوغ مواجه می‌شوید. حتی گاهی اوقات برای وارد شدن، باید از شلوغی جمعیت مقابل رستوران عبور کنید. کافه فست فود فندق شامل دو طبقه با دکوراسیونی شیک و نورپردازی دلنشین است.

این کافه در میان دیگر کافه‌های قائم‌شهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و منوی جذاب و متنوع آن، شامل انواع غذاهای فست‌فودی، در کنار تنوع بالایی از نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسرهاست. خیلی از افراد فست‌فود فندق را به‌خاطر برگرهای بی‌نظیرش می‌شناسند، البته پیتزاهای پرملات آن هم نظیر ندارند و از حجم و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

آدرس: استان مازندران، قائم‌‌شهر، ابتدای خیابان ساری، چهار راه فرهنگ

شماره تماس: ۴۲۲۲۰۰۰۰-۰۱۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳:۳۰ شب (از ساعت ۱۰ صبح بخش فست‌فود و از ساعت ۱۱ صبح بخش کافه شروع به فعالیت می‌کنند).

محدوده قیمت: گران

 




     

    سخن آخر

    قائم‌‌شهر یکی از شهرهای سرسبز استان مازندران با آب‌وهوایی معتدل و کوهپایه‌ای است. پس بهتر است در فصل‌های بهار و تابستان، دل به جاده فیروزکوه بسپارید و راهی این خطه زیبا شوید. ما در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک سری به قائمشهر زدیم و شما را با بهترین رستوران‌های این شهر آشنا کردیم تا در زمان سفر به این خطه زیبا، میان این همه رستوران‌های رنگارنگ سردرگم نشوید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

    در قائم‌شهر، علاوه بر رستوران‌های خوب، اقامتگاه‌های متنوعی هم وجود دارد. برای انتخاب بهترین‌شان می‌توانید، قبل از سفر به سایت اتاقک مراجعه کنید و محل اقامت مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، به‌صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنید. اتاقک سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

    سوالات متداول درباره رستوران های قائمشهر

    بهترین رستوران‌های قائم‌شهر کدام است؟

    رستوران و فست‌فود آوینا، رستوران باغ پدری، رستوران حاج حسن، رستوران مادربزرگ و کافه فست‌فود فندق

    آش و حلیم‌های کدام رستوران معروف است؟

    رستوران مادربزرگ

    کدام رستوران فضای بسیار زیبایی دارد؟

    رستوران باغ پدری و رستوران و فست‌فود آوینا

    Rate this post

    اتاقک

    مائده سمیع‌زاده

    مائده هستم. فارغ‌التحصیل رشته برق و مخابرات، اما از اون جایی که عاشق طبیعت و ایران‌گردی هستم، تصمیم گرفتم، با نوشته‌هام پلی بشم برای آشنا کردن شما با طبیعت بکر و زیبای ایران عزیزمون، به قول نیما یوشیج هر قدر به طبیعت نزدیک شویم، زندگی شایسته تری پیدا می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا