تجربه سفرجاهای دیدنی

بهترین بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که در شمال می‌توانید تجربه کنید!

شمال ایران و سه استان گیلان، مازندران و گلستان از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی کشور هستند. این سه استان مملو از جاهای دیدنی و گردشگری‌ هستند و می‌توانید در دل طبیعت چشم‌نوازشان، مکان‌های تفریحی زیادی هم پیدا کنید؛ همچنین می‌توانید قبل از سفر به این بهشت گمشده ایران، با اجاره ویلا در شمال از سایت اتاقک دغدغه اقامت در این منطقه زیبا را رفع کنید.

بهترین تفریحات شمال کشور چه نام دارند؟ بهترین سرگرمی‌ها در شمال چه هستند؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا قبل از سفرتان برای تفریح و سرگرمی در شمال ایران برنامه‌ریزی کنید.

۱- پارک قصر بازی رشت

پارک بازی رشت
پارک بازی قصر رشت یکی از مکان‌های تفریحی گیلان

یکی از بهترین سرگرمی‌ها در شمال شهربازی است. رشت شهر باران، خوراکی‌ها، جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی است و در پارک قصر بازی هم می‌توانید هیجان و تفریح را تجربه کنید. این شهربازی سرپوشیده از سال ۱۳۷۸ آغاز به کار کرده است. بولینگ، بیلیارد، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، رستوران و بازی‌های مهیج زیادی در این شهربازی وجود دارد.

اگر فکر سفر به رشت را در سر دارید، پیشنهاد می‌کنیم به تجربه اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی رشت هم فکر کنید؛ یعنی چند روزی را در خانه‌های روستایی زندگی کنید و حال‌وهوای زندگی روستایی در رشت را بچشید؛ البته اگر علاقه‌ای به این کار ندارید هم برای اجاره ویلا در رشت می‌توانید از اقامتگاه‌های اتاقک استفاده کنید.

آدرس پارک قصر بازی رشت: گیلان، رشت، کیلومتر ۵ جاده انزلی

ساعت بازدید:5 بعدازظهر الی 12 شب (پنج‌شنبه‌ها و جمعه ساعت فعالیت تغییر می‌کند.)

شماره تماس: 01334491206

ras

اجاره ویلا رشت با کیفیت تضمینی
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

۲- تله کابین لاهیجان

تله کابین لاهیجان
تله کابین لاهیجان، یکی از بازی‌ها و سرگرمی‌های محبوب شمال

یکی از بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات شمال سوارشدن بر تله‌کابین است. شیطان کوه لاهیجان یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی شمال ایران است و هر وقت به این منطقه بروید با تعداد زیادی از گردشگران مواجه می‌شوید. برای اینکه راحت‌تر از همیشه خودتان را به بالای شیطان کوه برسانید و از آنجا منظره زیبای شهر و استخر لاهیجان را تماشا کنید، سوار تله کابین شوید.

تله‌کابین لاهیجان ۳۳ کابین ۶ نفره دارد و مسافت ۱۵۰۰ متری مسیر را از بام سبز لاهیجان تا قله تاج‌خروس در ۲۰ دقیقه طی می‌کند؛ اما در سفرتان به لاهیجان به‌غیراز تجربه هیجان تله کابین، حتماً از حضور در طبیعت زیبای این شهر هم به‌قدر کافی لذت ببرید. می‌توانید برای پیدا کردن و اجاره ویلا در لاهیجان از بین گزینه‌هایی که اتاقک برای شما مهیا کرده، بهترین مورد را با توجه به نیازتان و با خیال راحت انتخاب کنید.

آدرستله کابین لاهیجان: گیلان، لاهیجان، بام سبز لاهیجان، تله کابین احرار

ساعت بازدید: 12 ظهر الی 18 عصر

شماره تماس: 01342420045

۳- سرزمین رویاهای محمودآباد

سرزمین بازی محمود آباد
سرزمین رؤیاها یا پلاژ خط آهی محمودآباد یکی از مرکزهای تفریحی این شهر ساحلی است.

سال‌هاست یکی از محبوب‌ترین تفریح‌ها در شمال ایران، رفتن به پلاژ است. سرزمین رؤیاها یا پلاژ خط آهی محمودآباد یکی از مرکزهای تفریحی این شهر ساحلی است که گردشگران زیادی روزانه برای چشیدن طعم هیجان در کنار دریای خزر به آنجا می‌روند. این پلاژ ساحلی محل مناسبی برای شنا خانم‌ها، آقایان و کودکان دارد. شهربازی مدرن و پیشرفته آن‌هم مخصوص افرادی است که دنبال سرگرمی‌های پرهیجان‌ هستند. سینما ۶ بعدی، سقوط آزاد، سفینه فضایی، سرسره چرخان، پاندل و قطار از پرطرفدارترین بازی‌های این مجموعه هستند.

 با رزرو یک اقامتگاه خوب و تمیز در محمودآباد خاطره خوشی از سفرتان به این شهر به یاد بگذارید. برای اجاره ویلا در محمودآباد از امکانات اتاقک و میزبان‌هایش بهره ببرید.

آدرس سرزمین رویاهای محمودآباد: مازندران، پنج کیلومتری محمودآباد به سمت فریدون‌کنار

۴- اسکله تفریحی بابلسر

اسکله تفریحی بابلسر
اسکله تفریحی بابلسر بهترین جا برای ماهیگیری و قایق‌سواری است.

ماهیگیری و قایق‌سواری از مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات و سرگرمی‌ها در شمال است. اسکله تفریحی بابلسر بهترین جا برای ماهیگیری و قایق‌سواری است. در این اسکله رودخانه‌ای به سمت دریای خزر جریان دارد و می‌توانید با اجاره قایق هم مسیر این آب شوید و از لحظه‌های آرامتان لذت ببرید.

 دکه‌های زیادی هم کنار این اسکله وجود دارد که چای و نوشیدنی‌های تازه‌دم می‌فروشند و خستگی را از تن مسافرها دور می‌کنند. هزینه بازدید از اسکله تفریحی بابلسر رایگان است. می‌توانید بدون پرداخت هزینه لحظاتی خوش را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. برای سفر به بابلسر، حتی برای یک روز همه که شده، به یک اقامتگاه خوب نیاز دارید. اجاره ویلا در بابلسر آن‌هم فقط با چند کلیک ساده، فقط از بین اقامتگاه‌های اتاقک است که امکان‌پذیر می‌شود.

آدرس اسکله تفریحی بابلسر: مازندران، بابلسر، انتهای خیابان طالقانی

ساعات بازدید: فعالیت به صورت 24 ساعته

۵- پاراگلایدر هزارپیچ گرگان

پاراگلایدر هزار پیچ گرگان
پاراگلایدر هزار پیچ گرگان فرصت تماشای طبیعت از زاویه‌ای دیگر

تفریح و سرگرمی همیشه روی زمین نیست و بعضی وقت‌ها برای اینکه هیجان بیشتری به لحظه‌هایتان ببخشید باید پرواز کنید از آسمان به زمین نگاه کنید و زیبایی‌های طبیعت را از زاویه دیگری ببینید. پرواز یکی از بهترین سرگرمی‌ها در شمال ایران است که می‌توانید آن را تجربه کنید.

بعد از تماشای طبیعت بی‌نظیر شهر گرگان می‌توانید به سایت پاراگلایدر هزارپیچ این شهر بروید و تفریحی متفاوت را تجربه کنید. این سایت در تپه‌های هزارپیچ قرار گرفته است و با توجه به ارتفاع ۲۵۰ متری که دارد برای پرواز با وسیله‌های مختلف مناسب است. هزینه پاراگلایدر هزار پیچ گرگان بسته به مدت‌زمان متغیر است. اگر سفر چندروزه به گرگان را در نظر دارید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق اقامتگاه‌های اتاقک برای اجاره ویلا در گرگان دست‌به‌کار شوید؛ به‌این‌ترتیب سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید، چمدان به دست به سمت گرگان به راه میافتید.

آدرس پاراگلایدر هزارپیچ گرگان:‌ گلستان، گرگان، ورودی غربی گرگان، تپه‌ هزار‌پیچ

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت 6 صبح تا 18 عصر

۶- اسکله تفریحی بندر ترکمن

اسکله تفریحی بندر ترکمن
فاصله اسکله تفریحی بندر ترکمن تا مرکز شهر حدود 15 دقیقه است.

کمتر کسی در ایران پیدا می‌شود که اسم بندر ترکمن به گوشش نخورده باشد. اسکله تفریحی بندر ترکمن یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی این شهر است و فاصله آن با مرکز شهر حدود 15 دقیقه است. قایق‌سواری و ماهیگیری از تفریحات شمال است که در این اسکله می‌توانید آن را تجربه کنید و غروب نارنجی‌رنگ خورشید هم منظره‌ای زیبا را پیش چشمتان قرار می‌دهد. نزدیک به این اسکله یک بازارچه محلی هم وجود دارد که برای خرید سوغات و صنایع‌دستی بندر ترکمن مناسب است. تماشای طبیعت در کنار اسکله تفریحی، چشم‌اندازهای منحصربه‌فردی را برایتان القا خواهد کرد.

 هزینه بازدید از اسکله تفریحی بندر ترکمن رایگان است. اگر قصد سفر به این حوالی را دارید، اتاقک بهترین اقامتگاه‌ها را برای اجاره ویلا در بندر ترکمن برای شما فهرست کرده است.

آدرس اسکله تفریحی بندر ترکمن: گلستان، غرب شهر بندرترکمن

۷- سورتمه نمک آبرود

سورتمه نمک آبرود
سورتمه نمک آبرود، با سرعت از میان درختان عبور کنید.

به‌جای این‌که درختان جنگل را از دور ببینید، با سورتمه نمک آبرود با سرعت از بین درختان حرکت کنید. سورتمه‌سواری آن‌هم در طبیعت زیبای شمال، یکی از بهترین سرگرمی‌های شمال ایران است که می‌توانید در نمک‌آبرود تجربه کنید.

سورتمه نمک آبرود ۱۲۵۰ متر طول دارد و تا ارتفاع بالاتر از ۶۰ متری در مقایسه با نقطه شروعش حرکت می‌کند. تلفیق طبیعت دیدنی و هیجان سرعت در سورتمه نمک آبرود تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان رقم خواهد زد. سرعت این سورتمه حدود 25 کیلومتر بر ساعت است و به دلیل قرار گرفتن نقطه شروع در نقطه‌ای پایین، نیاز به استفاده از تله کابین نیست. بهتر است بدانید که کودکان زیر پنج سال مجاز به استفاده از این سورتمه نیستند و کودکان 5 تا 10 سال فقط همراه با والدین خود می‌توانند سوار سورتمه شوند.

آدرس سورتمه نمک آبرود: ایران، مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعت بازدید: همه روزه از 10 صبح الی 21 شب

شماره تماس: 01152188121

۸- زیپ لاین نمک آبرود

زیپ لاین
زیپ لاین یکی از تفریح‌های هیجان انگیز در سراسر دنیاست!

بعد از سورتمه نوبت زیپ لاین خواهد رسید. با کمک یک قرقره روی سیم فلزی که در ارتفاع بالای یک دره قرار دارد، به پرواز درمی‌آیید. زیپ لاین که جزو تجربه‌های نسبتاً ترسناک محسوب می‌شود، یکی از بخش‌های جذاب پارک نمک آبرود است. برای استفاده از این زیپ لاین باید ابتدا با تله‌کابین به ارتفاعات بالای منطقه بروید و بعد از پوشیدن لباس مخصوص به ورودی زیپ لاین برسید. یک‌بار غلبه بر ترس و امتحان زیپ لاین باعث می‌شود تا لذتی وصف‌ناپذیر را تجربه کنید. دو زیپ لاین دارای موتور به شما این امکان را خواهد داد تا از میان کوه‌ها و بالای درختان عبور کنید و از دره وحشتناک و عمیق منطقه در کنار فضای سرسبز و زیبای شمال لذت ببرید.

آدرس زیپ لاین نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعات بازدید: همه روزه از 10 صبح تا 8 شب

شماره تماس: 09011065825

۹- پینت بال نمک آبرود

پینت بال نمک آبرود
پینت بال یعنی فرصت لذت بردن از تعقیب و گریز+ هیجان – عکاس: مجید مددی

حالا اگر با دوستانتان به نمک آبرود سفر کرده‌اید و دوست دارید تفریحات گروهی را تجربه کنید، پینت بال می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با پینت بال نمک آبرود، تعقیب و گریزی هیجان‌انگیز در دل طبیعت را تجربه خواهید کرد. این پینت بال جنگلی که بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین پینت بال جنگلی کشور به شمار می‌رود، تجربه هیجان و تعقیب و گریز در محیطی کاملاً طبیعی و زیر سایه درختان توسکا را برای شما به وجود می‌آورد. این بازی محبوب برای تمام افراد بالای 10 سال مجاز و برای افرادی که تازه عمل کرده‌اند و خانم‌های باردار ممنوع است.

آدرس پینت بال نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعت بازدید: همه روزه 10:30 صبح الی 22:30 شب

شماره تماس: 01152186909

۱۰- کارتینگ مهیج نمک آبرود

کارتینگ مهیج نمک آبرود
حتی اگر اهل رانندگی نیستید می‌توانید به کارتینگ نمک آبرود بروید – عکاس: رضا بابائی

بعد از پینت بال، کارتینگ هم می‌تواند راه خوبی برای تفریح‌های گروهی باشد. اگر رانندگی کردن را دوست دارید یا حتی اگر اهل رانندگی کردن نیستید، پیست کارتینگ برایتان لذت‌بخش خواهد بود. می‌توانید با رانندگی در سرعت بسیار بالا احساس بازی‌های رایانه‌ای را شبیه‌سازی کنید. طول این پیست کارتینگ حدود 600 متر برای بزرگسالان و 200 متر برای نوجوانان است. شرایط لازم جهت استفاده از پیست کارتینگ داشتن قد حداقل 130 سانتی‌متر و سن بالای 8 سال است.

آدرس کارتینگ نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعت بازدید: همه روزه 10:30 صبح الی 20 شب

شماره تماس: 01152186889

۱۱- شهربازی نمک آبرود

شهربازی نمک آبرود
شهربازی نمک آبرود، فرصت بازی و سرگرمی در شمال کنار کودکان – عکاس: رضا زمانی

حالا اگر کودکتان را با خود به نمک آبرود آورده‌اید و تک‌تک این تفریحات را به خاطر حضور او نمی‌توانید انجام دهید، بهتر است که جا نزنید و سراغ شهربازی نمک آبرود بروید. وسایل بازی مثل ترامبولین، ماشین تصادفی، مری گوراند، بوستر، فریزبی و تاب زنجیری ازجمله تفریحاتی هستند که برای کودکان ترسناک یا خطرناک نیست.

برای این‌که بتوانید در بهترین مناطق نمک آبرود، ویلا یا سوئیت مورد نظرتان را اجاره کنید، می‌توانید از اقامتگاه‌های اتاقک استفاده کنید.  اجاره ویلا در نمک آبرود به کمک اتاقک به‌راحتی آب خوردن است.

آدرس شهر بازی نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعت بازدید: همه روزه 9 صبح الی 23 شب

اجاره ویلا در نمک آبرود با قیمت مناسب
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • مخصوص کاربران بلاگ
  • کد : OTGBLG50

همین الان رزرو کن!

۱۲- تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود
تله کابین نمک آبرود، فرصت لذت بردن از طبیعت بدون خسته شدن – عکاس: Dr. Mahdi HosseiniB

تله کابین چشم‌نواز نمک آبرود که از جذاب‌ترین تفریحات نمک آبرود به شمار می‌رود، سال 1372 به بهره‌برداری رسید. این تله کابین که امکان تماشای چشم‌اندازهای دیدنی جنگل‌های زیبای شمال و صعود به قله‌های سرسبز را فراهم می‌کند به یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی در میان گردشگران و حتی مردم محلی تبدیل شده است. در مدت 15 دقیقه با خط یک تله کابین در کابین‌های 4 نفره در کنار نزدیکانتان، قله‌ و دامنه‌ زیبای مدوبن را زیر پاهایتان تماشا کنید و تجربه‌ای متفاوت برای خود رقم بزنید.

شما بعد از طی مسیری 2100 متری در خط یک تله کابین به ارتفاع تقریبی 1050 متری قله مدوبن خواهید رسید. قله مدوبن به علت داشتن اختلاف دمای منفی 10 درجه با پایین کوه برای لذت بردن از آب‌وهوای خنک و تمیز در سال‌های گرم سال انتخابی بی‌نظیر خواهد بود.

خط دوم تله کابین که کابین‌های فایبرگلاس 6 نفره دارد و مناسب جمع‌های با تعداد بیشتر است، 1700 متر طول دارد و تا قله دیو حمام کشیده شده است. منطقه قله دیوحمام به‌واسطه داشتن امکانات بهداشتی و رفاهی مناسب در کنار آب‌وهوای بی‌نظیر و چشم‌انداز زیبا محیطی دل‌انگیز برای گشت‌وگذار محسوب می‌شود.

آدرس تله کابین نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعت بازدید: همه روزه از 10 صبح تا 16:30 بعد از ظهر

شماره تماس: 01152188121

۱۳- باشگاه تیراندازی نمک آبرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود
باشگاه تیراندازی نمک آبرود یکی از بازی ها و سرگرمی های شمال که حسابی محبوب است.

باشگاه تیراندازی از تفریحات جالب و هیجان‌انگیز نمک آبرود است که در محوطه مجموعه تفریحی تله کابین واقع شده است. اگر تیراندازی بلد نیستید جای نگرانی ندارد؛ زیرا در این باشگاه تیراندازی به گردشگران آموزش هم داده می‌شود. برای شروع باید اول روی سکوی تیراندازی بایستید تا اسلحه‌ای دو لول به شما داده شود. در مرحله بعد بشقاب‌هایی در جلوی شما به هوا پرتاب می‌شود که می‌توانید به آن‌ها شلیک کنید. این باشگاه در سال 1380 افتتاح شد و وسعت زمین زیرساخت آن حدود 50 هزار مترمربع است. بهتر است بدانید که اگر اسلحه‌ای مجاز به همراه دارید می‌توانید در این باشگاه تیراندازی از اسلحه شخصی‌تان استفاده کنید. افراد زیر 12 سال اجازه ورود به باشگاه را ندارند و در کنار بخش تیراندازی با اسلحه، بخش تیر و کمان هم وجود دارد.

آدرس باشگاه تیراندازی نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب

برای اجاره ویلا در شمال می‌توانید از سایت اتاقک کمک بگیرید.

۱۴- تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود
تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، فرصتی برای کسانی که تعریفشان از سرگرمی با بقیه فرق دارد.

بدون شک سفر شمال بدون ساحل و دریا کامل نخواهد شد. تفرجگاه ساحلی نمک آبرود امکانات متعدد و کاملی همچون هاورکرافت، جت اسکی، قایق‌سواری، شنا، شاتل و ماهیگیری در دریا و اسب‌سواری، ماشین ATV، پیست دوچرخه‌سواری، شهربازی و موتور چهارچرخ سواری در ساحل دارد. از سایر بخش‌های و امکانات رفاهی این تفرجگاه می‌توان به آلاچیق جهت اقامت، چای‌خانه سنتی در جنگل و نوار ساحلی، سوئیت‌های مبله، کمپینگ، چادر، رستوران ساحلی، کلبه‌های چوبی و عکاس‌خانه سلطنتی اشاره کرد.

آدرس تفرجگاه ساحلی نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعات بازدید: فعالیت به صورت شبانه‌روزی (24 ساعته)

۱۵-پل معلق نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود
پل معلق نمک آبرود، ترس مداوم با اینکه خیالتان از امنیت پل راحت است. – عکس از سایت: برنا

اگر فکر می‌کنید هیجان زیپ لاین برای شما کافی نبوده است، می‌توانید قدم زدن روی پل معلق را هم امتحان کنید. برای رسیدن به پل معلق باید اول با تله کابین بالای کوه بروید. بعدازآن به پلی می‌رسید که انگار با گره زدن چوب و طناب درست شده! بله درست است؛ قرار است که از روی همین پل عبور کنید. این‌که در ارتفاعات با دلهره قدم برمی‌دارید، هیجان بی‌حدومرزی را به شما منتقل می‌کند. اگر ترس از ارتفاع دارید، اصلاً سمت این تفریحات نروید!

هیجان قدم زدن روی پل معلق چوبی در کنار آب‌وهوای تمیز و بی‌نظیر نمک آبرود تجربه‌ای است که بدون اغراق تا سال‌ها در خاطرتان ثبت خواهد شد. حال تصور کنید اگر هوا مه‌آلود باشد لذت و هیجانش نیز دوچندان خواهد شد. امنیت بسیار بالای پل خاطرتان را جمع خواهد کرد و باعث می‌شود تا بدون ترس لذت خالص قدم زدن در پلی معلق در میان کوه‌ها را تجربه کنید. برای استفاده از پل معلق نمک آبرود باید سوار خط دو تله کابین شوید و بهتر است بدانید که عرض این پل فقط برای عبور یک نفر مناسب است. این پل زیبا میان کوه‌های مدوبن و دیو حمام ساخته شده است و منظره‌ای بی‌نظیر را تقدیم گردشگران می‌کند.

آدرس پل معلق نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن، شهرک توریستی نمک آبرود

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 20 شب

۱۶-پیست موتور چهارچرخ

پیست موتور چهارچرخ
پیست موتور چهارچرخ، تجربه شنیدن صدای مهیج کشیده شدن لاستیک روی زمین – عکاس: توحید موسوی

بی‌شک تجربه‌ای بی‌نظیر برای آفرودسواری موتور چهارچرخ است. اگر تابه‌حال این تفریح جذاب و مهیج را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم در منطقه شهرک توریستی نمک آبرود از پیست موتورسواری و امکانات جانبی‌اش بهره‌مند شوید. حتی اگر تابه‌حال سوار این نوع موتورها نشده‌اید جای نگرانی نیست؛ زیرا آموزش هم بخشی از خدمات ارائه‌شده این پیست است. شما می‌توانید به‌صورت تک نفره یا دو نفره سوار این موتورها شوید و صدای مهیج و به‌یادماندنی کشیده شدن لاستیک روی زمین و دریفت در زمین خاکی را لمس کنید.

آدرس پیست موتور چهارچرخ: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب

۱۷- فرودگاه تفریحی

فرودگاه تفریحی
فرودگاه تفریحی، تفریحی مناسب برای آنان که رویای پرواز در سر دارند. – عکاس: محمدرضا آریا راد

این فرودگاه تفریحی در ضلع شمالی شهرک واقع‌شده و رویای پرواز بر فراز جنگل‌های سرسبز و خوش‌منظره شمال را با امکانات ویژه پرواز در کنار کادری مجرب ممکن کرده است. در این مجموعه انواع پاراگلایدر تا بالگرد، بالون، کایت و چتر موجود است و شما می‌توانید تجربه متفاوت پرواز روی جنگل‌های باشکوه نمک آبرود را به برنامه سفرتان اضافه کنید. توجه داشته باشید که در روزهایی که ازنظر جو هوایی نمک آبرود در شرایط ناهموار نظیر هوای بارانی، طوفانی و ابری باشد، مجموعه پرواز اجازه پرواز را به کسی نخواهند داد.

آدرس فرودگاه تفریحی تنکابن: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

۱۸- پیست دوچرخه‌سواری مخصوص بانوان

پیست دوچرخه‌سواری مخصوص بانوان
یکی از بازی ها و سرگرمی های شمال، پیست دوچرخه‌سواری مخصوص بانوان

تنها پیست دوچرخه‌سواری جنگلی شمال کشور در منطقه زیبای نمک آبرود واقع‌شده است. این پیست محلی امن برای ورزش بانوان محسوب می‌شود و همه‌روزه از 1 فروردین تا پایان مهر فعال است. البته باید بدانید که این مجموعه در روزهای تعطیلات رسمی بسته است.

آدرس پیست دوچرخه سواری بانوان تنکابن: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

شماره تماس: 01152186889

۱۹- سینما شش بعدی نمک آبرود

سینما شش بعدی نمک آبرود
سینما شش بعدی نمک آبرود همه چیز را برای هیجان شما آماده کرده است.

از جاهای دیدنی نمک آبرود برای علاقه‌مندان به فیلم‌های مهیج و ترسناک که در مجموعه تله کابین نمک آبرود و درون شهربازی واقع‌شده، سینما شش بعدی است. این سینما فضای کوچک‌تری را نسبت به سایر سینماها داشته و ظرفیت آن کمتر از بیست نفر است. برای ورود به این سینما ابتدا باید بلیط تهیه کنید و منتظر باشید تا فیلم سانس قبلی تمام شود و سانس شما شروع شود. فیلم‌های سینماهای 6 بعدی کوتاه‎‌ هستند، پس زیاد معطل نخواهید ماند. وقتی وارد فضای سینما می‌شوید ابتدا باید عینک سه‌بعدی بردارید تا فیلم را در فضای سه‌بعدی مشاهده کنید. صندلی‌های این سینما متحرک هستند و در بالا و پایین صندلی‌ها وسایلی وجود دارد تا ترس و هیجان بیشتر را حین دیدن فیلم به تماشاچی القا کنند.

آدرس سینما شش بعدی نمک آبرود: مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس – تنکابن

سخن آخر

بی‌شک هر فردی در سفر خود دوست دارد نهایت لذت را تجربه کند و از تفریحات و سرگرمی‌هایی که در هر شهر وجود دارد بهره‌مند شود. هرکدام از شهرهای شمالی ایران دریایی از تفریحات هیجان‌انگیز و مهیج را در دل خود جای داده‌اند و برای افزایش آدرنالین بسیار مناسب هستند. اگر قصد سفر و بازدید هر یک از شهرهای شمالی ایران که در این مطلب برایتان بازگو کردیم را دارید و به دنبال یک اقامتگاه مناسب برای تجربه یک سفر ناب و به‌یادماندنی هستید، سوئیت‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی متعددی در این شهرها فراهم شده‌اند تا بدون دغدغه و مشکل اقامت سفری دلپذیر داشته باشید. برای این کار کافی است قبل از شروع سفر خود تمامی اقامتگاه‌ها را از سایت اتاقک مشاهده کنید و برحسب سلیقه‌ای که دارید مکان مورد نظر خود را رزرو کنید.

سؤالات متداول

بهترین بازی ها و سرگرمی های شمال چیست؟

تله کابین نمک آبرود، پارک بازی رشت، سینما شش بعدی، تله کابین احرار لاهیجان، پیست کارتینگ، زیپ لاین، پل معلق، پاراگلایدر گرگان، سرزمین رویاهای محمود آباد، اسکله تفریحی بندر ترکمن، اسکله تفریحی بابلسر

تله کابین نمک آبرود کجاست؟

مازندران، چالوس، کیلومتر دوازده جاده چالوس - تنکابن

تله کابین احرار کجاست؟

گیلان، لاهیجان، بام سبز لاهیجان، تله کابین احرار

4.7/5 - (108 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *