سفرگردی با اتاقک

بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان برای استراحت یا تفریح

۱- نزدیک‌ترین شهرک‌های کردان به تهران کدام‌اند؟

شهرک الهیه و افشاریه در نزدیکی تهران قرار دارند. برای رفتن به آن‌ها از تهران، به کمتر از ۲ ساعت زمان نیاز دارید. شهرک حمیدیه هم در فاصله یک ساعتی از کردان است و طرفداران زیادی دارد.

۲- ویلاهای لوکس و استخردار کردان در کدام نواحی قابل دسترس‌اند؟

شهرک‌های مختلف کردان دارای ویلاهایی لوکس و استخردارند. اما کوهسار در نزدیکی کردان و دو شهرک الهیه و افشاریه از پرطرفدارترین‌ها در این زمینه‌اند.

۳- بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان از نظر قیمت کدامند؟

شهرک کوی بهروز در کردان، دارای ویلاهایی با تنوع بسیار زیاد است. برای اجاره و خرید مواردی با قیمت‌های مناسب‌تر، می‌توانید راهی شهرک کوی بهروز شوید.

 

این روزها که تهران و کرج حسابی شلوغ و آلوده‌اند، لزوم وجود دسترسی به مکانی خوش‌آب‌وهوا برای مرخصی‌گرفتن از این همه هیاهوی شهری واقعاً لازم است. کردان یکی از بهترین نقاط نزدیک به تهران و کرج برای خرید یا اجاره ویلا است. در سال‌های اخیر هم حسابی مشهور شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روستای زیبا و پاک فقط ۱۵ کیلومتر از کرج فاصله دارد و در حوالی ۶۰کیلومتری تهران است. در این مقاله از بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان برایتان می‌گوییم.

بهترین مناطق ویلایی در کردان؛ ارزشمند برای سرمایه‌گذاری و اقامت

کردان با آن هوای خوب و زیبایی‌های طبیعی، چند سالی است که مهمان تهرانی‌ها و کرجی‌ها شده و پر است از ویلاهای رنگارنگ. برخی از مناطق آن، گزینه‌های جذاب‌تری برای ساخت‌وساز هستند و رونق بیشتری هم گرفته‌اند. ویلاسازی در برخی از نقاط خوش‌آب‌وهوای کردان، آن‌چنان گسترش پیدا کرده که به نواحی و مناطقی لوکس و گران تبدیل شده‌اند. در ادامه، تعدادی از بهترین مناطق ویلایی در کردان را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مناطق ویلایی در کردان

آغشت

اگر به دنبال منطقه‌ای با هوای فوق‌العاده پاک هستید و دوست دارید که از زیبایی و آرامش محیطی تمیز و زیبا لذت ببرید، آغشت بهترین گزینه است. در سال‌های اخیر، طرفداران اقامت در آغشت، حتی برای زندگی دائمی هم زیاد شده است. این استقبال باعث شده که ارزش ویلاها و خانه‌های جدید و حتی قدیمی در این منطقه کردان بالا برود و رشد خوبی داشته باشد. اگر قصد زندگی، خرید ویلا یا حتی اجاره روزانه در آغشت را دارید، این شهرک گزینه خوبی خواهد بود. امکانات این منطقه هم مطلوب است و دسترسی به آب و گاز وجود دارد.

تهران‌دشت

تهران‌دشت از نواحی لوکس کردان به‌حساب می‌آید. امکانات رفاهی مختلفی در این منطقه وجود دارد و ویژگی شاخص آن، وجود بافت جدید و لوکس در آن، در کنار حفظ ساختمان‌ها و ویلاهای قدیمی است. برای اقامت در مکانی با هوای پاک، خانه‌های زیبا و حس صمیمیت روستا، تهران‌دشت را در نظر داشته باشید. تلفیق بافت قدیمی و لوکس در کنار هم، حال‌وهوای خاصی به این بخش از کردان داده است.

سهیلیه

سهیلیه در حوالی و نزدیکی کردان قرار دارد. با این حال، به‌راحتی می‌توانید به آن‌جا دسترسی داشته باشید و تقریباً آن را در خود کردان در نظر می‌گیریم. سهیلیه هم آرامش و هوای پاک را به عنوان مهم‌ترین شاخصه‌هایش معرفی می‌کند. اگر قصد ویلاسازی داشته باشید یا دلتان بخواهد که در ویلاهای آن برای مدتی محدود اقامت کنید، انتخاب خوبی خواهد بود.

باغبان کلاچی

اگر دلتان می‌خواهد که در روستایی زیبا اقامت کنید و در عین حال، از شلوغی ورود ساکنان شهر به روستان هم خوشتان نمی‌آید، باغبان کلاچی را انتخاب کنید. این ناحیه از کردان به‌شدت زیبا است و طبیعت کم‌نظیری دارد. هوای پاک آن هم نیازی به تعریف و تمجید ندارد. کافی است، یک‌بار به آنجا سر بزنید تا تفاوت استشمام هوا و کیفیت تنفس در تهران را با آنجا مقایسه کنید. باغبان کلاچی آرام و زیبا است و می‌تواند بهترین نقطه کردان برای اقامت باشد.

چلنگدار

در جست‌وجوی بهترین مناطق ویلایی در کردان به یکی از جذاب‌ترین نقاط یعنی چلنگدار می‌رسیم. در اینجا، بافت جغرافیایی از تمام نقاط کردان، سرسبزتر و خاص‌تر است. در چلنگدار رودهای خروشانی جریان دارند و دشت‌های سبز و درختانی بلند و قدیمی دارد. برای ساخت و خرید ویلا، حتماً نیم‌نگاهی به این منطقه از کردان داشته باشید و بدانید که از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

بانو صحرا

بانوصحرا فقط منطقه‌ای زیبا با هوای تمیز و دل‌چسب نیست، از نقطه‌نظر تاریخی هم ارزش این منطقه از کردان بسیار زیاد است. قدمت بانوصحرا به دوران صفویه بازمی‌گردد و در آن آثار تاریخی هم وجود دارند. پلی قدیمی در بانوصحرا دیده می‌شود که قدمتش به همان دوران صفوی بازمی‌گردد. این منطقه از کردان هم بسیار زیباست و هوایی پاک دارد.

ولیان

ولیان از مناطق پررفت‌وآمدتر کردان است. شمار ویلاهایی با ابعاد و اندازه‌های بزرگ در ولیان روز به روز بیشتر می‌شود. موارد لوکس و گران‌قیمت متنوعی هم در این ناحیه از کردان به‌چشم می‌خورند. اگر قصد سرمایه‌گذاری و ویلاسازی دارید، خرید و ساخت در ولیان، چشم‌انداز پررونقی از سودآوری را مقابل شما قرار می‌دهد.

سرخاب

اگر دلتان پر می‌کشد که در مکانی با هوای خوش، درختان و باغ‌های فراوان و رودخانه‌ای زلال زندگی یا تفریح کنید، سرخاب را به‌خاطر بسپارید. سرخاب هم از نواحی پرطرفدار کردان است که این روزها، نظر سرمایه‌گذاران و خریداران را هم به خود معطوف کرده است. سرخاب پر است از ویلاها و ساختمان‌های جدید و شیک. باغ‌های سرسبز و قدیمی سرخاب از دلایل اصلی رونق و زیبایی آن هستند.

ویلاهای استخردار و پرطرفدار کردان؛ تنوع و نزدیکی به تهران

اگر قصد دارید که در ویلایی ساکن شوید که استخر دارد و در منطقه‌ای زیبا واقع شده، باید با بهترین مناطق کردان آشنا شوید. برای تفریح، اجاره ویلا یا هر اقدام دیگری هم لازم است که نقاط پرطرفدار و خوش‌آب‌وهوای کردان را بشناسید. در ادامه، به نقاطی اشاره می‌کنیم که در آن‌ها، ویلاهایی استخردار و جذاب وجود دارد.

ویلاهای استخردار و پرطرفدار کردان

کوهسار

کوهسار با کردان در پیوند و ارتباطی تنگاتنگ قرار دارد و رود کردان از میان هردو می‌گذرد. کوهسار به‌شدت سرسبز است و هوای خوشی دارد. دیدنی‌های مختلف از جمله آبشار سیرود در آن هم باعث شده که محبوب‌تر از نقاط مختلف کردان باشد. ویلاهای بسیار مجللی در کوهسار ساخته شده که مجهز به استخر هستند. در سال‌های اخیر، انواع گوناگونی از ویلاهای استخردار در کوهسار ساخته شده که همگی لوکس محسوب نمی‌شوند و امکان خرید و اجاره را برای طیف وسیعی از افراد فراهم می‌کنند.

شهرک افشاریه

برخی از افراد علاقه زیادی به خرید و اجاره ویلا در کردان دارند، اما نسبت به امنیت منطقه دچار تردید هستند. شهرک افشاریه بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم به این افراد داشته باشیم. در این شهرک، نگهبانی ۲۴ساعته وجود دارد و خلوت است. در واقع، در افشاریه، با ازدحام جمعیت در آخرهفته‌ها روبه‌رو نیستید و می‌توانید از ویلاهای استخردار آن در محیطی آرام، زیبا و امن استفاده کنید.

شهرک الهیه

دسترسی به شهرک الهیه بسیار راحت است. در واقع، این شهرک از باقی موارد به تهران نزدیک‌تر است. تنوع ویلاهای استخردار در آن هم کم نیست و از همین رو، با بودجه‌ها و سلایق مختلف می‌توانید اقدام به خرید و اجاره ویلا کنید. نزدیک‌بودن الهیه به تهران باعث شده که پرترددتر از هم‌تایان خود در شهرک‌های دیگر کردان باشد.

بهترین شهرک‌های ویلایی کردان؛ هوای خوب، تنوع و امنیت

حالا که طرفداران کردان روز به روز، بیشتر می‌شود، باید با بهترین نقاط آن آشنا شوید. خرید و اجاره ویلای مناسب در یکی از شهرک‌های این منطقه می‌تواند هم فال باشد و هم تماشا. کردان زیباست، هوای خوشی دارد، پرطرفدار است و جای رشد زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد. در ادامه، از بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان برایتان می‌گوییم.

بهترین شهرک‌های ویلایی کردان

چهارباغ

برای اجاره ویلا یا خرید می‌توانید راهی چهارباغ کردان شوید. این شهرک از شمال به اتوبان تهران-قزوین می‌رسد. فاصله‌اش از تهران هم زیاد نیست. برای رفتن به چهارباغ از تهران باید در حدود یک ساعت رانندگی کنید. فاصله چهارباغ زیبا و خوش‌آب‌وهوا تا کرج هم اندک و در حدود ۳۰ دقیقه است. این یعنی با یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان روبه‌رو هستید.

شهرک افشاریه

افشاریه در نقطه جنوبی کردان واقع است و فاصله اندکی تا تهران دارد. همین موضوع از جمله عوامل جذب مشتریان ویلاهای آن است. با کمتر از ۲ ساعت رانندگی می‌توانید به این شهرک برسید و در ویلاهای لوکس و جذاب آن، اقامت کنید. افشاریه شهرکی مهندسی‌ساز است؛ یعنی اصول ساخت‌وساز در آن، به‌خوبی رعایت شده و امنیت خیلی خوبی هم دارد. وجود نگهبان دائمی در شهرک، جای ترس و تردید درباره امنیت، برای اقامت باقی نمی‌گذارد.

شهرک طاووسیه

طاووسیه صاحب تمام امکانات رفاهی برای اقامت هست و خیالتان را بابت امنیت هم راحت می‌کند. در این شهرک، ویلاهای لوکس بسیار زیادی ساخته شده و نزدیکی آن به شهرک افشاریه هم از مزایایش به‌شمار می‌رود. طاووسیه هوای خوشی دارد و به شما امکان گشت‌وگذار در طبیعت دل‌چسب را هم می‌دهد.

شهرک الهیه

الهیه هم از شهرک‌های نزدیک به تهران در کردان است. ویلاهای الهیه فقط شامل موارد آنچنان لوکس و گران نیستند و طیف وسیعی از انواع ویلاها در آنجا دیده می‌شوند. طبیعت کردان در ناحیه این شهرک هم بسیار زیباست و به افرادی با بودجه‌های مختلف برای خرید یا اجاره و تفریح، امکان لذت‌بردن از زیبایی و هوای کردان را می‌دهد.

شهرک حمیدیه

اگر به‌دنبال اجاره یا خرید ویلاهای کوچک و غیرلوکس باشید، شهرک حمیدیه گزینه خوبی است. در واقع، در حمیدیه هم ویلاهای بزرگ و بسیار مجهز ساخته شده‌اند و هم انواع ملک با قیمت‌های مناسب‌تر در آن، وجود دارد. با سلایق و سطوح مالی مختلف، امکان خرید و اجاره ویلا در شهرک حمیدیه فراهم است.

شهرک ویلایی کوی بهروز

این شهرک زیباست و هوای خوبی دارد. در عین حال، قیمت‌های اجاره و خرید ویلا در آن هم بسیار عجیب و زیاد نیست. نزدیکی شهرک کور بهروز به تهران از یک طرف و بهره‌مندی از امکاناتی مانند نگهبانی ۲۴ساعته هم از سوی دیگر باعث شده که حسابی پرطرفدار باشد. برای پیداکردن گزینه‌ای مناسب، کوی بهروز را هم در فهرست بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان قرار می‌گیرد.

شهرک جهان‌ویلا

جهان ویلا هم یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان است. علت اصلی آن هم وجود خیابان‌کشی‌های منظم، ویلاهای مهندسی‌ساز و آرامشی است که دارد. طبیعت و هوای حوالی شهرک هم که نیاز به تعریف ندارد. درختان این شهرک بزرگ و تنومندند و اکسیژن فراوانی راهی رگ‌های این منطقه از کردان می‌کنند.

شهرک کارینا

کارینا از زیباترین شهرک‌های تهراندشت در کردان است. هوای این شهرک بسیار خوش است و در آن، ویلاهای زیبایی با امکانات فراوان وجود دارد. این شهرک حالت خصوصی دارد و از نقطه‌نظر امنیت هم دارای موقعیت مطلوبی است. برای ورود به کارینا باید با مالکان شهرک، هماهنگی‌های لازم صورت بگیرید.

شهرک زعفرانیه

خانه‌ها و ویلاهای شهرک زعفرانیه امکانات کاملی از جمله آب، برق و گاز دارند. در این منطقه از کردان، ویلاها و خانه‌هایی با طیف‌های قیمتی مختلف و متنوع برای خرید و اجاره وجود دارد. برای همین، افرادی با سلایق و بودجه‌های مختلف در آن، رفت‌وآمد دارند. وجود فروشگاه‌های مختلف، زمین‌ها و باغ‌های کشاورزی و البته کلانتری هم از ویژگی‌های شاخص آن است. از این نظر، زعفرانیه هم در دسته بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان قرار می‌گیرد.

شهرک کوروش

شهرک کوروش در نزدیکی شهرک زعفرانیه است و یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان به‌حساب می‌آید. این شهرک آب‌وهوای خوشی دارد و در هر فصلی که به آن سر بزنید، شاهد طبیعتی دیدنی خواهید بود. این شهرک پر از ویلاهای سنددار و نگهبان‌هایی است که ۲۴ ساعته از امنیت آن مراقبت می‌کنند. شاید واضح‌ترین ویژگی کوروش، ساخت‌وساز اصولی و مهندسی‌شده ویلاهایش باشد.

با اتاقک، کردان و ویلاهایش را بیشتر بشناسید‍!

با شناسایی بهترین شهرک‌های ویلایی در کردان می‌توانید برای خرید یا اجاره به تصمیم‌های بهتری برسید. یکی از بهترین روش‌ها برای اجاره یا مروری بر موارد موجود در شهرک‌های کردان، سرزدن به سامانه اتاقک است. در اتاقک، امکان رزرو انواع اقامتگاه برایتان در شهرها و مناطق مختلف، از جمله کردان وجود دارد. برای اقامت در مکانی زیبا و خوش آب‌وهوا هم کردان را به‌خاطر داشته باشید. اگر تجربه‌ای از سکونت یا تفریح در این منطقه دارید، نظراتتان را با ما درمیان بگذارید. از تجربه‌هایتان برایمان می‌گویید؟

Rate this post
اتاقک

نیلوفر شهدوست

نیلوفر شهدوست هستم و نزدیک به یک دهه در دنیای محتوا گشت‌وگذار می‌کنم. حضور در بخش‌های مختلفش، با یادگیری، شناخت آدم‌ها و خلق ارتباطات برایم شیرین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا