جنوب

درگهان کجاست + معرفی مراکز خرید به‌همراه لوکیشن

همه آن‌هایی که اهل خریدِ به‌قیمت و دیدن چندین مغازه برای پیدا کردن بهترین لباس و کفش و کیف هستند، بازارهای درگهان قشم را انتخاب می‌کنند. قشم خودش منبع خرید اجناس خارجی است، حالا یک منطقه آمده، راسته‌ای از بازارها و پاساژهایی را راه‌اندازی کرده که تبدیل شده به شهر خرید از هر کجای ایران که حتی توریست‌های خارجی هم به مراکز خرید آن سر می‌زنند. همه می‌گویند درگهان قشم رفته‌ام برای خرید اما تابه‌حال شده از خودتان بپرسد درگهان قشم کجاست؟ چه پاساژهایی دارد؟ آیا درگهان غیر از خرید، جای دیدنی هم دارد؟ باتوجه‌به حجم بالای سفر به این شهر، در این مقاله ازاتاقک به معرفی درگهان و بازارهایش می‌پردازیم و در انتها می‌گوییم بعد از بازدید از جاهای دیدنی درگهان کجا اقامت کنید.

درگهان کجاست؟

درگهان یکی از شهرهای ساحلی جزیره قشم است که در قسمت شمال شرقی جزیره قرار گرفته و به بازارهایش معروف است. البته شاید ندانید که درگهان در اصل یکی از شهرهای استان هرمزگان در منطقه جنوبی ایران است. در واقع، درگهان یکی از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است و در حدود ۲۰ کیلومتری آن قرار دارد. این شهر جذاب با آن آب‌وهوای گرم و آفتابی‌اش از شمال با خلیج فارس، از جنوب با گیاهدان، از شرق با هُلُر و از غرب با کووه‌یی همسایه است.

درگهان تا قبل از سال ۱۳۸۵، روستایی بود که مردمانی خون‌گرم و ساده در آن زندگی می‌کردند. بعد از مدت‌ها این شهر بندری به یکی از پایگاه‌های اصلی تجارت و بازرگانی شهرستان قشم تبدیل شد و حالا جاهای دیدنی و تفریحات درگهان به‌کنار، شما در سفر به این شهر با مراکز خریدی روبرو هستید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را زیر ۳ دقیقه برای شما فراهم می‌کنند.

حالا بازار درگهان جوری سر زبان‌ها افتاده که خیلی از مردم با هواپیما تا قشم می‌روند تا از بازارهای این شهر خرید کنند. خوبی ماجرا اینجاست که از بازار قدیم درگهان که در گوشه شمال شرقی درگهان ریشه دوانده تا قشم حدود ۴۳ کیلومتر است و اگر بخواهید با ماشین بروید، فقط حدود ۲۶ دقیقه در راه‌ هستید.

عکس از گوگل‌مپ
تصویر از گوگل‌مپ برداشته شده و عکاسی توسط محمد رسایی بوده.

لوکیشن درگهان روی گوگل‌مپ

معرفی بازارهای درگهان قشم

بازارهای درگهان قشم بهشت گمشده عاشقان خرید است. اگر خرید کردن حالتان را خوب می‌کند و باعث می‌شود خستگی از تنتان در برود، باید این معرفی بازارهای درگهان قشم را به چشم جان ببینید و با دقت بخوانید چون قرار است در بین رقابت تنگاتنگ بازارهای درگهان، بهترین کالاها را بخرید.

درگهان قشم

بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان هم که از اسمش پیداست، از جمله اولین بازارهای شهر درگهان است که در آن کالاهای مختلفی از لباس و کیف و کفش گرفته تا لوازم آرایشی به فروش می‌رسد. یکی از مزایای این بازار، مغازه‌هایی هستند که فروش عمده دارند، بنابراین اگر در شهر خودتان مغازه دارید، بازار قدیم بهترین جا برای خرید عمده لباس است.

آدرس بازار قدیم درگهان

جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب.

ساعت کاری بازار از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ است.

مرکز خرید نخل

چیزی که در اولین نگاه توجه شما را جلب می‌کند، سبک جالب معماری مرکز خرید نخل است. در این مرکز خرید می‌توانید علاوه‌بر لباس و کیف و کفش، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن هم بخرید.

آدرس مرکز خرید نخل

جزیره قشم، درگهان، جاده ساحلی.

ساعت کار مرکز خرید از ۹ صبح تا ۱۶.

مرکز خرید دودلفین درگهان

مرکز خرید دودلفین که در نزدیکی میدان انقلاب و در خیابان ناخدا قرار گرفته یکی دیگر از بازارهای درگهان است. اگر سردرگم شده‌اید که از درگهان چی بخرم؟ بهتر است سری به این بازار پُرجنب‌وجوش بزنید قطعا چیزهای جذابی برای خرید پیدا می‌کنید. دودلفین در سال ۱۳۸۷ افتاح شده و زیربنایی حدود ۲۰۰۰ متر دارد.

آدرس مرکز خرید دودولفین درگهان

جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا.

ساعت کاری مرکز خرید از ۹ صبح تا ۲۱ است.

مرکز خرید زمرد

مرکز خرید زمرد درگهان را مردم با مغازه‌های بزرگ شلوار جین می‌شناسند. هر کسی که شلوار جین بخواهد یک‌راست سراغ این مرکز خرید را می‌گیرد. مغازه‌های این پاساژ تنوع بالایی از شلوار جین زنانه و مردانه و بچگانه دارند و مطمئنم دست خالی از زمرد بیرون نمی‌روید.

آدرس مرکز خرید زمرد

جزیره قشم، درگهان، بین خیابان ناخدا و میدان انقلاب.

ساعت کاری مرکز خرید از ۹ صبح تا ۲۲ است.

مرکز خرید مروارید

مرکز خرید مروارید فقط چند دقیقه با مرکز خرید دودلفین فاصله دارد. اینجا رستورانی سنتی هست که ظهرها و شب‌ها بوی غذایش در لابه‌لای مغازه‌ها و جمعیت می‌پیچد. مرکز خرید مروارید در ۲ طبقه ساخته شده و محل مناسبی برای خرید لباس، کیف و کفش و لوازم آرایشی است.

آدرس مرکز خرید مروارید

جزیره قشم، درگهان، بین خیابان ناخدا و میدان انقلاب.

ساعت کاری مرکز خرید از ۹:۳۰ صبح تا ۱۴ و از ۱۷ تا ۲۳:۳۰ است.

بازار دریا

بازار دریا بورس لباس کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زنانه و مردانه، کفش و حتی لوازم خانگی است. این بازار ۱۵۳۰ غرفه دارد و در ۲ طبقه ساخته شده است. طبقه اول بازار دریا برای مردم محلی و گردشگرهایی که برای خرید می‌آیند جذاب‌تر است.

آدرس بازار دریا

جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب.

ساعت کاری بازار از ۹ صبح تا ۲۲ است.

مجتمع تجاری تفریحی نور

مجتمع تفریحی و تجاری نور درست روبه‌روی مرکز خرید دودلفین قرار گرفته و با یک راه هوایی هیجان‌انگیز به این مرکز خرید متصل می‌شود. نور بورس لباس بزرگسال و کودک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی لوازم خانگی است.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی نور

جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، روبه‌روی مرکز خرید دودلفین.

ساعت کاری مجتمع تجاری نور از ۹ صبح تا ۲۱ است.

مجتمع تجاری اطلس

مجتمع تجاری اطلس بورس کیف و کفش و چمدان است. خیلی از افرادی که زیاد سفر می‌کنند برای خرید چمدان به اطلس می‌روند. چون نه‌تنها چمدان‌های این پاساژ تنوع بسیار بالایی دارند، بلکه قیمتشان هم از جاهای دیگر پایین‌تر است.

آدرس مجتمع تجاری اطلس

جزیره قشم، درگهان، بین میدان انقلاب و خیابان ناخدا.

ساعت کاری مجتمع از ۹ صبح تا ۲۲ است.

مجتمع تجاری ایران زمین

یکی از خوبی‌های مجتمع تجاری ایران زمین، رستوران و مغازه‌هایی است که لباس ورزشی اورجینال می‌فروشند. ایران زمین از مراکز خرید دیگر درگهان کوچک‌تر است و بازدید و خرید از آن زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

آدرس مجتمع تجاری ایران زمین

جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب.

ساعت کاری مجتمع از ۹ صبح تا ۲۱ است.

مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف منبع سس و شکلات و خوراکی‌های خارجی است. اینجا ظاهری خوشمزه با طعم‌های مختلفی دارد که هوش از سرتان می‌برد.

آدرس مجتمع تجاری پرشین گلف

جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب.

ساعت کاری مجتمع از ۹ صبح تا ۲۲ است.

 از درگهان چی بخرم؟

حالا که می‌دانید درگهان کجاست و چه بازارهایی دارد، بهتر است برویم سر اصل مطلب، اینکه از درگهان چی بخرم؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتم، درگهان مثل بهشتی پُر وسایل متنوع و خوش‌قیمت برای دوست‌داران خرید است. تنوع کالاهایی که اینجا عرضه می‌شود را هیچ‌کجای ایران پیدا نمی‌کنید چون فقط در محدوده یکی از میدان‌های شهر حداقل ۳ تا پاساژ یا مرکز خرید هست که هر کدامشان تنوعی از جنس و طرح و رنگ دارند. اگر می‌خواهید بدانید از درگهان چی بخرید بهتر است در سفر به این شهر لیست زیر را همراه داشته باشید.

  • لباس زنانه؛
  • لباس مردانه؛
  • لباس بچه‌گانه؛
  • شلوار جین؛
  • لباس ورزشی؛
  • کفش رسمی، راحتی و ورزشی؛
  • کیف؛
  • چمدان؛
  • لوازم آرایشی و بهداشتی؛
  • عطر و ادکلن؛
  • خوراکی و تنقلات خارجی؛
  • لوازم دکوری؛
  • لوازم خانه.

بهترین زمان برای خرید از درگهان

برای تعیین بهترین زمان خرید از درگهان، باید ۲ موضوع مهم را در نظر داشته باشید. یکی اینکه آب‌وهوای درگهان قشم گرم است و به‌همین‌دلیل ممکن است برخی از فصل‌ها مثل تابستان برای سفر و خرید زمان مناسبی نباشد. دومین موضوع مهم اینکه، در مراکز خرید درگهان، حراج‌های دوره‌ای برگزار می‌شود که تخفیف جشنواره‌های آن باعث کاهش شدید قیمت‌ها خواهد شد.

حراجی‌های بازارهای درگهان معمولا اوایل ماه دی شروع می‌شود. البته در اردیبهشت هم باز بازارِ تخفیف داغ است و می‌توانید کالاهای مناسب فصل قبل یعنی پاییز و زمستان را با قیمتی مناسب بخرید. اما از آن طرف، فروردین که اوج سفرهای نوروزی است، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند، پس بهتر است این ماه را برای خرید از درگهان انتخاب نکنید چون قرار است هزینه بالاتری بپردازید.

جاهای دیدنی و تفریحات درگهان و اطراف آن

درگهان که فقط برای خرید ساخته نشده، اینجا جاهای دیدنی زیادی دارد که باید حتما از آن‌‌ها بازدید کنید. پس چند روزی را برای خرید و چند روز دیگر را برای گردش و تفریح کنار بگذارید.

دره ستارگان

دره ستارگان قشم یکی از شاهکارهای دست طبیعت و یکی از پُرطرفدارترین ژئوسایت‌ها در ژئوپارک جزیره قشم است. مردم محلی به این دره، «استار افتیده» یا «استاله کفته» هم می‌گویند که به‌معنی «ستاره افتاده» است. بومی‌های منطقه معتقدند که این دره از برخورد شهاب‌سنگی شکل گرفته و بعد از سال‌ها فرسایش به این شکل درآمده است.

اما واقعیت این است که این دره زیبا در اثر فرایند ناهمگن عوامل فرسایشی مانند باد، آب و فشارهای وزنی در طبقه‌های مختلف زمین این منطقه بوجود آمده است. بعضی از مردم می‌گویند که شب‌ها صداهای عجیب‌وغریبی از دره می‌شنوند و همین موضوع باعث شده بعضی‌ها تصور کنند دره ستارگان جن دارد.

دره ستارگان

آدرس دره ستارگان

جزیره قشم، روستای برکه‌خلف.

لوکیشن دره ستارگان روی گوگل‌مپ

قلعه پرتغالی‌ها

قلعه پرتغالی‌ها قلعه‌ای تاریخی مربوط به دوران صفویه و یکی از بزرگ‌ترین بقایایی است که به دوران استعمار پرتغالی‌ها در جنوب ایران اشاره دارد. جالب اینجاست که ساخت قلعه حدود ۳۰ سال زمان برده و مرکز فرماندهی پرتغالی‌های در محدوده خلیج فارس بوده است. نظامیان پرتغالی، نزدیک به ۱۱۰ سال در جنوب ایران بودند و به‌خاطر همین مدت زمان طولانی اقامتشان در این منطقه، قلعه را برای کارهای تجاری و اقتصادی خودشان در دست گرفتند.

قلعه پرتغالی‌‌ها

آدرس قلعه پرتغالی‌ها

جزیره قشم، بلوار ژئوپارک.

لوکیشن قلعه پرتغالی‌ها روی گوگل‌مپ

ژئوپارک

در جزیره قشم به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و اکوسیستمی منحصربه‌فرد، ۳ اکوسیستم جنگل‌های حرا، بسترهای مرجانی و جنگل‌های بارانی وجود دارد که تنوع زیستی بالایی ایجاد کرده است. وسعت جنگل‌های جزیره قشم بیشتر از ۱۰۰ هزار هکتار است و در دل خود گونه‌های جانوری و گیاهی را در امنیت کامل نگهداری می‌کنند که شاید نتوان مشابه آن را جای دیگری از ایران دید. هدف از ایجاد ژئوپارک قشم، حافظت از همین گونه‌های نایاب و مهم جانوری و گیاهی است. پس اگر مسیرتان به ژئوپارک خورد، جان شما و جان گونه‌های جانوری و گیاهی اینجا.

ژئوپارک

آدرس ژئوپارک قشم

استان هرمزگان، جزیره قشم.

لوکیشن ژئوپارک قشم روی گوگل‌مپ

جزایر ناز

جزایر ناز یکی از پدیده‌های فوق‌العاده زیبا و از عجایب قشم است که توسط آب‌های نیلگون خلیج فارس احاطه شده و مانند مرواریدی سیاه در دل سنگ فیروزه می‌درخشد. اینجا اگر هم شناگر ماهری نباشید باز هم می‌توانید تنی به آب بزنید چون عمق آب خیلی کم است. البته بهترین کار احتیاط و همراه شدن با کسی است که شنا بلد باشد. یکی از لذت‌های وصف‌نشدنی سفر به جزایر ناز، پیاده‌روی در آب است. البته برای دیدن جزیره باید کمی منتظر جزر و مد دریا بمانید تا سکوی صخره‌ای آن سر از آب بیرون بیاورد و خودنمایی کند.

جزایر ناز

آدرس جزایر ناز

استان هرمزگان، جنوب‌شرقی جزیره قشم.

لوکیشن جزایر ناز روی گوگل‌مپ

قشم

قشم یکی از جزایر مهم خلیج‌ فارس است که به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران نیز شناخته شده و یکی از شهرهای استان هرمزگان است. در این جزیره جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که در کنار خرید از درگهان می‌تواند سفر خوبی را برای شما رقم بزند. از جمله جاهای دیدنی قشم می‌توانم به جنگل‌های حرا، خلیج فارس، جزایر ناز، غار نمکدان، دره ستاره‌ها، غار خربس، دلفین‌های آبی و تنگه چاهکوه اشاره کنم.

لوکیشن قشم روی گوگل‌مپ

لافت

روستای لافت در بخش مرکزی قشم قرار گرفته و از توابع دهستان سلخ است. از جمله جاهای دیدنی این روستا می‌توانم به موارد زیر اشاره کنم.

  • اکو موزه؛
  • اسکله باستانی؛
  • چاه‌های تلا؛
  • ساحل؛
  • نخلستان.

این روستا که در کرانه خلیج فارس قرار گرفته از قدیمی‌ترین روستا‌های ایران است که به بادگیرهایش معروف بوده و تماشای غروب خلیج از بالای پشت‌بام خانه‌های روستا مانند رویایی سرخ است.

لافت

آدرس لافت

جزیره قشم؛ بخش مرکزی، شمال‌غربی جزیره، دهستان سلخ.

لوکیشن لافت روی گوگل‌مپ

جزیره لارک

جزیره لارک با ۷۷ کیلومتر مربع مساحت یکی از جزایر استان هرمزگان است که به کوه‌های آتشفشانی مخروطی شکل خود شهرت پیدا کرده و فضایی خلوت و دنج برای کسانی است که دنبال ساعت‌ها آرامش هستند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که مردم از قشم به جزیره لارک می‌روند شنا در محیطی آرام و زیباست. اینجا فضایی خلوت و تمیز دارد و آب زلالش شما را به شنایی جانانه دعوت می‌کند.

جزیره لارک

آدرس جزیره لارک

استان هرمزگان، جنوب‌شرقی جزیره قشم.

لوکیشن جزیره لارک روی گوگل‌مپ

 بندر عباس

بندرعباس مرکز استان هرمزگان است که جزو کلان‌شهرهای جنوب کشور محسوب شده و خودش جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد. بندرعباس به‌عنوان یکی از بنادر اصلی واردات و صادرات ایران شناخته شده و امکانات منحصربه‌فردی برای پهلوگرفتن کشتی‌ها در این شهرستان وجود دارد.

بندرعباس

لوکیشن بندرعباس روی گوگل‌مپ

جزیره وارمی

وارمی جزیره‌ای کم‌ارتفاع و شنی در آب‌های فیروزه‌ای تنگه خوران است و درست میان جزیره قشم و بندر خمیر قرار گرفته است. این جزیره به‌دلیل ارتفاع پایینی که دارد در زمان مد، زیر آب پنهان شده و در زمان جزر، سر از آب بیرون می‌آورد. پس در ساعت‌های مشخصی می‌توانید برای بازدید از آن وارد خاک جزیره شوید.

شن‌های جزیره وارمی آنقدر تمیز است که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها پیاده‌روی کنید. علت این تمیزی نیز، شسته شدن شن‌ها در هر بار جزر و مد دریاست.

جزیره وارمی

آدرس جزیره وارمی

هرمزگان، شمال جزیره قشم.

لوکیشن جزیره وارمی روی گوگل‌مپ

جزیره هنگام

هنگام یکی از جزیره‌های کوچک و زیبایی است که در بخش جنوبی قشم و در میان دستان آبی خلیج فارس قرار گرفته است. این جزیره بومی بوده و سنت‌های قدیمی استان در آن بسیار دیده می‌شود. یکی از جذابیت‌ها و تفریحات اهالی و گردشگران، دیدن دلفین‌های بازیگوشی است که هر روز برای دیدن آدم‌ها و شگفتی‌های روی زمین به سطح آب می‌آیند.

از دیگر جاذبه‌های این جزیره می‌توانم به حیات وحشی تماشایی، دریایی بی‌کران و زیبا، ساحلی آرام و خفته در غروب خلیج فارس، کوه‌های آهکی، نخلستان‌های سرزنده و بازاری اشاره کنم که هر لحظه از آن صدای شادی و هیاهوی مردم می‌آید.

جزیره هنگام

آدرس جزیره هنگام

استان هرمزگان، ۲ کیلومتری جنوب جزیره قشم.

لوکیشن جزیره هنگام روی گوگل‌مپ

جنگل حرا

جنگل حرا که دیگر واقعا نیازی به معرفی ندارد، چون همه مردم ایران و چه بسا بسیاری از توریست‌ها این جنگل را به‌خوبی می‌شناسند. جنگلی شناور و افسون‌گر در تنگه خوران جزیره قشم که گویی دنیایی عجیب و وصف‌نشدنی را جلوی چشمان شما می‌آورد. درختانی که در عین ناباوری با ریشه‌هایی که از آب بیرون زده سرسبز و زیبا برای خودشان گوشه‌ای زندگی می‌کنند و تنه و شاخه‌های خود را به‌جایی برای زندگی حیوانات دیگر هم تبدیل کرده‌اند. درخت‌های جنگل، انگار معلق هستند و این ریشه‌هایی که در آب دویده‌اند داستان را کمی پیچیده می‌کنند چون تصور می‌کنید درخت‌‌ها با پاهای ریشه‌ای در حال راه ‌رفتن روی سطح آب هستند.

جنگل حرا

آدرس جنگل حرا

استان هرمزگان، جزیره قشم، شهرک جدید گورزین، جنگل حرا.

لوکیشن جنگل حرا روی گوگل‌مپ

جزیره هرمز

جزیره هرمز خودش مجموعه‌ای از بهترین جاهای دیدنی است که از جمله جذاب‌ترین و مشهورترین آن‌ها می‌توانم به جاهای دیدنی زیر اشاره کنم.

  • ساحل سرخ هرمز؛
  • جزیره لارک؛
  • دره مجسمه‌ها؛
  • دره رنگین‌کمان؛
  • فرش خاکی هرمز؛
  • غار الهه نمک فیروزه‌ای؛
  • اقامتگاه ماجرا؛
  • قلعه پرتغالی‌ها؛
  • معدن خاک سرخ؛
  • غارهای دریایی؛
  • پرتگاه غروب؛
  • قصر بی‌بی‌گُل.

لوکیشن هرمز روی گوگل‌مپ

اقامت و رستوران گردی در سفر به درگهان قشم

برای اقامت در درگهان ۲ حق‌انتخاب دارید. می‌توانید هتل رزرو کرده یا سوئیت و خانه‌ اجاره کنید. البته رزرو هتل و اقامتگاه از جایی معتبر بهتر است چون دیگر نگران تمیزی محل اقامت و خالی نبودن آن به‌دلیل بدقولی صاحب سوئیت و خانه نیستید. در ادامه می‌خواهم چندتا از بهترین اقامتگاه‌های درگهان را به شما معرفی کنم تا قبل از پرواز به سمت قشم، برای رزرو آن‌ها از اتاقک اقدام کنید.

  • خانه دوبلکس ساحل درگهان: دارای ۱ خواب و هزینه رزرو هر شب از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان؛
  • سوییت طوفان واحد ۵ درگهان: بدون خواب و هزینه رزرو هر شب از ۸۵۰.۰۰۰ تومان؛
  • خانه ستاره درگهان: دارای ۱ خواب و هزینه رزرو هر شب از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان؛
  • آپارتمان بینا درگهان: دارای ۱ خواب و هزینه رزرو هر شب از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان؛
  • سوییت طاهری درگهان: بدون خواب و هزینه رزرو هر شب از ۹۰۰.۰۰۰ تومان؛
  • سوییت عادل درگهان: دارای ۱ خواب و هزینه رزرو هر شب از ۶۶۵.۰۰۰ تومان؛
  • سوییت نقلی طوفان واحد ۴ درگهان: بدون خواب و هزینه رزرو هر شب از ۸۰۰.۰۰۰ تومان؛
  • سوییت دریانورد درگهان: بدون خواب و هزینه رزرو هر شب از ۱.۰۵۰.۰۰۰ تومان؛
  • سوییت نقلی طوفان واحد ۳ درگهان: بدون خواب و هزینه رزرو هر شب از ۳۹۰.۰۰۰ تومان.

اگر اهل رستوران‌گردی هستید، درگهان رستوران‌ها و فست‌فودهای خیلی خوبی دارد که ارزش امتحان کردن غذاهای خوشمزه اهالی جنوب را خواهد داشت.

  • رستوران گلدن فود: رستورانی با غذاهای متنوع در ضلع غربی مرکز خرید دودلفین، ۱۰۰ متری کلانتری؛
  • رستوران اطلس: رستورانی بی‌نظیر در بازار اطلس؛
  • رستوران ایران زمین: رستورانی با غذاهای جدید در مجتمع ایران زمین، طبقه سوم؛
  • رستوران دریا: رستوران غذاهای بین‌المللی و دریایی در مجتمع تجاری دریا؛
  • رستوران مروارید: رستوران ایرانی در بلوار انقلاب؛
  • رستوران پرشین گلف: رستورانی فوق‌العاده در مجتمع تجاری اقامتی پرشین گلف، طبقه اول؛
  • رستوران خلیج فارس: رستوران ایرانی در بلوار ساحلی؛
  • فست‌فود سی‌استار: غذای فست‌فودی در میدان انقلاب درگهان؛
  • فست‌فود قندیل: غذاهای فست‌فودی در خیابان امام شافعی؛
  • فست‌فود محمد شریف: غذاهای فست‌فودی در بلوار ساحلی روبروی محتمع تجاری دریا.

درگهان را با اتاقک کشف کنید!

برای رفتن به سوی درگهان و مراکز خریدش، سبک سفر کنید چون قرار است با کلی چمدان و لباس و کیف و کفش برگردید. اینجا آنقدر مرکز خرید دارد که در محدوده یکی از میدان‌ها می‌توانید در نزدیکی هم چند پاساژ را ببینید که هر کدام کالاهای متنوعی را عرضه می‌کنند. در کنار همه مراکز خریدی که همه‌چیز تمام هستند، می‌توانید از جاهای دیدنی درگهان هم بازدید کنید، پس چند روزی از سفر خود را به بازدید اختصاص دهید چون شما که فقط برای خرید این همه راه را تا درگهان نیامده‌اید. برای سفر چند روزه به اقامتگاه نیاز دارید، اقامتگاه‌های درگهان را می‌توانید در سایت اتاقک بی‌دردسر و به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

سوالات متداول

  1. درگهان کجاست؟ درگهان یکی از شهرستان‌های جزیره قشم از توابع استان هرمزگان است که در گوشه شمال شرقی جزیره قرار دارد.
  2. از درگهان چی بخرم؟ از درگهان می‌توانید لباس، کیف، کفش، چمدان، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوارکی‌های خارجی و لوازم دکوری و لوازم خانه بخرید.
  3. جاهای دیدنی و تفریحات درگهان چیست؟ لافت، جزایر ناز، جزیره هنگام، جزیره لارک، جزیره وارمی، سواحل خلیج فارس، جنگل حرا و ژئوپارک از جمله جاهای دیدنی و تفریحات درگهان هستند.
Rate this post

فرحناز احمدزاده

گفتن داستان‌ها از زاویه‌ای دیگر، پیشۀ من است. داستان‌هایی که پنجره‌ای رنگی روبه‌روی چشمان شما باز می‌کنند تا در میان ازدحام دنیای بیرون، راه خود را پیدا کنید. می‌نویسم تا با اشتیاق دنبال آرزوها بروید، با آگاهی بخرید، آسان سفر کنید و زندگی را راحت‌تر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا