میزبان

میزبان شوید | مزایای میزبانی در اتاقک

مزایای میزبانی در اتاقک

مزایای میزبانی در اتاقک
عکس از اتاقک

اتاقک سامانه آنلاین اجاره اقامتگاه است و  وظیفه آن برقراری ارتباط بین دو گروه از افراد است، افرادی که می‌خواهند اقامتگاهشان را اجاره دهند و افرادی که برای سفرشان دنبال اقامتگاه مناسب‌اند. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار اقامتگاه فعال روی سایت و اپلیکیشن اتاقک قرار دارد و مهمان‌ها با توجه به معیارهای خود می‌توانند اقامتگاه مورد علاقه‌شان را از بین آن‌ها انتخاب کنند.

میزبان‌های اتاقک از امتیازهای زیادی مثل افزایش درآمد، ثبت و تبلیغ رایگان اقامتگاه و صرفه‌جویی در زمان و هزینه برخوردارند که در این مطلب به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

عکس از اتاقک

۱. افزایش درآمد

در حال حاضر میزبان‌های زیادی با اجاره روزانه آپارتمان و خانه‌ مبله‌شان از طریق اتاقک به افزایش درآمدشان کمک می‌کنند. روزانه تعداد زیادی مسافر از سایت و اپلیکیشن اتاقک را می‌بینند و اقامتگاه‌های موجود را بررسی می‌کنند. اقامتگاهتان در طول روز بارها توسط مهمان‌های ما دیده می‌شود و شانس انتخاب آن افزایش پیدا می‌کند.

میزبان‌ها می‌توانند با رعایت چند نکته ابتدایی مثل تهیه عکس‌های خوب و باکیفیت، تمیز نگه داشتن اقامتگاه و تامین امکانات مورد نیاز مهمان‌ها به یکی از میزبان‌های برتر و محبوب اتاقک تبدیل شوند و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشند.

عکس از اتاقک

۲. ثبت و تبلیغ رایگان اقامتگاه

شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه در اتاقک عضو شوید و مشخصات اقامتگاهتان را در آن ثبت کنید. دیدن شرایط موجود در اقامتگاه از طریق عکس‌ها و بررسی امکانات آن به مهمان‌ها کمک می‌کند تا راحت‌تر تصمیم بگیرند و واحد مورد نظرشان را انتخاب کنند. 

همچنین اتاقک به منظور کمک به میزبان‌ها، اقامتگاه‌های موجود در سایت را به‌صورت دوره‌ای در شبکه‌های اجتماعی‌اش تبلیغ می‌کند. این تبلیغ‌ها در بیشتر دیده شدن اقامتگاه شما و کمک به فروش بیشتر موثر است.

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی
عکس از اتاقک

۳. صرفه‌جویی در زمان و هزینه

امروزه استفاده از اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های هوشمند سبک زندگی ما را تغییر داده‌ است. سرعت این تغییرها روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و به ما در راحت شدن کارهای روزمره کمک زیادی می‌کند.

اتاقک یکی از این سامانه‌هاست که فرایند رزرو اقامتگاه را برای مهمان‌ها و میزبان‌ها آسان کرده‌ است. میزبان‌ها با استفاده از اتاقک زمان زیادی برای جذب مهمان به روش‌های سنتی صرف نمی‌کنند و تمام فرآیند پذیرش مهمان به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

همچنین با تبلیغ رایگان اقامتگاه در سامانه اتاقک و شبکه‌های اجتماعی آن نیازی به صرف هزینه برای ثبت آگهی نیست.

عکس از اتاقک

۴. استفاده از مشاوره کارشناسان اتاقک

کارشناس‌های با تجربه اتاقک می‌توانند در جذب بیشتر مهمان‌های بالقوه اتاقک به شما کمک کنند. آن‌ها در همه زمینه‌ها مثل چگونگی تهیه تصویرهای جذاب و گویا از اقامتگاه تا قیمت‌گذاری شما را راهنمایی می‌کنند. با رعایت نکته‌های پیشنهادی آن‌ها می‌توانید درآمدتان را افزایش دهید و به یکی از میزبانان برتر اتاقک تبدیل شوید.

عکس از اتاقک

۵. تنظیم زمان فعالیت اقامتگاه

شما می‌توانید اقامتگاهتان را با توجه به اینکه حضور یا عدم حضور مهمان در آن فعال یا غیر فعال کنید. 

به راحتی منزل مسکونی یا ویلای مبله خود در شهرهای دیگر را در اتاقک ثبت کنید و زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید در سامانه فعالش کنید و اجاره‌اش دهید.

عکس از اتاقک

۶. آشنایی با افراد جدید

شما می‌توانید با پذیرش مهمان‌ در اقامتگاهتان با افراد جدید، فرهنگ اقوام مختلف و آداب‌و‌رسوم آن‌ها آشنا شوید و دوستانی از سراسر ایران پیدا کنید. 

ما از مهمان‌ها داستان‌های جالبی از آشنایی با مردم شهرها و قومیت‌های دیگر می‌شنویم. این آشنایی‌ها زمینه‌ای برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ و آداب‌و‌رسوم شهرهای مختلف کشورمان است.

عکس از اتاقک

۷. کنترل اطلاعات و امکان ویرایش

اطلاعات اقامتگاه از جمله قیمت آن تحت کنترل شماست. میزبان در هنگام ثبت نام در اتاقک امکانات و شرایط موجود در اقامتگاه و همچنین قیمت مورد نظر خود را وارد می‌کند. بعد از شروع فعالیت امکان ویرایش اطلاعات و قیمت برای میزبان‌ها وجود داشته و میزبان کنترل کامل بر روی صفحه اقامتگاهش دارد.

بنابراین شما می‌توانید همیشه اطلاعات خود را به‌روز نگه داشته و کوچک‌ترین تغییرها را به اطلاع مهمان‌ها برسانید.

عکس از اتاقک

۸. مهمان‌های تایید شده

میزبان‌ها معمولا در مورد مهمان‌هایی که به اقامتگاهشان می‌آیند نگران‌اند. مهمان‌های اتاقک همگی ملزم به ارائه مدارک شناسایی و محرمیت‌اند. بعد از تایید مدارک توسط کارشناس‌های ما، مهمان‌ها به مراحل بعدی رزرو و نهایی شدن آن هدایت می‌شوند.

عکس از اتاقک

سخن آخر

اتاقک با هدف رشد و با انگیزه افزایش درآمد میزبان‌ها به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا کیفیت خدمت رسانی به کاربرانش را افزایش دهد. شما هم به راحتی یکی از میزبانان ما باشید و از مزایای میزبانی در اتاقک بهره‌مند شوید.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

5/5 - (4 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *