جاهای دیدنی

بهترین پارک‌های آبی تهران + قیمت، شماره تماس، سانس آقایان و بانوان

از جاهای دیدنی تهران می‌توانیم به پارک‌های آبی در مناطق مختلف با امکانات متنوع اشاره کنیم. برای مثال می‌توانیم به اٌپارک در اتوبان تهران-کرج، پارک آبی ارم سبز در کیلومتر ۴ بزرگراه تهران-کرج، پارک آبی جماران در نیاوران، پارک آبی اکباتان در شهرک اکباتان، پارک آبی افق هلان در حکیمیه و قصر آبی در اسلامشهر اشاره کنیم. 

 برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره ساعت کاری، سانس بانوان و آقایان، آدرس و شماره تلفن، امکانات تفریحی و قیمت بلیط‌ها کسب کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید. 

پارک‌های آبی تهران

یکی از محبوب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین فعالیت‌هایی که طرفداران بسیاری را به خود جذب می‌کند تفریحات آبی است و می‌توان آن را به دسته‌های مختلفی مثل تفریحات هیجانی و سرعتی مانند شاتل‌های آبی یا تفریحات زیر آب مانند غواصی و تفریحاتی بر روی آب مانند جت اسکی و پاراسل تقسیم کرد. اما از آنجایی که این تفریحات بیشتر در شهرهای ساحلی وجود دارد بهترین جایگزین برای این تفریحات پارک‌های آبی و استخرها هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بهترین پارک‌های آبی در تهران را معرفی کنیم. 

پارک آبی اٌپارک 

بهترین پارک آبی تهران را شاید بتوان اٌپارک در نظر گرفت، این مجموعه در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در غرب تهران با عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. تجهیزات این پارک توسط کمپانی کانادایی WHITE WATER تامین شده است و فضای پارک توسط این کمپانی مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی شده است.

اٌپارک بزرگ‌ترین پارک آبی واقع در تهران است که فضایی بالغ بر ۵۵۰۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. این مجموعه دارای ۱۴ سرسره تفریحی، جزیره‌های مخصوص کودکان، جکوزی، اسپا و فیش اسپا و غیره است.

قیمت بلیط پارک آبی اٌپارک از ۳۵۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود و بر اساس نیم‌سانس‌بودن یا سانس کامل‌بودن متغیر  است. ساعت کاری مجموعه اٌپارک در فصل تابستان از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر برای بانوان همه‌روزه و برای آقایان از ساعت ۱۵ بعد از ظهر است. 

آدرس مجموعه اٌپارک: اتوبان تهران-کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک (شهید پوری سابق) انتهای خیابان شمیم.

پارک آبی اپارک: بزرگ‌ترین پارک آبی تهران

پارک آبی ارم سبز تهران

این پارک توسط موسسه فرهنگی ورزشی آذر مهر پارس در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. یکی از دلایل شهرت این پارک محبوب‌بودن آن در میان بانوان بوده است. این پارک آبی روباز در هر سانس خود پذیرای ۴۰۰ مهمان می‌تواند باشد.

از امکانات پارک آبی ارم سبز تهران می‌توان به استخر روباز و پارک آبی روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان، سرسره‌های مخصوص بزرگسالان و کودکان، حوضچه مخصوص آب درمانی، حوضچه مخصوص ماساژ کف پا، فروشگاه و بوفه است. ویژگی بزرگ پارک آبی ارم سبز در بین تمام پارک‌های آبی تهران این است که تنها مجموعه تفریحی آبی تهران است که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و از ۱۴ بعد از ظهر تا ۱۸ بعد از ظهر به ارائه انواع خدمات به بانوان می‌پردازد.

قیمت بلیط مجموعه ارم سبز را باید از طریق تماس تلفنی جویا شوید.

 شماره تلفن مجموعه تفریحی آبی ارم سبز: ۴۴۱۱۳۰۷۸-۰۲۱

آدرس پارک آبی ارم سبز تهران: تهران، کیلومتر ۴ بزرگراه تهران کرج، پارک آبی ارم سبز

پارک آبی ارم سبز

پارک آبی جماران

یکی از بهترین پارک‌های آبی سرپوشیده تهران را می‌توان پارک آبی جماران در نظر گرفت. یکی از نکات جالب درباره این پارک آبی تامین آب استخرهای آن از چشمه‌های معدنی پارک جمشیدیه تهران است، هرچند فضای داخلی این مجموعه خیلی بزرگ نیست و دارای تعداد محدودی سرسره است با این حال این استخر یکی از پارک‌های آبی محبوب در شمال شهر است. همچنین در استخر این مجموعه و کنار آن در محوطه استخر وسایل TRX قرار داده شده است که اگر اهل ورزش‌هایی از این سبک باشید می‌توانید تمرینات خود را در پارک آبی جماران تهران انجام دهید.

در این مجموعه کوچک امکانات تفریحاتی مثل، پینگ پنگ، دارت، فیش اسپا، حمام سنتی نیز وجود دارد. 

سانس‌های مخصوص آقایان در روزهای فرد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و در روزهای زوج از ساعت ۱۹ تا ۲۴ است

سانس‌های مخصوص بانوان در روزهای فرد از ساعت ۹ تا ۱۶ و در روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۸ است. 

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران، کوچه ششم، پارک آبی جماران

پارک آبی جماران

پارک آبی اکباتان

پارک آبی اکباتان پس از پارک آبی ارم سبز دومین و محبوب‌ترین پارک آبی مخصوص بانوان در تهران است و علت این محبوبیت را می‌توان ساحل ماسه‌ای مصنوعی آن دانست که تقریبا دو کیلومتر طول دارد. این پارک آبی با فضایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر یکی از بزرگترین پارک‌های آبی روباز در غرب تهران است. البته به جز تفریحات و خدمات ساحلی این مجموعه نیز چند سرسره آبی برای مهیج‌تر شدن تفریحات پارک وجود دارد. 

آدرس پارک آبی اکباتان: شهرک اکباتان، فاز ۳، پشت بلوک E

شماره تلفن: ۴۴۶۶۷۶۸۱-۰۲۱

برای اطلاع یافتن از آخرین تغییر سانس‌ها و قیمت بلیط لطفا قبل از مراجعه با مسئولین مجموعه تماس بگیرید.

پارک آبی اکباتان

پارک آبی افق هلان تهران

در شمال شرق تهران مجموعه تفریحی و پارک آبی افق هلان به عنوان یک مجموعه سرپوشیده در حال فعالیت است. بهترین خدمات این پارک را می‌توان خدمات ماساژ آن در نظر گرفت هر چند که سرسره‌های این پارک نیز یکی از اصلی‌ترین دلایلی هستند که افق هلان را به عنوان یک پارک آبی در تهران در نظر می‌گیرند. از امکانات دیگر پارک آبی افق هلان تهران می‌توان به استخرهای مخصوص بزرگسالان و استخر مجزا کودکان، حوضچه‌ آب سرد، سونا بخار و سونا خشک، جکوزی، دسترسی خوب به پارکینگ و بوفه آن نیز اشاره کرد.

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت بلیط پارک آبی افق هلان با شماره : ۷۷۳۱۳۱۲۳-۰۲۱ تمام بگیرید.

پارک آبی افق هلان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر و جمعه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ دارای سانس مخصوص بانوان است .

همچنین در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا ساعت ۲۳:۳۰ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۳:۳۰ دارای سانس آقایان است. 

آدرس پارک آبی افق هلان: تهران، حکیمیه، سازمان آب، ۱۵متری شیرازی، پلاک ۸، مجموعه پارک آبی افق هلان

پارک آبی افق هلان

پارک آبی دهکده آبی پارس تهران

پارک آبی قصر آبی پارس تهران در گرمدره واقع شده است. این پارک آبی سرپوشیده است و دارای فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع است. وسایل تفریحی در پارک آبی قصر آبی پارس بیشتر برای نوجوانان و جوانان هیجان دارد ولی همچنین دارای امکانات مناسبی مانند تونل مه، سونا بخار و سونا خشک، استخر ورزش در آب، جکوزی و سالن بدنسازی است.

سانس بانوان پارک آبی دهکده آبی پارس گرمدره: شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۸

سانس آقایان پارک آبی دهکده آبی پارس گرمدره: شنبه، یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۹ الی ۲ بامداد، دوشنبه و جمعه از ساعت ۸ الی ۲۴، چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۳ بامداد، پنجشنبه از ساعت ۱۹ الی ۴ بامداد

آدرس: کیلومتر۲۲ اتوبان تهران-کرج، روبروی ایستگاه متروی گرمدره، خیابان شهدا

دهکده آبی پارس

تفریحات آبی در سواحل تهران | تجربه باکیفیت و امن در اقامتگاه‌های اتاقک

در این مقاله برای شما بهترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی را با امکانات و خدمات ارائه دهنده معرفی کردیم. لطفا قبل از ورود به هر پارک آبی با مجموعه تماس بگیرید و از دایربودن سانس‌ها و قیمت بلیط اطمینان حاصل کنید، تمام قوانین مربوط به مجموعه‌ای که در آن هستید را رعایت کنید و به یاد داشته باشید این قوانین نه‌تنها برای سلامتی شما بلکه برای حفظ ایمنی و سلامت دیگر افراد حاضر در مجموعه در نظر گرفته شده است. امیدواریم که در این پارک‌های آبی روزی مفرح و هیجان‌انگیز را سپری کنید. 

اگر دوست دارید، در فضایی اختصاصی با دوستان یا خانواده‌تان تعطیلات آخر هفته را سپری کنید، می‌توانید با یک ساعت رانندگی به اقامتگاه‌ها یا ویلاهای استخردار اطراف تهران بروید و تجربه‌‌ای به‌یادماندنی داشته باشید. فقط کافی‌ است اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده و به‌راحتی رزروش کنید. اتاقک تا انتهای اقامت شما در کنارتان است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نیوشا امینیان

قلم و سفر جهانم رو شکل دادن و من رو به دنیای نویسندگی آوردن. گاهی نجوم درس می‌دم و اوقاتی رو صرف نقاشی می‌کنم. در ذهن من، با نوشتن هر کلمه، روحی در وجودش دمیده می‌شه و تا همیشه زنده نگهش می‌داره. با کلماتی لبریز از روح زندگی، از زیباترین مقاصد سفر، بیشتر بدونید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا