خبرهای اتاقکیمیزبان

5 میلیون تومان پاداش برای میزبان‌ها در طرح پاییزه اتاقک

پاییز زمان مناسبی برای سفر به شهرهای جنوبی و کویری کشورمان است. شهرهای نیمه جنوبی کشور در پاییز میزبان مهمان‌های زیادی از نقاط مختلف کشورند. در پاییز پیش رو با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا شاهد کاهش سفرهای تفریحی خواهیم بود. برای سفرهای ضروری این ۳ ماه در نظر داریم با افزایش تعداد اقامتگاه‌های آنی به کمک میزبان، روند رزرو رو برای مهمان‌ها راحت کنیم. 

رزرو آنی
عکس از اتاقک

۵ میلیون تومان هدیه برای میزبان‌ها

اتاقک در جشنواره پاییز و به‌منظور تشویق میزبان‌ها برای آنی کردن اقامتگاه‌ها، ۵ میلیون تومان هدیه برای آن‌ها در نظر گرفته است. مبلغ کمیسیون رزروهای آنی انجام شده در ۳ ماه پاییز تا سقف ۵ میلیون تومان به کیف پول میزبان‌ها برگردانده می‌شود. اگر میزبان اتاقک هستید همین امروز برای آنی کردن اقامتگاه خود اقدام کنید و از این فرصت عالی و تکرار نشدنی استفاده کنید.

هدیه به میزبان‌ها
عکس از اتاقک

اقامتگاه‌های آنی

اقامتگاه‌های آنی اتاقک، نیازی به تایید رزرو توسط میزبان ندارند. مهمان با انتخاب اقامتگاه‌ مورد نظرش می‌تواند پرداخت هزینه را انجام دهد و رزرو را قطعی کند. در این صورت میزبان متعهد می‌شود که تقویم اقامتگاه خود را به روز نگه دارد و وضعیت روزهایی که اقامتگاه به جز از طریق سامانه اتاقک رزرو رفته است را به وضعیت پر تغییر دهد. در این صورت مهمان می‌تواند با خیال راحت روزهای مورد نظرش را انتخاب کند و بدون نیاز به انتظار برای تایید میزبان رزروش را نهایی کند. 

اقامتگاه‌های آنی
عکس از اتاقک

بازه آنی 

میزبان می‌تواند در یک بازه مشخص اقامتگاهش را آنی کند. مثلا اگر میزبان برای یک هفته آینده از خالی بودن اقامتگاه خود اطمینان دارد می‌تواند همان یک هفته را به عنوان بازه آنی خود انتخاب کند. نکته مهم این است که یک میزبان نمی‌تواند دو بازه آنی همزمان داشته باشد. در صورت نیاز به تغییر بازه آنی کافی است در ابتدا بازه آنی قبل را حذف کند. 

بازه آنی
عکس از اتاقک

چگونه اقامتگاهمان را آنی کنیم؟

برای آنی کردن اقامتگاه باید چند مرحله ساده زیر را انجام دهید:

۱– وارد حساب کاربریتان شوید.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

۲- روی اسمتان کلیک کنید و گزینه پنل میزبانی را انتخاب کنید.

۳- وارد بخش اقامتگاه‌های من شوید.

۴- گزینه بازه آنی را برای اقامتگاه مورد نظرتان انتخاب کنید.

۵- روی افزودن بازه آنی جدید کلیک کنید و در تقویم، بازه آنی مورد نظرتان را ثبت کنید.

آنی کردن اقامتگاه
عکس از اتاقک
5/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *