چه جوری سفر برم؟نکات آموزشی سفر

نکاتی برای طرفدارهای سفرهای لوکس

سفر لوکس چیست؟

سفر لوکس یکی از انواع سبک سفر است که در دهه گذشته رشد زیادی داشته است. همانطور که از نام سفر لوکس برمی‌آید، این نوع سفر لوکس و تجملاتی است. اجزاء تشکیل‌دهند‌ه‌ سفر مانند مقصد، وسیله حمل‌ونقل، تفریحات، خوراکی‌ها و خرید‌های گران‌قیمت هستند. بیشتر مقاصد سفرهای لوکس در جهان ساحلی‌ و نزدیک به دریا قرار دارند، اما انتخاب شهرهای ساحلی به‌عنوان مقصد سفر لوکس یک قانون مدون نیست. شما می‌توانید سفرهایی پر از آسایش داشته باشید که از دریا دورند و مقصدشان شهرهای دیگر است. ما قصد داریم با نوشتن این مطلب توضیحاتی درباره سفرهای لوکس داخلی و خارجی به شما بدهیم. امیدواریم که لذت ببرید.

مقصد سفرهای مجلل در ایران کجاست؟

همان طور که گفته شد بسیاری از طرفداران سفرهای لوکس ترجیح می‌دهند که مقصد سفرشان در مجاورت دریا باشد. پس اگر شما هم جزو این دسته هستید، می‌توانید کیش و شهرهای ساحلی شمال ایران را انتخاب کنید. اما اگر جزو کسانی هستید که به بافت شهری علاقه بیشتری دارید می‌توانید به شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، تهران، تبریز، یزد و مشهد سفر کنید.

مقصد سفرهای مجلل در ایران کجاست؟

مقاصد سفرهای خارجی

لوکس‌ترین مقاصد سفرهای خارجی بهترین تجربه‌ها را برایتان فراهم می‌سازند. تجربیاتی مانند خدمات لوکس و خصوصی، غذاهای لذیذ در محیط و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز که هر کدام به تنهایی می‌تواند لذت وافری ایجاد کند. به طور کلی زمانی که پول اهمیت نداشته باشد، تمام دنیا می‌تواند به مقصد لوکس شما تبدیل شود. اما محبوب‌ترین مقاصد لوکس خارجی را می‌توان به جزایر قناری، جزایر جنوب فرانسه، آفریقا، ژاپن و جزایر آمریکا جنوبی اشاره کرد.

در سفرهای لوکس کجا اقامت کنیم؟

یکی از مواردی که باعث تجملاتی شدن سفر می‌شود اقامتگاهی است که روزهای سفر را در آن سپری می‌کنید. پس اگر قصد تجربه کردن سفری لوکس را دارید و مقصد لوکس خود را انتخاب کرده‌اید، حالا وقت آن است که یک ویلاهای لوکس یا هتل‌های ۵ ستاره برای اقامت انتخاب کنید. هتل‌های گران‌قیمت و مجلل زیادی در شهرهای مختلف ایران وجود دارند که بعضی‌هایشان فضایی مدرن و بعضی‌های دیگر فضایی اشرافی دارند. مثلاً در شهرهای تاریخی مانند یزد، اصفهان و شیراز می‌توانید هتل‌هایی را با فضاهای باشکوه آنتیک انتخاب کنید و در شهرهایی مانند تهران، مشهد و کیش می‌توانید به هتل‌های مجهزی با فضاهای مجلل امروزی بروید.

در سفرهای لوکس کجا اقامت کنیم؟

با چه وسیله‌ای به مقاصد لوکس برویم؟

یکی دیگر از بخش‌های تشکیل‌دهنده سفر وسیله نقلیه‌ای است که با آن سفر می‌کنید. برای داشتن سفری لوکس می‌توانید با هواپیما رفت و آمد کنید و اگر دلتان می‌خواهد که سفرتان خیلی به‌یادماندنی باشد می‌‌توانید بلیطی از نوع بیزینس کلاس بگیرید.

این روزها قطارهای لوکسی وارد ایران شده‌اند که ظاهری مجلل و خدماتی متنوع و باکیفیت دارند. اگر تصمیم گرفتید که به سفری لوکس داشته باشید می‌توانید با این قطارها آغازش کنید.

با چه وسیله‌ای به مقاصد لوکس برویم؟
عکس از گوگل

در سفرهای مجلل چه غذایی بخوریم؟

اگر در سفرتان به هتل می‌روید احتمالاً هتل لوکسی که انتخاب کرده‌اید همه وعده‌های غذایی را با بهترین کیفیت و تنوع زیاد در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر دوست داشتید غذاهای محلی شهر مقصدتان را امتحان کنید، می‌توانید معروف‌ترین رستوران‌های آن شهر را از طریق جستجو کردن در اینترنت و پرس‌وجو پیدا کنید و وعده‌ای که دوست دارید را در آنجا نوش جان کنید. اگر در ویلا اقامت می‌کنید هم به شما رفتن به رستوران‌های باکیفیت و درجه یک را پیشنهاد می‌کنیم که با یک جستجوی اینترنتی ساده یا گفتگو با ساکنان منطقه می‌توانید پیدایشان کنید.

رستوران لاکچری
عکس از گوگل

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای اتاقک

5/5 - (3 امتیاز)

اتاقک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *