خبرهای اتاقکیمیزبان

مسابقه بزرگ میزبان‌ها در اتاقک شروع شد

 با به‌روزرسانی جدید پنل میزبان‌ها و اضافه شدن داشبورد میزبان، تصمیم گرفتیم بین میزبان‌های اتاقک مسابقه‌ای برگزار کنیم. در این مسابقه میزبان‌های اتاقک با داشبورد جدید اتاقک بهتر آشنا می‌شوند و نحوه استفاده از آن را می‌آموزند. علاوه بر این میزبان‌ها در این مسیر و با انجام فعالیت‌هایی امتیازهای بیشتری کسب می‌کنند. امتیازهای جمع‌آوری شده در مسابقه میزبان منجر به افزایش درآمد آن‌ها و همچنین تجربه بهتر مهمان‌ها می‌شود.

مسابقه میزبان
عکس از گوگل

شرایط مسابقه

در این مسابقه میزبان یک هفته فرصت دارد تا با استفاده از پنل میزبانی و کمک گرفتن از داشبورد میزبان‌ها، امتیازهای اقامتگاه خود را افزایش دهد. با افزایش امتیاز، میزبان به فهرست قرعه‌کشی مسابقه اضافه می‌شود. هر ده امتیاز ۱ شانس اضافه برای میزبان است و با افزایش فعالیت و جمع کردن امتیازهای بیشتر شانس بردن جایزه افزایش می‌یابد. 

شرایط مسابقه
عکس از گوگل

را‌ه‌های افزایش امتیاز 

مهم‌ترین روش برای افزایش امتیاز در مسابقه میزبان، آنی کردن اقامتگاه است. اقامتگاه‌های آنی نیازی به تایید رزرو از سمت میزبان ندارند و مهمان بعد از انتخاب اقامتگاه و پرداخت مبلغ مربوطه رزرو را قطعی می‌کند. میزبان‌ها در شرایط آنی تقویم اقامتگاه خود را به‌روز نگه می‌دارند. این بروزرسانی شامل وضعیت پر یا خالی بودن اقامتگاه و قیمت هر روز است.

روش دوم افزایش امتیاز اعمال تخفیف روی اقامتگاه است. میزبان‌ از این به بعد می‌تواند به کمک پنل میزبانی روی اقامتگاه خود تخفیف قرار دهد. با اعمال تخفیف علاوه بر افزایش شانس برنده شدن در مسابقه میزبان، رزروهای بیشتری دریافت می‌کند و درآمد بالاتری خواهد داشت. سومین روش، کاهش قیمت پایه اقامتگاه است که باز هم تاثیر مستقیمی روی پیشرفت میزبان و رشد درآمد او دارد. چهارمین مورد افزایش پاسخ‌دهی به رزروهای ارسالی است. میزبان‌ها با پاسخ‌دهی به موقع از سردرگم شده مهمان‌ها جلوگیری می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کند بتوانند هرچه زودتر اقامتگاه مورد نظرشان را پیدا کنند. 

افزایش امتیاز میزبان
عکس از گوگل

جایزه‌ها

بعد از اتمام زمان مسابقه میزبان و جمع‌بندی امتیازها، به سه نفر از میزبان‌ها به قید قرعه جایزه نقدی پرداخت خواهد شد. به نفر اول دو میلیون و پانصد هزار تومان، نفر دوم یک میلیون و پانصد هزار تومان و به نفر سوم یک میلیون تومان به عنوان هدیه و برای قدردانی از تلاش‌ها و مهمان‌نوازیشان تعلق خواهد گرفت. 

جایزه مسابقه
عکس از گوگل

 

یک اتاقک پر از عیدی یک اتاقک پر از عیدی

زمان قرعه کشی

مسابقه از یکشنبه ۲۶ مرداد ماه شروع شده و تا یکشنبه ۲ شهریور ادامه خواهد داشت. قرعه‌کشی و اعلام برنده‌های مسابقه میزبان سه‌شنبه ۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد و به میزبان‌های برنده اطلاع رسانی می‌شود. 

قرعه‌کشی
عکس از گوگل
5/5 - (1 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *